اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

اس ام اس غمگین و دلشکسته،اس ام اس غمگین و دلشکسته 93،اس ام اس غمگین و دلشکسته 1393،اس ام اس جدید غمگین و دلشکسته،اس ام اس جدید غمگین و دلشکسته 93،اس ام اس غمگین و دلشکسته جدید ،اس جدید غمگین و دلشکسته،پیامک غمگین و دوری،پیامک غمگین 93،اس جدید غمگین 93



اس ام اس غمگین

در قبرم هستم... خوابیده ام به پهلوی راست، گوش چسبانده ام به خاک، منتظر شنیدن گام هایت...

فاتحه بهانه است... فقط بیا...

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

دستم به بیداریت که نرسید

این بارخواهشم را عوض خواهم کرد ؛

گوشه دنجی درخوابهای آشفته ام قرار بذار

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

دردهایم...

لایک بخورید...

نوش جانتان!!!


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
 
 

ﮪﯿـــــــﺲ

ﺣﺎﻟـــــﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺧـــــﻮﺏ ﺧـــــــــــــــﻮﺏ

ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧــــــــﻮﺏ ﮪﺎﯾﯽ ﮐﻪ

ﻭﻗﺘـــــــــــﯽ ﻣﯿﮕﻮﯾـــﻢ

ﺧﻮﺑــــــﻢ

ﺍﺷــــــــــﮏ ﮪﺎﯾــــــــﻢ

ﺳﺮﺍﺯﯾـــﺮ ﻣﯿﺸــــــــﻮﺩ

ﻧﻘﺎﺏ ﺻﻮﺭﺗـــــــــﻢ ﺑﺎ

ﻗﻄــــــــﺮﻩ ﮪﺎﯼ ﺍﺷﮑــــــــــﻢ

ﺧﯿـــــــــﺲ ﻣﯿﺸـــــﻮﺩ

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

تو راحـ ـ ـــت

بخوابـــــ ـ ـ..

من مشق گریهــ هایم ـهنـــوز مانـده...

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــه ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــم ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ

ﻣﺜـل ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ

ﻣﺜـ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ

ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯد

نه به امدنی دلخوشم و نه از رفتنی غمگین این روزهادلم سکوت میخواهد

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

من فرزندی به دنیا نخواهم اورد..

بگذار منقرض شود

این نسل غمگین

نسل تنها

نسل بی کس

نسل نفس بریده

نسل حسرت خورده

بگذار مـنـقـرض شود

.

اس ام اس جدید غمگین مزداد 93


اس ام اس غمگین و دلشکسته 93

.

کمی عوض شدم؛

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمی شوم؛

به کسی تکیه نمی کنم؛

از کسی انتظار محبت ندارم؛

خودم بوسه میزنم بر دستانم؛

سر به زانوهایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم ...

چقدر بزرگ شدم یک شبه !!!..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد