اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس جدید عاشقانه،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014،اس ام اس مخصوص ولنتاین 93،پیامک عاشقانه 93،پیامک جدید عاشقانه 93،اس عاشقانه،اس عاشقانه 93




دلم برای تمامی حرف هایی که نمی زنی …

تنگ است !
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


“تو”

انتخاب من نبودی

سرنوشتم بودی

تنها انگیزه ی ماندنم

در این زندگی بی اعتبار
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



عـاشــقانه ای کــوتاه :

مـن : من – تــو = هیچ ،، تبــصره هـم نـداره

تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم *ــ*
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 
 یکی بهم گفت به حرفایی که قبل از “اما” زده میشه توجه نکن

مهم حرفای بعد از “اما”ست

عشقم؛

دوست دارم “اما” دوست دارم

تکلیف چیه ؟
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



مــن عـاشـق تــو هـسـتـم …

عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد

عاشق دستانى که خداوند،

نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !

و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



تا می آیم از تو دل بکَنم

صبر می آید…

چقدر دوست دارم این عطسه ها را !!!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



درستـــِ بـــوس ابــرآز عـَلاقستـــ

اَمــا.. گـــاز تزریـــق عـَلاقستـــ
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



پیش از تو تپش قلبم را هرگز حس نکرده بودم..

اما حالا..

انگار می خواهد سینه ام را بشکافد ای قلب!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


دلم

یک عشق می خواهد

و یک نفر که بشود دوستش داشت

همین !
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



به افتخار بهترین عطر زندگیم که بوی تو رو میده
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



تو خورشید باش

من زمین

عاشقانه بر من بتاب

تو که باشی چه غم از زمستان
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


عشق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی

حتی اگه اون نبیندت
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


زمان دستِ توست …

زمین دستِ توست …

دنیا متلاشی میشود

وقتی دست روی دست میگذاری!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


"عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام

مثل کلمه ی تو

که با من ترکیب تازه ای میشود"
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



لبخند که میزنی

پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



تو هم بگو دوستت دارم...

همیشه آن کسی نباش که میگوید:

منم دوستت دارم.
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



خودم را به تخت بستم تو را ترک کنم

به خواب ِ تو عادت کردم !
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



دلم یک شب آرام می خواهد!!

با اهنگی رمانتیک؛

چند تا شمع؛

ویک عالمه...تو....
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



نمـی دانـَم…

آلزایـمر بودی یا عـشق؟!

از روزی کـه مُبتلایَت شُدم

خـودم رااز یـاد بردم…
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.


تو که بلدی خب ..!!

یه نیو فولدر تو قلبت بساز

منو بریز توش ..!!

ببینم چیکار میکنی ☺
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به حرفات نبود . . .
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



مــَن نـَباشَــــــم دُنیــــــا یـــک مــَن کـَـــــم دارَد.

اَمــــّـــــا......

"تــــــو" کــــه نـــَبــــــاشے مــَـن یـــک دُنیــــــا کـــَـم دارَم.!!

تــَــفاوتـــــــ رو مـــےبیـــــنـــے؟!!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



خواب هایم..

بوى تن تو را مى دهد..

نکند؛

آن دورترها..

نیمه شب..

در آغوشم مى گیرى؟!
.

اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس عاشقانه روز ولنتاین 2014

.



ﺍﮔﺮ ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ

ﺷﻨﯿﺪ

"ﻗﻠﺐ ﻣﻦ " ﻃﺎﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ


zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد