اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 1 تیر 93

فال روز چهارشنبه 1 تیر 93،فال روز1 تیر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته تیر 93،فال امروز من،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز چهارشنبه 1 تیر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


اگر دل مشغول این هستید که در زندگیتان تغییر ایجاد کنید، امروز روز شروع آن است. سنتان مهم نیست، مهم این است که آغازهای جدید همیشه خوب هستند. انرژی خوبی در درونتان جریان دارد و امروز هرکاری را آغاز کنید در آن موفق خواهید شد. شغل، شریک و یا نگرش هایتان را تغییر دهید.

 

اردیبهشت:


عالم هستی همیشه در سر راهتان سنگ می اندازد. اگر بتوانید امروز را جان سالم دربرید، از پس هر کاری بعد از آن بر خواهید آمد. اگر رییستان از شما خواست که کاری بکنید که در حیطه ی وظایفتان نیست، با وحشت به او نگاه نکنید، بهتر است کار را انجام دهید. لبخند بزنید و این کار را برای شرکت انجام دهید تا شرکت هم کارتان را جبران کند.

 

خرداد:


به دشمنی که در اداره باهمکارن دارید پایان دهید. انقدر فقط به خاطر شنیده شدن به در و دیوار نزنید. امروز اصلا روز مناسبی برای عصبانیت و یا استرس در محل کار نیست. بعد ازظهر مرخصی بگیرید و قدم بزنید. این همه جوش و خروش و عصبانیت را از اخلاقتان دور کنید.

 

تیر:


توجه خاصی به امروز داشته باشید. امروز یک هدیه برای شماست.  یک هدیه در زندگی، احساس، کار و بودن. اگر احساس خیلی والایی دارید روی واقعیت های موجود در مقابلتان تمرکز کنید. سعی کنید خیلی سریع و زیاد ندوید و با تخیلات و مراقبه زندگیتان را تعدیل کنید. امشب کمی ورزش کنید. می تواند در مسایلی که رخ داده کمکتان کند.

 

مرداد:


امروز روز فرار کردن ازز مشکلاتتان نیست. آن مشکلات هرکجا که باشید به سراغتان برمی گردند. برای کاهش وزنتان یک برنامه ورزشی جدید را به جای رژیم عجیب و غریب امتحان کنید. رژیم های عجیب و غریب از وزنتان کم نمی کنند، فقط می توانند سلامتیتان را به خطر بیندازند. به جای آن میوه و سبزیجات مصرف کنید.

 

شهریور:


در زمان استراحت و یا ناهار کمی قدم بزنید. به جای آسانسور از پله ها بالا بروید. با تفاوتی که این کار در سطح انرژی و نگرشتان ایجاد می کند شگفت زده خواهید شد. برای ناهار سالاد و یک آبمیوه با کالری کم بخورید. از نوشابه دور بمانید.

 

مهر:


امروز حساب بانکیتان اصلا خوب نیست. البته کمی سرمایه به معنی پایان دنیا نیست. فقط نگذارید که پول اخلاقتان را کنترل کند و بدانید که به اندازه ی کافی شانس دارید که دنیای آینده را در چنگتان نگخ دارید. دوستانتان را صدا کنید و امشب را به تفریح و بازی بپردازید. کمی تفریح و سرگرمی در بیرون اصلا گران تمام نمی شود.

 

آبان:


مطمئن شوید که به صداها و مکالمات اطرافتان به خوبی گوش می دهید. کسی با گروهتان حرف می زند که اطلاعاتی برایتان فراهم می کند که در کارتان می تواند خیلی برایتان مفید باشد. شاید یاد بگیرید که چطور یک پروژه را تمام کنید و یا می تواند آغازگر یک مکالمه باشد که کمکی که به آن نیاز دارید به شما می دهد. سعی کنید به جای گپ های کوتاه به سمت اطلاعات و خرد بروید. به هیچ چیز متعهد نشوید که منجر به این شود که انرژیتان را مصرف کنید. آنچه که دارید را حفظ کنید.

 

آذر:


در مواقعی که باید گشتاخ باشید گستاخ می شوید. درمواقعی هم که نیاز به پایان دادن به یک بحث پیدا می شود نرم و منعطف می شوید. آرام باشید و با جریان پیش بروید و بگذارید که مراقبه و افکار لطیف شما را به سمت یک مکان شادی بخش هدایت کنند. می توانید با استهزاء و بی ادبی روطتان را خراب کنید و همه چیز را به هم بریزید. نگذارید که که این اتفاق بیفتد.

 

دی:


اکثر افرادی که اطرافتان هستند انتخاب های درستی می کنند. این باعث می شود خیلی خوشحال شوید. به اعضاء خانواده و علایق معشوقه تان گوش دهید. می دانشتید که گوش دادن بخش عظیمی از مکالمه را فرا می گیرد؟ سعی کنید یک شنونده خوب باشید. به این طریق اطلاعات بیشتری را خواهید یافت.

 

بهمن:


امروز اتفاقات خوبی سر راهتان قرار می گیرد. تمام چیزی که می خواهد دیپلماسی و توانایی گوش دادن است. شاید انرژی لازم برای دیدن شرایط در زوایای مختلف را نداشته باشید. با این حال با پریدن داخل مکالمات و شرایط بدون توجه به بعضی زوایای آن هیچ مشکلی را به وجود نیاورید. تیمی بازی کنید. بدون همکاران ناهارتان را بخورید.

 

اسفند:


امروز اتفاقات فوق العاده ای می تواند مال شما باشد. اما به این نیاز دارید که از الگوهای منزوی خود بیرون بیایید. اگر انتظار دارید که شانس خودش به آغوشتان می پرد اشتباه می کنید. در اتمسفر اتفاقات زیادی برایتان فراهم است و نیازی به این ندارید که فکر کنید شرایط را تحت کنترل دارید وقتی واقعا اینطور نیست. شاد باشید. نصیحت نهایی همین است.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد