اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس میلاد امام زمان 93

اس ام اس میلاد امام زمان،اس ام اس میلاد امام زمان 93،اس ام اس میلاد امام زمان 1393،اس ام اس جدید میلاد امام زمان،اس ام اس جدید میلاد امام زمان 1393،اس ام اس جدید میلاد امام زمان 93،اس ام اس مخصوص میلاد امام زمان،اس ام اس ویژه میلاد امام زمان 93،اس ام اس مخصوص میلاد امام زمان 93،پیامک میلاد اما م زمان،پیامک میلاد امام زمان 93،پیامک جدید میلاد امام زمان 93




خداوندا رسان از ما سلامش / به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا / نما تعجیل در امر قیامش . . .

(عید شما مبارک)

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند  . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


تو را گر طول غیبت کرده محزون /  شدم از انتظارت من جگر خون

بود صبر تو از صبر الهی /  چه سازم من به این قلب بر از خون . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

   

مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


بگو چگونه تو تدبیر می کنی اقا؟ / چرا در امدنت دیر می کنی اقا؟

دل تمامی عشاق دوره گردت را / چقدر ساده غزلگیر می کنی اقا؟ . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


یک پرسش ساده کلید قفل دل شد / آیا تو مولای خودت را دوست داری؟

آیا به یاد یوسف تنهای زهرا / در غیبتش خونین دل و چشم انتظاری . . . ؟

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


بر چهره پر ز نور مهدی صلوات /  بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست /  بهر فرج و ظهور مهدی صلوات . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم

دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


اى گل که ولاى تو در جان من است / داغ غم دورى تو مهمان من است

یک لحظه بیابه جان زهرا سوگند / جاى قدمت به روى چشمان من است . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


کاش مهدى به جهان چهره هویدا مى‏ کرد / گره از مشکل پیچیده ى ما وا مى ‏کرد

کاش مى ‏آمد و با آمدنش از ره لطف / قبر مخفى شده ى فاطمه پیدا مى ‏کرد . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد

ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد . . .

.

اس ام اس جدید میلاد امام زمان
اس ام اس تبریک میلاد امام زمان 93

.


اى وارث ذوالفقار مولا برگرد! / اى نور دو چشم آل طاها، برگرد

ما شعله به شعله سوختیم از غم یاس / اى منتقم حضرت زهرا، برگرد . . .


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد