اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 8 خرداد 93

فال روزانه،فال قهوه،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد،فال ایام هفته ،فال ایام هفته خرداد 93،فال روزانه خرداد 93،فال حافظ

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 8 خرداد 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


نباید با دوستان تعامل نزدیک داشته باشید یا به دنبال حامی باشید. در این دوره در خطر درگرفتن جنگ با یک دوست قدیمی یا دیر کردن در کاری هستید. ملاقات ها و تلاش های مهم باید به نیمه ی دوم روز موکول شوند. نتیجه ی آنها در این زمان بسیار بهتر خواهد بود.


اردیبهشت:


نباید احساس درماندگی داشته باشید. اگردر اولین تلاشتان برای چیزی موفق نشدید، صبور باشید و روحیه تان را از دست ندهید. پایدار باشید تا بتوانید راهی پیدا کنید. اگر روش ها معمول تاثیری نداشتند، سعی کنید از مسیر رفته شده و تکراری دور شوید.


خرداد:


امروز به تعاملات دوستانه و آرام، اخبار خارجی، زندگی اجتماعی و مطالعه علاقه نشان می دهید. اگر یکی از دوستانتان احساس ناراحتی داشت، بگذارید خودش به تنهایی مشکلش را حل کند. کمک شما ممکن است بسیار نامناسب از آب درآید.


تیر:


امروز ممکن است در کار با کامپیوتر یا اتصال اینترنت مشکلاتی را تجربه کنید. کمی احتمال این وجود دارد که برنامه هایتان در نیمه ی اول روز کنسل شوند. نباید از دوستانتان درخواست کمک کنید. شاید به دلیلی آمادگی کمک را نداشته باشند.


مرداد:


رخدادهای امروز شاید سریعا جنبه ی تاریک خود را نشان ندهند. یک جنبه ی خارجی مطلوب ممکن است رویکردها و ادعاها را مخفی کند. سردی و مخالفت های رو به رشد ممکن است در زیر پوست دوستی پنهان شده باشند. از تجارب زندگیتان استفاده کنید و سعی داشته باشید تا علایم یک خطر قریب الوقوع را تشخیص دهید.


شهریور:


در نیمه ی اول روز ممکن است کارتان متوقف شود. سعی کنید از این ظرایط استفاده کنید و از این زمان استفاده کرده و به عمق کارتان دست پیدا کنید. اگر نمی توانید کمکی دریافت کنید، سعی کنید به تنهایی مشکل را تشخیص دهید-این کار کمک می کند که کاراییتان رشد کند.


مهر:


همه چیز به همان صورتی است که می خواهید، ولی در کل چیزی برای شکایت کردن ندارید. به سرعت می توانید با مشکلات کنار بیایید و موفق می شوید به سرعت از آن ها رد شوید. شکست ها را بعنوان تحریکی برای رشد شخصی ببینید.


آبان:


در تمرین محکم بودن و آرامش زیاده روی نکنید. احتیاط، خشونت و سخت گیری بیش از حد می تواند مشکلاتی جدی در روابطتان ایجاد کند و شاید الان نتوانید آنرا تشخیص دهید. با سردی احساسیتان ممکن است نزدیکانتان را برنجانید.


آذر:


دو خبر دسته اول برایتان داریم. خبر خوب این است که همه چیز در نهایت به بهترین وجه شکل خواهد گرفت. خبر بد هم این است که مسیر موفقیت با صبر و فروتنی قابل رد شدن است. ممکن است در طول روز مشکلاتی در نرم افزارها و یا اتصال به اینترنت پیدا شوند.


دی:


امروز نباید هیچ تصمیم عجولانه ای بگیرید. امروز تمام مشکلات چندین جنبه دارند، مخصوصا مشکلات مالی. مخارج پیش بینی نشده یا بدهی های قدیمی ممکن است تاثیر منفی روی آینده تان داشته باشند. قبل از این که پیش بروید و کمک کسی را بپذیرید، به این فکر کنید که تعهدات خاصی را گربانگیرتان نکند.


بهمن:


اعتماد به نفس اولین مزیت شماست. باید هرکار ممکنی را انجام دهید تا تعادل درونی خود را حفظ کنید تا شانس هم شما را پیدا کند. نیمه ی اول روز ممکن است مشکلات زیادی را در پی داشته باشد.


اسفند:


امروز روز مطالعه، روابط اجتماعی و تبادل اخبار است. اگر یک سوال جالب در ذهنتان دارید، بد نیست که از چند نفر نظرشان را بپرسید و در اینترنت بگردید. اگر پیش آمد و ناامید شدید، تسلیم نشوید و به گشتن ادامه دهید.


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد