اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 20 مرداد 93

فال روز یکشنبه 20 مرداد 93،فال روز20 مرداد 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مرداد 93،فال امروز من
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 20 مرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


امروز شاید نیاز به این را احساس کنید که پول و زمانتان را روی اشیا تجملی صرف کنید. امروز این علاقه را در درونتان انکار کنید. اصلا برای حساب بانکیتان خوب نیست. مراقب سلامتیتان باشید. باید مطمین شوید که بدنتان سالم و با تناسب است و رژیمتان سالم. امروز خودتان را کنترل کنید. این توصیه از طرف ستارگان طالعتان است.

 

اردیبهشت:


اگر ایده های ثابتتان به دیگران آسیب می رسانند از شرشان خلاص شوید. در روابط جدیدتان خیلی محتاط باشید. به قلبتان اجازه می دهید که احساس و شوروشوقتان را هدایت کند، ولی ذهنتان به شما می گوید که عمیق تر بنگرید. اگر عاشق کسی هستید نیاز به این دارید که عمیقتر بنگرید، ولی باید همچنین سازش کنید، کمک کنید و حمایتگر باشید. آیا می توانید امروز یا روز دیگر این کار را بکنید؟ به روحتان برای جواب مراجعه کنید.

 

خرداد:


امروز اصلا درگیر سخن چینی نشوید. شاید حس کنید که خیلی لذت بخش است که پشت سر کسی بد بگویید، ولی این کار فقط باعث انزجاراز شما و همدستانتان می شود. امروز احتیاط به خرج دهید تا از افتادن و سوختن درامان باشید. امروز آشپزی نکنید. مراقب باشید که درکنار خانواده تان شاد و خوشحال باشید.

 

تیر:


امروز محبوبیتتان افزایش می یابد. البته ممکن است متوجه شوید که اکنون نمی توانید با شرایط اجتماعی دست و پنجه نرم کنید. یک سری مشکلات خانگی دارید که مستلزم اینست که توجهتان را به آن بدهید تا بدانید که چه می گذرد. محبوبیتتان را حفظ کنید. همسایه هایتان فکر میکنند که خیلی آدم فوق العاده ای هستید.

 

مرداد:


بنظر می رسد که امروز قدرت جلب توجه بسیاری دارید. این همیشه علت محبوبیتتان بوده است و جنس مخالف شما را خیلی جذاب می دانند. همیشه می توانید با هرکه بخواهید حرف بزنید و یا قرار بگذارید. اگر این جذابیت امروز کمی کمرنگ شد، دلیلش خودتان نیستید. شاید مشکل از حلقه ای است که دستتان کرده اید.

 

شهریور:


تمام ایده هایی که داشته اید را داشته باشید، آنها را بنویسید و شروع به خلق یک رمان کنید. هیچ وقت نمی دانید که چه مانعی سر راهتان قرار می گیرد. امروز شاید ببینید که معشوقه تان خیلی از شما دور می شود. ناراحت نباشید. فاصله و دوری می تواند عشقتان را بیشتر کند. امروز حالتان بهتر خواهد شد.

 

مهر:


خانواده تان را سوار ماشین کنید و بیرون بروید. درمورد مقصد چیزی به آنها نگویید. همه را سورپرایز کنید و می توانید با این کار امروز تبدیل به قهرمان شوید. سعی کنید که همه چیز را آرام نگه دارید، چرا که تصادفاتی منتظر رخ دادن هستند.

 

آبان:


اگر حس می کنید که لازم است امروز افکارتان را فقط برای خودتان نگه دارید.اطرافیانتان بیش از حد حساس هستند. مساله این نیست که شمما حرفهای ناراحت کننده ای می گویید، ستارگان و طالع کمی بد تا می کنند و باعث می شوند که احساسات خیلی زیاد شوند.در عوض عواطف از شما کناره گیری می کنند. مراقب باشید امروز چیزی نگویید که کسی را برنجاند.

 

آذر:


امروز همسرتان خیلی خسته است. باید به او اجازه بدهید که کمی زود بخوابد. خیلی متوقع نباشید. فقط یک کتاب خوب بخوانید و شیر گرم بنوشید تا خوابتان ببرد. امروز به فکر دیگران باشید و از کسانی که سرما خورده اند دوری کنید. خیلی زود سرما خواهی خورد و چندین روز عذاب می کشید.

 

دی:


به دنبال راهی هستید که پول پس انداز کنید؟ شاید بخواهید از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید یا با مترو رفت و آمد کنید. باید بجای هر روز غذا خوردن در رستوران ناهارتان را از خانه بیاورید. فقط چند تغییر جزئی می تواند حساب بانکی تان را نجات دهد.

 

بهمن:


امروز مورد توجه دیگران هستید. در محل کار و خانه نقش رهبری را به عهده بگیرید. وظایف و  کارهایی وجود دارند که نیازمند یک رییس هستند. این رییس می توانید شما باشید.امروز برای مسولیت پذیرفتن داوطلب باشید. خواهید دید که احترام بسیار زیادی به شما می گذارند و پاداشی هم انتظار شما را می کشد.

 

اسفند:


اگر کسی احساسات تان را جریحه دار کرده است، بروید در مورد آن بااو صحبت کنید. امروز به او بی محلی نکنید. برای ایجاد تغییر در زندگی تان به تمام دوستان تان نیاز دارید. امشب به نظاره ماه بنشینید و حرکت آن در عرض آسمان را ببینید.امشب پیام بسیار خوبی به دستتان خواهد رسید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد