اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام س جدید عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014،اس ام اس عاشقانه ولنتاین 1393،اس ام اس های زیبای ولنتاین 2014،اس ام اس های باحال ولنتاین 93،اس جدید ولنتاین 1393،اس ام اس عاشقانه ویژه ولنتاین 2014،پیامک عاشقانه مخصوصو ولنتاین 2014،پیامک های عاشقانه 1393

هر چه “دلم”را خالی میکنم باز پر میشود

عجب برکتی دارد دوس داشتنت

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

41771825825824857

رمز شارژ جدید قلبته

ازطرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

وقتی بچه بودم

 یک قطره اشک 

در دفتر نقاشیم کشیدم

همه تشویقم کردند

اما

 حال

 عمریست درد می کشم

 حتی

 نگاهم نمی کنند

 که چه می کشم

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

اینکه

 میان دستانَت 

لحظه ای‌ چشم هایم را ببندم

و دنیا به سکوت صدای‌ 

نَفَس هایَت فرو رَوَد

 نمیدانی‌ چه هیجانی‌ ست…

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

ازتمامی دنیا تو را خواستم و تمامم رابه پایت ریختم

توهم ازتمام دنیا مرا کاستی و تمامم کردی

عجیب سنگ تمامی بود …

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

عیب است بزرگ برکشیدن خود را

وز جملۀ خلق برگزیدن خود را

از مردمک دیده بباید آموخت

دیدن همه کس را و ندیدن خود را

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

زیر این سقف کبود

زیر این شعله ی سنگین سکوت

اگر از یاد تو یادی نکنم

تک و تنها به خدا میسوزم

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

کوچک که بودم فکر می کردم آدم ها چقدر بزرگند

و ترس برم میداشت بزرگ که شدم دیدم چقدر بعضی آدم ها کوچکند و باز ترسیدم

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

اس ام اس یعنی اروم تو قلب ها سرک بکشی

و با زبون بی زبونی بگی بیادتم

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

سلام ، خداحافظ

چیز تازه اگر یافتید بر این دو اضافه کنید

بلکه باز شود این در باز شده بر دیوار

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

اندازه ى یک وقفہ ى کوتاه بمان…

حتے شده تا نیمہ ى این راه بمان…

دلتنگ تو بودن بہ خدا ممکن نیست…

نہ ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان…

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

در دلی،هر چند دوری از نظر!

خوشتر آن روزی که بازآیی ز در!

با تو ما را خوشترین دیدار باد!

هر کجا هستی،خدایت یار باد

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

چه زیباست خیالی که

تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی من!

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

دوستت دارم رازیست…

که در میان حنجره ام دق می کند وقتی که نیستی …

.
.
اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014
اس ام اس ولنتاین 2014

.
.

مگه ازت چی کم دارم که روز  وشب نازمیکنی؟

فکر میکنی ازم سری ، بال داری پروازمی کنی؟



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد