اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 9 خرداد 93

فال روزانه،فال قهوه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد،فال ایام هفته ،فال ایام هفته خرداد 93،فال روزانه خرداد 93،فال حافظ

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز جمعه 9 خرداد 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


ستاره ها یک پیام برای شما دارند: هر چیزی که روی آن کار می کنید باید تکمیل شود. این مساله مخصوصا وقتی مهم می شود که در این مدت روی چیزی مهم و طولانی کار کرده باشید. باید قبول کنید که رها کردن پروژه ای که این همه وقت و تلاش از شما گرفته است هوشمندانه نیست.


اردیبهشت:


نگذارید هیچ احساس مخربی به دلتان راه یابد. به جای آن، روی چیز خوبی سرمایه گذاری کنید. امروز طالعتان آخرین فرصت را به شما می دهد که فعالیت و مفید بودن خود را نشان دهید. از سرسختی اجتناب کنید.


خرداد:


امروز برای مکاتبات دور، تماس های خارجه و گشت و گذار در اینترنت بسیار خوب است. همچنین امروز برای ملاقات با یک موسسه ی آموزشی پیشرفته مناسب است (مثلا برای انجام یک درخواست یا امتحان دادن).


تیر:


باید برای تغییرات جزیی اماده باشید-این تغییرات در اطرافتان در حال شکل گیری هستند. ممکن است به این نتیجه برسید که برای ابراز بعضی افکار آماده شده اید که برای مدت هاست پیش خودتان بوده اند و تنها به صورت راز آنها را داشته اید.


مرداد:


وقت یک دوره ی تغییرات دیگر در زندگیتان رسیده است. برنامه های حرفه ای و مالی در حال درست شدن هستند. تلاش هایتان به شدت با کار تیمی درهم تنیده می شوند. اگر فرصت این را نداشته اید که کارتان را به موقع تحویل دهید، از این فرصت آخر برای آن استفاده کنید.


شهریور:


ارتباطات شما در حال تغییرات هستند. این احتمال وجود دارد که شماره تلفن یا محل کارتان را عوض کنید. آنهایی که چشمشان را به کارشان دوخته اند باید سریعا برنامه های پیشین و همچنین استراتژی های خود را دوباره ارزیابی کنند تا همه چیز را به کار گیرند.


مهر:


از مسافرت یا پیاده روی در مکان های آشنا لذت می برید. در صورت امکان با فرزند، دوست یا یک عزیز بروید-خوب است که با کسی حرف بزنید. مهم ترین کار برای شما جمع بندی رخدادهای اخیر و برنامه ریزی برای آینده ی نزدیک است.


آبان:


آرزویتان برای به تعادل رساندن فضای خانواده باعث ایجاد حساسیت یا دشمنی از طرف یکی از اقوام نزدیکتان می شود. احتمالا اختلافاتتان ریشه های درازی دارند. توصیه می شود که به خودتان مسلط باشید و به آن خاتمه دهید و سپس برای این آشتی جشن بگیرید.


آذر:


در میان مردم احساس بی قراری می کنید. شاید وقت خوبی باشد که توافقات دوستانه داشته باشید-هم کلامی و هم کاغذی. امروز همچنین برای مصاحبات کاری، مشاوره با وکیل یا هنرمندان و بحث درباره ی موضوعات خانوادگی و زندگی زناشویی مناسب است.


دی:


سعی نکنید که از روزمره ی زندگی فرار کنید. شاید مجبور شوید که به یک مسافرت کاری بروید و همچنین مکاتبه، کار با مردم و انجام کارهای اداری را سروسامان بدهید. این مساله بویژه ئقتی ممکن است پیش بیاید که شما حمایت اجرایی و آموزش فراهم کنید یا سرویس پزشکی یا مشاوره برای کارهای مختلف بدهید.


بهمن:


امروز برای خلاقیت خیلی مناسب است. جذابیت خود را با یک عطر خوب تکمیل کنید. در حالت حیرت زدگی از عمل کردن بپرهیزید. ممکن است این مساله ممکن است پر از ناراحتی عصبی، جراحت، استرس و همچنین مشکلات خانوادگی باشد. وقتی تحریک شده اید با اعضای خانواده جنگ نکنید.


اسفند:


تاکتیک های شریکتان و همچنین رفتار اعضای خانواده تان در حال تغییر کردن است. زمان به شما ثابت می کند که این تغییرات خوب خواهند بود یا بد. زندگی خانوادگی شما هنوز هم پر از سورپرایز است.



منبع:zarsms.net


NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد