اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 23 مرداد 93

فال روز پنجشنبه 23 مرداد 93،فال روز23 مرداد 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مرداد 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 23 مرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

 
 

فروردین:


اگر امروز از کسی توقع رفتار و یا کار ویژه ای دارید، شاید به مشکل بربخورید. ممکن است که امروز روز خیلی سختی به نظر برسد، ولی اینطور نیست. شما فقط کمی بدبین شده اید. ببینید چه کار خاقانه ای می توانید بکنید. باحداکثر توانتان کارها را تمام کنید، ولی خلاق باشید تا به کارهایتان سرعت دهید.

 

اردیبهشت:


لطفا امروز کسی را نجات دهید! قبلا هم این کار را کرده اید و بازهم از پس آن برمی آیید. فقط نیاز به این دارید که کمی دلربا، پراز کاریزما و دلسوز و مراقب باشید. یک عشق قدیمی که سالها پیش از او جدا شدید امروز به کمکتان نیاز دارد. در کنارش باشید.

 

خرداد:


امروز شانس خود را امتحان کنید. انرژی زیادی دارید و سرزندگی فراوانی دارید. از رییستان بخواهید که نقش بیشتری در کارها به شما بدهد و همچنین خانه تان را رنگ آمیزی کنید. به یکی از اعضای خانواده مشورت بدهید. با میزان انرژی بیش از آنچه که تا بحال داشته اید روزتان را آغاز کنید.

 

تیر:


تمام این همه انرژی در جهان شما را خسته کرده است. به هستی اعتماد کنید و از آن کمک بخواهید. اگر در خلال کارهای روزمره تان ذهن فلسفی تری داشته باشید خواهید دید که می توانید همه چیز را متفاوت و با رنگ دیگری ببینید.  امروز اصلا تنبلی نکنید، امروز روز خیلی شلوغ و پرکاری است.

 

مرداد:


امروز به عزیزانتان کمی توجه بیشتری داشته باشید. احساس می کنند از آنها سواستفاده شده و به آغوشتان نیاز دارند. شاید نفهمید که در ذهنشان چه می گذرد، ولی می توانید بپرسید! شاید ببینید که بعضی دوستان دربدترین شرایط ممکن هستند و به شما نیاز دارند.

 

شهریور:


امروز ذخایر انرژیتان انقدر بالا هستند که فقط به این نیاز دارید که روزتان شروع شود. به این نیاز دارید که به وظایفتان متعهد باشید، عشقتان را باور کنید و فقط تمام پروژه های کوچکی که دارید و آزارتان می دهند را تمام کنید. آب زیادی بنوشید تا انرژیتان حفظ شود.

 

مهر:


شاید امروز ببینید که بیش از گذشته درگیر زندگی خانوادگیتان شده اید. معمولا انقدر درگیر آن نمی شوید. بین نیاز های خودتان و چیزی که خانواده از شما می خواهد تعادل ایجاد کنید. امروز به همه سلامتی و شادی هدیه بدهید. یک راه خوب برای معرفی کردن آنها با غذاهای سالم گیاهی پیدا کنید.

 

آبان:


امروز آنقدر فعالیت دارید که شاید بیش از حد تحت فشار قرار گیرید. امروز کمی وقت برای خود پیدا کنید و از تمام کارها و وظایفی که روی شانه هایتان است دست بکشید و کمی استراحت کنید. در زمان کار لذت ببرید و به ایده های همکاران درمورد کارکرد بهتر گوش بدهید.

 

آذر:


شاید امروز احساس کنید که انقدر کار روی دوشتان است که کمرتان را خم کرده است. خیلی برایتان مهم نیست. آیا تابحال احساس کرده اید که هرچه بیشتر کار داشته باشید، به موفقیت های بیشتری هم می رسید؟ شاید این به این دلیل است که مجبور می شوید اولویت بندی و سازماندهی کنید. کارتان خیلی خوب است! امروز برای تلاش هایتان تحسین خواهید شد.

 

دی:


امروز کارها و فعالیت هایتان را برای خود تبدیل به یک بازی کنید. می خواهید که فقط با دوستان و همکارانتان باشید و فقط بازی کنید، ولی باید اول کارهایتان را تمام کنید. آخر شب بیرون بروید و یک رستوران جدید را امتحان کنید و با دوستانتان یک گپ دوستانه بزنید. اوقات خوبی خواهد بود.

 

بهمن:


فکرهای خیلی جدی در سرتان دارید که می خواهید انجام دهید. بهترین زمان و مکان را پیدا کنید تا به افکار و خودتان برسید و مراقبشان باشید. امروز همه چیز خیلی خوب است، ولی به این نیاز دارید که ذهنتان را پاک نگه دارید و از شرایط و مشکلات آگاه باشید. در زندگیتان به یک مسیر جدید بروید. آنرا امتحان کنید! شاید ببینید که یک سرگرمی جدید دارید که درامد بیشتری برایتان خواهد داشت. امروز و فردا خودتان را به سمت آن سوق بدهید.

 

اسفند:


چرا امروز خودی نشان ندهید؟ آنچه را که می دانید به دوستان و خانواده نشان دهید و آنها را تحت تاثیر قرار دهید. ولی سعی کنید درباره ی آن خیلی مغرور و سرکش نشوید، خردمند و اگاهی دهنده باشید. از انجایی که روانتان خیلی قوی است، در دورهمی هایی که با دوستانتان دارید برایشان کمی پیشگویی کنید!




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد