اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز یکشنبه 18 خرداد 93

فال روز یکشنبه 18 خرداد 93،فال روز یکشنبه 18 خرداد ماه 1393،فال روزانه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال ایام هفته،فال ایام هفته خردا 93،فال قهوه،فال حافظ،فال حافظ با معنی


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز یکشنبه 18 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


آموختن از گذشته خیلی ارزشمند است. در کوردکی ارزش های بسیاری را فراگرفته اید و اکنون می توانید آنها را به کودکانتان بیاموزید. آیا به یاد می آورید که در مدرسه چه وقت تنبیه بدنی می شدید؟ آیا با داشتن ترس از تنبیه شدن بهتر یاد می گرفتید؟ شاید اینطور نبوده باشد ولی به هر حال بهتر رفتار می کردید! دستورالعمل های قدیمی را پیدا کنید و غذاهای خوشمزه قدیمی بپزید. چه فرح بخش!


 

اردیبهشت:


امروز در دنیایتان کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. از منطقه آسایشتان بیرون بیایید. ریسک خارج شدن از چرخه نرمال دوستانتان خارج شوید و مزیت های گوناگون آن را ببینید. اگر روی دوستی هایی که درحال ساختنشان هستید تمرکز کنید، می بینید که این کار مستلزم مهربانیتان است. سعی کنید که خود دلربایتان باشید و نوع جدیدی از تفکر را در خود بپرورانید.

 

خرداد:


مدتی است که فقط در افکار خودتان غرق بوده اید. برای یافتن یک کار جدید باید مقداری شهامت و واقعیت را با هم ترکیب کنید. شاید یک ضربه به سرتان بتواند خیلی کمکتان کند. درمورد یافتن کاربا تنبلی و بی احساس بودنتان خانواده و سقفتان را به خطر انداخته اید.

 

تیر:


شاید از طرف کسی که سالهاست او را ندیده اید دعوتنامه ای برایتان برسد. شاید بخواهید که برای دیدنش مسافرتی داشته باشید، یا اینکه او را به خانه خود دعوت کنید. اگر می خواهید که به یک مسافرت طولانی بروید همین امروز برنامه سفر را بچینید. بلیط سفر به خودی خود برایتان رزرو نمی شود. این هم از ماجراجویی که همیشه انتظارش را می کشیدید.

 

مرداد:


واقعا باید محبوبیتتان به طور جدی توجه داشته باشید. شاید الان محبوبیتتان به مخاطره نیفتد ولی اگر با آن فرد نابهنجار بمانید و ادامه بدهید حتما ضربه سختی به اعتبارتان خواهد زد. شما برای کارهای بهتری از آنچه الان انجام می دهید ساخته شده اید. شاید بهتر باشد که امشب تنها باشید.

 

شهریور:


به این نیاز دارید که دنیایتان را یک تکان دهید. از منطقه امنتان بیرون بیایید. اگر در همین دایره دوستان نرمال (یا غیرنرمال) بمانید رشد نخواهید کرد و به کسی که قرار است باشید تبدیل نخواهید شد. دوستان جدیدی بیابید و روی آنها تمرکز کنید. شاید دنیای خیلی بزرگی را کشف کنید. سعی کنید متفاوت فکر کنید. این همچنین می تواند زندگیتان را تکان بدهد و اهداف جدیدی به شما بدهد. در همین حین تکان دادن غذاهای جدیدی را نیز امتحان کنید.

 

مهر:


دوباره با عواطفتان ارتباط برقرار کنید. مدت زیادی است که خیلی درگیر خودتان بوده اید و اکنون زمان آن رسیده که این یخ را بشکنید. به اشیا و افرادی که در زندگیتان اهمیت دارند توجه نشان بدهید. آنچه که درمورد خودتان آموخته اید، مسیری که می روید و کسی که هستید را به اشتراک بگذارید و به دیگران بگویید. مردم اطرافتان علاقه مند به اینند که شما را بشناسند.

 

آبان:


وقتی در یک رابطه هستید داشتن ارتباط گویا و آزاد خیلی حیاتی است. اگر می دانید که معشوقه تان احساسات واقعیش را مخفی می کن، امروز حتما به این مساله رسیدگی کنید. خواهید دید که علایم درهمی که به شما می رسد به راحتی  و تنها با حرف زدن قابل حل کردن است. همه چیز را تمام کنید و به عمق مشکل پی ببرید تا آنرا حل کنید. شاید بهتر باشد با هم شام بیرون بروید و درباره ی مشکلتان بحث کنید.

 

آذر:


اگر امروز به چیزی نیاز دارید، خب درخواست کنید! هیچ کس بعد از این که چیزی از او بخواهید که نیاز دارید درموردتان بد فکر نمی کند. امروز محبوبیتتان بالاست و آنهایی که دوستشان دارید می خواهند که زندگیتان را برایتا آسانتر کنند. در شرایط سختی هستید و به کمک نیاز دارید. ایرادی ندارد! نگرانی هایتان را بازگو کنید. این می تواند کمکتان کند که از دست احساسات نگران کننده تان خلاص شوید.

 

دی:


شاید امروز با کسانی که دوستتان دارند کمی به مشکل بربخورید. سعی کنید نگذارید که آشفته تان کنند. فراموش نکنید که رییستان از شما باهوش تر نیست. او فقط قبل از شما به موفقیت رسیده است. امشب با معشوقه تان حرف بزنید. حتی اگر حرف های نادرستی هم بزنید، او خواهد فهمید که حداقل برایش اهمیت قایلید. امشب خوب غذا بخورید.

 

بهمن:


امروز تنهایید و شرایط سختی دارید. نگرانی ها و آرزوهایتان را برای معشوقه و یا دوستانتان بازگو کنید. اگر خودتان را بروز بدهید می توانید به دیگران نزدیکتر شوید. از حمایت و احساس تعلقی که دارید لذت ببرید. امروز مراقب سلامتیتان باشید. به این نیاز دارید که به محض توانستن پزشکتان را ببینید.

 

اسفند:


انقدر خوب هستید که مردم همیشه انتظار دارند که همین زفتار را حفظ کنید. می تواند خیلی خسته کننده باشد که همیشه شاد باشید. سعی کنید که وقتی احساس خوبی ندارید و یا شاد نیستید ساختگی رفتار نکنید. فقط همیشه خودتان باشید تا محبوبیت زیادی را تجربه کنید و دوستانتان بیشتر شوند.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد