اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غمگین مرداد 93

اس ام اس غمگین،اس ام اس غمگین 93،اس ام لاس غمگین 1393، اس ام اس جدید غمگین،اس ام اس جدید غمگین 1393،اس ام اس غمگین دوری،اس ام اس فاز بالا غمگین مرداد 93،اس غمگین،اس غمگین 1393،پیامک غمگین 1393،پیامک غمگین 93،پیامک جدید غمگین مرداد 93
اس ام اس غمگین

چه خوش خیال است...

فاصله را میگویم!

به خیالش،

تو را از من دور کرده؛

نمیداند،

جای تو امن است...

اینجا میان قلبـــــــــــــــــم...

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده,با اینکه کنارم نیستی مهربونیتو حس میکنم

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

دلتنگی ،عذاب آور ترین درد دنیاست.

دلتنگت که باشم

حتی اگر فاصله ها ، به اندازه یک دیوار باشد

باز عذاب میکشم...

زمانی به آرامش میرسم که در آغوشم باشی...

کاش دنیا به همان اندازه که می گویند کوچک بود

آنوقت تو هرچقدر هم از من دور بودی، باز کنارم بودی...


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  
 

کاش فاصله ها اجازه میداد وقتی قلب ها به یادهم می تپند درر کنار هم باشند...

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

می توان پر کرد فاصله هایی بلند را با یک پیام ساده و کوتاه

کافیست بنویسی : دوستت دارم

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

چشمانم به دنبال بهانه ای هستند برای باریدن وچه بهانه ای ابری تر از نبود تو در کنارم

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

می بینی ؟

حتی نرسیدن به تو هم،

داستانِ پر از رویایِ خودش را دارد

یادت باشد

عاشق را نه شب تهدید می کند، نه مرگ

فقط فاصله...

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

من از این فاصله ها دلگیرم ..

بی تو این جا چه غریبانه شبی میمیرم …

ساعت و گریه و غم هیچ نمخوابندو من..

در الفبای زمان خسته ی این تقدیرم

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

دلم برایت تنگ شده !می خواهم آنقدر اشک بریزم تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود ولی می ترسم …”تهران” ، ” ونیــــز” شود !!!

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

گناه دوریت نیست من وقتی با تو بودم نیز دلم برایت تنگ میشد

.


اس ام اس جدید غمگین 1393
.

قشنگی فاصله ها در این است که گاهی بیادمان می اندازد کسی هست تا دلتنگش شویم .




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد