اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 19 شهریور 93

فال روز سه شنبه 19 شهریور 93،فال روز19 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،فال امروزمن
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز سه شنبه 19 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


هیجان پذیری و آسیب پذیری بر سر راه استقلال و اعتماد بنفس شما قرار می گیرند. مشکلات سخت حل می شوند، ولی تاثیر بدی از خود بر جای می گذارند. ممکن است در تفکر درمورد مسایل منفی غرق شوید. روحیه ی خود را از دست ندهید. مطمئن باشید مشکلات عمر کوتاهی دارند.


اردیبهشت:


توصیه می شود که مادی گرایی ذاتی خود را کنار بگذارید و یاد بگیرید که در هر چیزی که جریان دارد معنای عمیق را ببینید. خلق دیگران و فضای کلی امروز تاثیر بزرگی روی تمام اعمال شما دارند.


خرداد:


باید همه ی پروژه ها را انجام دهید. داشتن ذهنیت صحیح در انجام کار کمکتان می کند. ممکن است کمی تمیزکاری کنید و همه چیز را مرتب کنید. اگر از مسایل روانی رنج می برید، وقت خوبی است تا برنامه ها ی منفی و علایق تحمیل شده را کنار بزنید.


تیر:


شانس هرجایی که می روید به دنبال شماست. حس ششم شما راه درست را به شما نشان می دهد، و مهم نیست چه مسیری را انتخاب کنید و شرایط مانند قطعه ی پازل شما را در منطقه ی درست قرار خواهد داد. ممکن است بیش از آنچه انتظار داشتید دریافت کنید.


مرداد:


کارها و تفکرات شما تحت تاثیر شدید حالت روحی و فضای روانی کلی در خانواده است. تحریک پذیری یا خستگی بیشتر شما، منفی نگری گاه به گاه، بی هیجانی و حسادت ممکن است برایتان پیش بیایند.


شهریور:


امروز روز خوبی برای ابتکارات فردی و تلاش برای جنگیدن با عقده های شخصی است. افراد مردد یک همراه پیدا می کنند، محافظت می شوند و فادر خواهند بود تا حتی در بدتری شرایط ممکن نیز جنبه های مثبت را ببینند.


مهر:


باید درمورد شرایط کنونی تفکر عمیقی داشته باشید بویژه وقتی به جنبه های زناشویی می رسید. درگذشته زندگی نکنید. به جای آن، چشم اندازهای ممکن را ارزیابی کنید. امروز روزی است که شرایط مالی شما می تواند خوش بین کننده باشد.


آبان:


باید واقع بین باشید، نه بدبین. سعی کنید از فرصت های خوب لحظه ی کنونی حداکثر استفاده را بکنید. از هیچ چیز نترسید- یک فرشته ی محافظ از شما محافظت می کند و شما را هدایت می کند. امروز برای شما حمایت های اخلاقی و زناشویی برایتان به یک اندازه اهمیت پیدا می کنند.


آذر:


امروز حرکات ناآشکار بیشتری تاثیر را دارند. تلاش شما برای عمل کردن بطور آشکار نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت. اطلاعات خصوصی کسی یا منابع وی در نهایت ممکن است به دستان شما برسند. دانش روانشناسی و اقتصاد برای جمع کردن موفقیت کلی شما مفید خواهد بود.


دی:


امروز برای آنهایی که روحیه ندارند هدیه ای از آسمان خواهد بود. امروز تنها نخواهید بود. همچنین به خودتان ثابت خواهید کرد که تمام تلاش ها و ریسک هایی که کردید بی خودی نبوده اند. یک فرد با مقام یا سازمانی بانفوذ به شما کمک می کند تا قدمی به سمت آینده بردارید.


بهمن:


حتما با افراد مناسبی ارتباط احساسی برقرار کنید. بهتری راه برای این کار این است که باورها و عادت های مشترکی داشته باشید، برای سنت ها احترام قایل شوید و یک روحیه ی مشارکتی داشته باشید. دلبستگی روحی و خویشاوند نقش مهمی در زندگی شما بازی می کنند.


اسفند:


شانس به شما کمک می کند تاثیر خود را گسترش دهید و به ارتفاعات بالایی برسید. یک قرارداد بین المللی نویدبخش، ملاقاتی خوب، سرمایه گذاری سودبخش و همچنین سیستم باورهای شخصی همیشه پیروز بنیاد و اساس محکمی برای این فراهم می کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد