اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 19 خرداد 93

فال روز دوشنبه 19 خرداد 93،فال روز 19 خرداد 93،فال روزانه،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال ماه تولد،فال روزتولد،فال ایام هفته،فال قهوه،فال حافظ،طالع یبنی من،



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 19 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  


فروردین:


امروز احساسات سنگین تمام اطرافتان را احاطه کرده اند. اینکه چقدر سعی کنید که از احساسات اضطراب اورخلاص شوید اهمیتی ندارد، در این کار موفق نخواهید شد. در رسیدن به مشکلات آدم قابلی هستید، اما امروز در این کار خودتان را خسته نکنید. از برنامه هایتان دست بکشید و از فرصت استفاده کنید که میزان عشق را در رابطه تان افزایش دهید. اگر امروز منعطف نباشید و سازش نکنید، نمی توانید از نظر احساسی بهره ای ببرید.

 

اردیبهشت:


رویاهایی که دارید با رویاهای دوستان نزدیک و در کل زندگیتان در تضاد هستند. امروز شرایطی وجود دارد که تحت کنترلتان نیست و برعلیه تان در حال رخ دادن است. همه چیز را انقدر شخصی درنظر نگیرید. ستارگان درصدد صدمه زدن به شما نیستند. تسلیم نشوید، ولی مسولیت را بپذیرید و هرکاری می توانید را انجام بدهید و تغییری ایجاد کنید. از غیرممکن ها پرهیز کنید. فشارهای خارجی سعی می کنند که به شما بفهمانند در هفته های آینده مسایل جدی برایتان رخ خواهد داد.

 

خرداد:


دوستانتان اصرار دارند که همه مسایل زندگیتان را به انها بگویید. کارخوبی می کنید که به حرف هایشان گوش نمی دهید، ولی ازقرار گرفتن در این شرایط عصبانی می شوید. اگر می  خواهید که همه چیز را بگویید، ایرادی ندارد. ولی شرایط کنونی نشان می دهد که بهتر است فعلا ساکت بمانید. امروز در دنیا اهدافی را خواهید یافت. از درونتان به دنبال آرامش باشید. مراقبه کنید و به قلبتان گوش بدهید.

 

تیر:


امروز موانع باعث بوجود آمدن خاطرات ناراحت کننده می شوند. آرزو می کنید که ای کاش میتوانستید دیوارهای احساسی را بین خودتان و یکی از عزیزان در خانواده را بشکنید. ولی این اتفاق شاید عملی نباشد. کسی وجود دارد که انقدر درگیر خودش است که نمی فهمد دارد مرتبا قلبتان را می شکند. انقدر در گذشته غرق نشوید! خودتان را رها کنید.

 

مرداد:


آیا امروز حس می کنید که تنها رها شده اید؟ کمی از این ناراحتید که کسی همه جا شما را تعقیب می کند. اگر احساس می کنید که این کار عمدی است و قصدی دارد، بیخیال آن شوید و به رویش نیاورید. اگر با او مواجه شوید و روبه رویش قرار گیرید، کارش را توجیه خواهید کرد. با یک نگرش مثبت روزتان را تمام کنید. اگر تصمیم بگیرید که به راهتان ادامه دهید و دشمنانتان را نادیده بگیرید، به احتمال زیاد تنهایتان می گذارند.

 

شهریور:


همگام با گروهتان پیش می روید، ولی از انجایی که خواست هایتان را درنظر نمی گیرند آزرده خاطر شده اید. امروز به این نیازی ندارید که راه خودتان را داشته باشید، ولی اگر دیگران خواسته هایتان را درنظر بگیرند خیلی خوشحال و سپاسگذار خواهید بود. در ابراز کردن عواطفتان آرام باشید. مسئولیت احساساتتان را قبول کنید و کنترل کردن آنها به شما کمک می کند که از شر عصبانیتتان خلاص شوید. اگر می خواهید که یک دوستی را حفظ کنید، باید صداقت داشته باشید.

 

مهر:


خشم ناگهانی یکی از دوستان شما را از حالت خشنودی که از خود دارید رها می کند. فکر می کردید که همه چیز را تحت کنترل دارید و الان این فوران چیز دیگری را به شما نشان می دهد. اقرار کنید که خوب می فهمید چه اتفاقی افتاده است. از این جنگ برسر قدرت دست بکشید و اوضاع را دوباره به تعادل برسانید. شهامت شما باعث می شود قابلیت سازگاریتان را حفظ کنید.

 

آبان:


شاید روزتان آنجور که دوست دارید آغاز نشود. حس می کنید که همه چیز باید آرام و متعادل باشد. اگر عقب نشینی کنید و درامی که امروز صبح آغاز شد را کاهش دهید، روزتان بهتر خواهد شد. ولی مراقب باشید که انزوایتان باعث نشود که خشمتان نسبت به کسی تقویت شود. همیشه می توانید آسان ترین راه را برای فرار پیدا کنید و برای اخلاق بدتان کس دیگری را سرزنش کنید. این خوب نیست. نقشتان در این درام را بررسی کنید و ببینید که چه کار اشتباهی انجام داده اید.

 

آذر:


امروز عواقب عکس العمل های دیگران در مواجهه با حرف های شما خیلی نگران کننده است. ممکن است که ببینید آنهایی که همیشه همراهتان بوده اند در مقابل هرکاری که می کنید مقاومت می کنند. نمی خواهید که ایده ها، حرف ها و یا نقشه هایتان را پس بگیرید، ولی عذرخواهی کنید احتمال دارد که همه چیز دوباره درست شود.

 

دی:


امروز به نظر روز مناسبی است که راه متفاوتی را در زندگی انتخاب کنید. با این حال با نزاع های معشوقه تان تصمیم گیری کمی برایتان دشوار می شود. اگر برنده شوید، باز هم ممکن است مسایل عمیقی باقی بمانند که بتوانند مشکل ساز شوند. نگران ویژگی های درست در طبیعتتان هستید. با حس شوخ طبعی سرایط کنونی را کنترل کنید. این باعث می شود همه کاری که می کنید را بپذیرند. قدردان نعمت هایتان باشید. این باعث می شود احساس های ذهنی که دارید تغییر کنند.

 

بهمن:


شما قادر هستید که تمام جنبه های مساله را ببینید و این یک موهبت است. مسئولیت هایتان شما را به طرفی می کشانند و  آنچه که عمیقا خواستارید شما را به سمتی دیگر. شاید مجبور شوید که تصمیمی بگیرید، ولی چرا آنرا به زمان دیگری نیندازید؟! کاری که می خواهید را انجام دهید و قربانی افکار وبرنامه های دیگران نشوید.

 

اسفند:


امروز تصمیمات واضحی گرفته اید، اما الان مطمئن نیستید که تصمیمات درستی باشند. خوب است که از خودتان سوال های سخت بپرسید، اما اگر به خودتان سک کنید اصلا خوب نیست. اگرنتوانید آینده را ببینید روزهای آینده می تواند برایتان خیلی ناامید کننده باشد، ولی سعی کنید به استارت زدن برنامه هایتان ادامه دهید. تسلیم استرس نشوید. از انرژیتان استفاده کنید تا کارهای مربوط به خانه و پروژه های ناتمام کاریتان را به اتمام برسانید. مشکلات مرتفع خواهد شد و برای ادامه دادن آماده خواهید شد.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد