اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 20 خرداد 93

فال روز سه شنبه 20 خرداد 93،فال روز 20 خرداد 93،فال ایام هفته،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ایام هفته خرداد 93،فال روز تولد،فال ماه تولد،


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز سه شنبه 20 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز احساس سخاوت می کنید. با شیوه ی تربیتی که دارید نیازد دارید که همه را بخندانید. این آفتاب درخشنده را حفظ کنید تا در این روز سرد مورد ستایش واقع شوید. اگر در بین دیگران شیرینی و یا آبنبات پخش کنید در تمام آنهایی که با شما کار می کنند ویژگی های خوبی خواهید دید. این بهترین نگرشی است که می توانید داشته باشید.

 

اردیبهشت:


امروز عزت نفس بالایی دارید. بیشتر از هرموقع دیگری اعتماد بنفس دارید. شاید امروز در کارتان کمی مشکل پیش بیاید. فردی با یک نگرش متفاوت درمورد اینکه چطور باید امور مدیریت شوند خود را نشان می دهد. خواهید دید که خیلی عصبانی می شوید و آرام ماندن برایتان خیلی مشکل است.

 

خرداد:


اگر امروز احساس اضطراب می کنید شاید برایتان سخت باشد که به کارهایتان برسید. به نظر می رسد که کارهای زیادی کرده یاد و همه ی آنها در یک آن آماده می شوند. دیگران امروز مراقب نیازهایتان نیستند، بنابراین باید یک سپر برای خودتان آماده کنید تا بتوانید دربرابر تیرها و حملاتی که به سمتتان می آیند از خودتان مراقبت کنید. مراقب باشید که خیلی حساس نباشید.

 

تیر:


دوستانتان از شما می خواهند که با آنها همراهی کنید. واقعا دلتان می خواهد که امروز کار متفاوتی انجام دهید، اما می دانید که مسئولیت هایی نیز دارید. شاید هفته دیگر هفته ی بهتری باشد. البته اهمیتی ندارد، چون همه ی روزها و هفته ها پر از کارو فعالیت هستند. شاید بهتر باشد که وسایلتان را جمع کنید و امروز با آنها بروید.

 

مرداد:


حس ششمتان امروز خیلی قابل اطمینان است. نسبت احساسات دیگران خیلی حساس هستید. اگر مسیری را پیش گرفته اید که متفاوت است آن را ادامه بدهید. کار متفاوتی را امتحان کنید. اگر مهربانی دیگران به شما جرات می دهد، ار آن استقبال کنید. شاید اول صبح ناراحت باشید، ولی می توانید از پس آن برآیید.

 

شهریور:


کلمات به راحتی به ذهنتان می آیند و  اعتمادبه نفس دارید. این خیلی خوب است، چون که شما دربرابر حضار زیادی سخنرانی میکنید. باید تمام تعریف ها وستایش هایی که از شما می شود را بپذیرید. انرژیتان خیلی زیاد است و روی دور هستید. این ماه های اخیر خیلی سسخت کار کرده اید و امروز روز شماست.

 

مهر:


شما در یک بخش خیلی حیاتی از پروژه هستید. شاید دلتان بخواهد که دستانتان را بالا بگیرید و فرار کنید، ولی نمی توانید. تصمیم گرفتن سخت است ولی به جای اینکه کار را بهکس دیگری بسپراید می توانید خودتان آنرا انجام دهید. ایده هایتان را به همه بگویید و بگذارید اطرافیان بدانند که اوضاع از چه قرار است.

 

آبان:


اگر به طریق درست از آن استفاده کنید، امروز روز خیلی پرثمری خواهد بود. شما انرژی زیادی را در اختیار دارید که به شما این امکان را می دهد که هر کاری که مدنظرتان است را به راحتی به اتمام برسانید. شاید بیشتر از روزهای معمول دیگر احساس پرخاشگری کنید، بنابراین زمان و وظایف محوله را بگیرید، تمام کارها را تمام کنید و به سمت پروژه های دیگر پیش بروید.

 

آذر:


امروز برای بخش خیلی حساس وجودتان کار کنید. در مقابل توصیه ها خیلی آسب پذیر هستید. خیلی از خودتان مایه نگذارید. اگر بیش از حد خودتان را گشوده کنید به مشکل بر می خورید. افرادی هستند که امروز از شما سوء استفاده می کنند و این خیلی ناامیدتان می کند.

 

دی:


احساس می کنید که در کارتان اصلا پیشرفت نمی کنید. پروژ هایی وجود دارند که به سرعت به وجود می آیند و ناگهان متوقف می شوند. حس می کنید که شما تمام آن پروژه ها را از کنترل خود خارج کرده اید. امروز تمام کارهایی که کرده اید را خاموش کنید. احتمالا سورپرایز بزرگی انتظارتان را می کشد.

 

بهمن:


خیلی مراقب باشید که امروز سرتان را به باد ندهید. اغلب تمایل به این دارید که ریسک کنید و حتی اگر نمی داینید چه کار دارید می کنید با کسی بگردید که معلوم نیست چه عواقبی برایتان دارد. مراقب باشید که انرژیتان را چطور مصرف می کنید. اگر خیلی زود شروع کنید، ممکن است رد صلاحیت شوید. امروز هیچ تصمیم مهمی نگیرید، حتی اگر به تمام شرایط واقف بودید و اطلاعات کافی داشتید.

 

اسفند:


امروز را خیلی شاد و بشاش آغاز می کنید، ولی هنگام ظهر حالتتان عوض می شود و ناراحتی به سراغتان می آید. تمام موضوعات بخث، شاد کردن دیگران و پیدا کردن روابط از بین می روند و یک چیزی به شدت آزارتان می دهد.


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد