اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 16 شهریور 93

فال روز یکشنبه 16 شهریور 93،فال روز16 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 16 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


به ورزش کردن ادامه دهید. شاید بهتر است که به یک تیم ورزشی ملحق شوید تا سرحال بمانید.به شرایطی که در زندگیتان به شما آزار می رسانند به سرعت رسیدگی کنید. این شرایط شامل اعمال جسمی، مشکلات عشقی و حتی اتفاقات مالی میشود. در خانه خیرخواه باشید. خیلی نسبت به اعضا خانواده حس تملک نداشته باشید.

 

اردیبهشت:


سطح انرژیتان عالی است. به نظر می آید که کارهایتان را با سرعت خیلی بیشتری نسبت به همکارانتان انجام می دهید. آنها را فرسوده نکنید. ممکن است خیلی زود دوباره سرحال شوند، ولی دلخوریشان از شما باقی می ماند. اگر در محل کار و هرجایی که می روید مشکل ایجاد کنید، باید مشکلات را خودتان هم تعدیل کنید. شاید فردی پیدا شود که حرفتان را خیلی جدی  بگیرد و با شما به نزاع بپردازد.

 

خرداد:


امروز در اینترنت چیزی می خوانید که کنجکاویتان را برمی انگیزد و شما را به تفکر وا میدارد. شاید به دنبال آن بروید. خواهید دید که یک سفر بسیار طولانی وجالب را آغاز کرده اید.می تواند شما را به سمت یک مسیر کاملا جدید هدایت کند. به رویاپردازی ادامه دهید و بهترین کار ممکن را برای خانواده تان انجام دهید.

 

تیر:


اگر می خواهید یک دو مارتون بروید، دوباره درباره آن فکر کنید. سالهاست که ندویده اید. اما تمرین کردن خوب است، اگر در مسابقه ای آخر شدید بدانید که خانواده تان از شما حمایت می کنند. اگر در یک صف طولانی قرار گرفتید، روی تنفستان تمرکز و تمرین کنید. نفستان را داخل و بیرون بدهید، سپس آنرا نگه دارید. در رفتارتان صبور باشید. عصبانی شدن هیچ فایده ای ندارد.

 

مرداد:


می بینید که امروز از طرف معشوقه تان سیگنا لهای گیج کننده ای دریافت می کنید. یکی ار اعضا خانواده را صدا کنید که به حرف هایتان گوش می دهد و درمورد آنچه که رخ داده چیزی نخواهد گفت.  امسال به این نیاز دارید که عید را حسابی خوش بگذرانید. اما در شهر جدیدتان هیچ کس را نمی شناسید. چقدر بد!

 

شهریور:


اگر فکر می کنید که امروز مردم با شما بد تا می کنند، بهتر است که کمی از آنها دور شوید. با کمی سکوت و مراقبه خودتا را آماده کنید. شاید نخواهید که چشمانتان را ببندید، سرتان را که پایین بیندازید کافی است. امشب روی صندلی راحتیتان بنشینید و بفیلم مورد علاقه تان را ببینید. شربت و نوشابه بنوشید و لذت ببرید.

 

مهر:


آخر هفته با یک برنامه ی سفر خیلی خوب از شهر بیرون بزنید. با دوستانتان این کار را بکنید. هر جا که شد زیر آفتاب کوه پیمایی کنید و درباره ی وقایع سیاسی بحث کنید. محل جدیدی برای خرید پیدا کنید و عادت هایتان را کمی تغییر دهید.

 

آبان:


اگر همیشه احساس خستگی می کنید، بهتر است که یک آزمایش خون بدهید و ببینید که کم خونی دارید یا نه. همچنین هر شب به اندازه کافی بخوابید. عادات غذاییتان را درست کنید و بدانید که ورزش کردن می تواند کمکتان کند. اگر دارید حیوان خانگیتان را به پیاده روی ببرید تا او هم چاق نشود.

 

آذر:


ازاین احساس گناه می کنید که به یک پیشنهاد قرار ملاقات پاسخ نه داده اید؟ اشکالی ندارد، بعضی وقتها نیاز دارید که فقط با خودتان باشید. به دوستانتان بگویید که خسته اید و فقط می خواهید که یک کتاب خوب بخوانید. هیچ بهانه ای نیاورید، فقط حقیقت را بگویید. آب زیاد بنوشید و قرص ویتامین ث بخورید تا سرما نخورید.

 

دی:


دوستانتان را بردارید و به جاده بزنید. چند روز برای تعطیلات کنار گذاشته اید و الان می توانید از یک یا دو روز آن استفاده کنید. دوربینتان را بردارید و به بقیه بگویید که کجا می روید. اگر پول اضافی پس انداز کرده اید، می توانید کارهای خوبی با آن بکنید و هرچه می خواهید با آن بخرید.

 

بهمن:


در اداره کسانی آزارتان می دهند؟ آنها فقط حرف می زنند و می خندند. شاید فقط می خواهید که به آنها ملحق شوید. اگر اینطور نیست به کارتان ادامه دهید. اگر حس می کنید که انها پشت سر همکاران حرف می زنند، باید به آنها اخم کنید تا از کارشان دست بردارند.

 

اسفند:


اگر مدتی است که نتوانسته اید به برنامه های ورزشیتان برسید بهتر است که از پشت میز بلند شوید و زمان ناهار به یک دو آهسته بروید. خواهید دید که اندورفینی که در بدنتان آزاد می شود تمام خستگی و کسالت عصر را از بین می برد. شاید بخواهید که پشت میزتان یک چرت کوچک بزنید، ولی آن را پیشنهاد نمی کنیم. به کسی که دوستش دارید توجه کنید و به او بفهمانید که برایش ارزش قایلید.
zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد