اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 27 خرداد 93

فال روز سه شنبه 27 خرداد 93،فال روز 27 خرداد 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته خرداد 93،فال امروز من،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز سه شنبه 27 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز اتفاقات خیلی خوبی اتفاق می افتند. این اتفاقات هم در محل کار هستند و هم در بازی هایتان. می بینید که امروز دو انتخاب در پیش رو دارید. یکی از آنها خیلی خوب است و دیگری بگی نگی بد نیست. به طرز اسرارآمیزی در درونتان کشف می کنید که جواب آن را می دانید. همه چیز درست پیش می رود! همیشه همینطور است.

 

اردیبهشت:


امروز موقعیت هایی برای کارکردن روی مشکلات و وظایفی که نیازمند تعهد طولانی مدت هستند برایتان پیش می آیند. امروز تلاش های بلندمدتتان جواب می دهند، ولی برای اطمینان یافتن از اینکه همه تمام شوند باید میزان زیادی انضباط به خرج دهید.  احساس می کنید که اعضاء خانواده سد راهتان می شوند. از این کارها کمی دور شوید و استراحت کنید. درگذشته هم این کار را کرده اید و جواب داده است.

 

خرداد:


اخر هفته زمانی را صرف صحبت کردن با یکایک فرزندانتان کنید. حتی اگر خیلی کوچک هم باشند باز هم به زمانتان نیاز دارند. به کشف استعدادها و افکاری بپردازید که قبلا نمی دانستید. خواهید دید که اعضا خانواده درمورد صحبت کردن با شما خیلی هیجان زده می شوند و بیش از پیش برایتان حرف می زنند و احساساتشان را ابراز می کنند.

 

تیر:


این روزها زندگیتان انقدر شلوغ است که هیچ وقتی برای خرید و بوییدن گلها ندارید. به هرحال امروز خواهید دید که  زندگی به بن بست رسیده است. نمی توانید بیش از این جلو بروید. این خیلی خوب است. با یکی از دوستان دراین باره حرف بزنید و یا در دفتر خاطراتتان آن را بنویسید. سعی کنید ذهنتان را از کار و مسئولیت های خانه دور نگه دارید. دیگران به زودی شما را از ساعات استراحت و خوشیتان بیرون می کشند. امروز می خواهید افق هایتان را وسیع تر کنید. برای تعطیلات برنامه سفر بچینید.

 

مرداد:


امروز دوستان و آشنایان برای تغییرات پیش روی زندگیتان شما را تشویق می کنند و به شما دلگرمی می دهند. ولی شما خیلی عصبی و نگران هم هستید. این تغییرات یعنی یک دنیای ناشناخته که هیچ چیز از آن نمی دانید. ایرادی ندارد! وسیع تر کردن افق هایتان قدم خوبی برای پخته تر شدن است.

 

شهریور:


یک موضوع را قبول می کنید و روی آن کار می کنید و تنها چیزهایی را در نظر می گیرید که برای آن ضروری هستند. امروز خیلی شاد هستید، ولی احساسات دیگران شما را دیوانه می کنند. امروز خیلی علاقه مند به برقراری ارتباط هستید و بهتر است که زمانی را صرف تعمیر کامپیوترتان کنید. این باعث می شود به شدت خوشحال شوید و به دیگران هم یاد بدهید که ابزار خود را تعمیر کنند.

 

مهر:


امروز منعطف باشید و به دیگران اهمیت بدهید. شما عاشق هنر هستید، به یک موزه بروید و آثار زندگی را ببینید. خواهید دید که امروز خیلی موفقیت امیز خواهد بود، مخصوصا اگر قصد فروش یا خرید داشته باشید. مراقب باشید که رابطه تان خوب پیش بروید و به خانواده تان می رسید و از آنها مراقبت می کنید.

 

آبان:


امروز یک وظیفه بسیار سخت دارید که باعث می شود زندگی شخصی و شغلیتان بسیار برایتان تنگ و مشکل شود. اینکه چگونه این وظایف را به انجام برسانید بستگی به نگرش و اراده تان دارد. شما کارهای بسیار زیادی را در مدت زمان کمی باید تمام کنید. امروز منعطف باشید و ارتباط برقرار کنید. امشب نیاز دارید که غذاهای خیلی مقوی بخورید. لباس های شیک بپوشید و لذت ببرید.

 

آذر:


امروز روز خیلی مناسبی است که وجهه ی بسیار خوبی از خود نشان دهید. کاری کنید که مدیران رده بالا بفهمند چه احترامی درمیان همکارانتان دارید. بهترین راه برای اینکه به شما احترام گذاشته شود این است که شما هم احترام بگذارید. این را به خاطر بسپارید. امروز موفقیت برایتان خیلی مهم است. با این حال امشب با خانواده بیرون بروید و از اوقاتتان لذت ببرید.

 

دی:


از خودتان درک و فهم نشان دهید تا بتوانید شفای کسی را نزدیک تر کنید. به یکی از اعضاء خانواده که مریض است و به شما نیاز دارد خیلی کمک می کنید. البته مراقب سلامت خودتان باشید و بدانید که بیماری او خیلی مسری است. ورزش کنید، غذاهای سالم بخورید و هرروز، بویژه امروز ویتامین هایتان را بخورید.

 

بهمن:


امروز بهترین روز ماه است برای اینکه با دیگران باشید و به صورت جمعی روی وظایف و پروژه ها کار کنید. اگر فروشنده هستید، امروز روز خیلی پرسودی خواهد بود و خیلی خوب پیش می رود. رشد شخصی و شغلیتان بستگی به این دارد که چقدر خوب به کارهایتان می رسید و بازدیدشان می کنید. امروز با یک فراست و آرامشی می توانید کارهای خیلی سخت را تمام کنید.

 

اسفند:


سلیقه تان برای هنر و ستایش چیزهای خوب در زندگی امروز در مرکز توجهتان قرار گرفته است. تصوراتتان را بعنوان کسی که بسیار باهوش و با نگیزه است به دیگران نیز انتقال دهید. پروژه هایی که هفته پیش آغاز کردید می توانند امروز همین که روی مسایل انباشته شده روی میزتان می چرخید تمام شوند. سرعتتان در انجام دادن کارها شبیه سحر و جادو است!



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد