اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه ،اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93،اس ام اس جدید عاشقانه 93،اس عشقولانه،اس عشقولانه 1393،اس پیامک عاشقانه،پیامک عاشقانه 93،پیامک عاشقانه 1393،پیامک عاشقانه خرداد 93،اس جدید عاشقانه خرداد 93،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس احساسی و عاشقانه93


www.rahafun.com sms love.ordibehesht اس ام اس عاشقانه اردیبهشت

شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفان

تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

ساعت عشق به سر میکوبد

که زمان رفت و نیامد یارت

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

تا نگاهم ندهد آزارت !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

شمعم شکفته بود که خندد به روی تو

افسوس ای شکوفه ی خندان نیامدی !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

بلای عشق را جز عاشقِ شیدا نمی داند

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را !



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

من هجرِ یار دیده ام و باز زنده ام

این شرطِ عاشقی نبود ، خاک بر سرم !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

نیازارم ز خود هرگز دلی را

که می ترسم در او جای تو باشد !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

از غم جدا مشو که غنا می دهد به دل

امّا چه غم ، غمی که خدا می دهد به دل ؟

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

گفتی که به دلشکستگان نزدیکیم

ما نیز دلی شکسته داریم ای دوست !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

تا کی تحمل غم و تا کی خدا خدا ؟

دیگر ز یاد برده گمانم مرا خدا …

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

عشق ، بازیست نه بازی که مرا مات کنی

نازنیا دل من صفحه شطرنج که نیست !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

همه با قافیه ی “عشق” مصیبت دارند…

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

بسته راه نفسم بغض و دلم شعله ور است

چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

پروانه وش از عشق تو در آتشم امشب

میسوزم و با این همه سوزش خوشم امشب !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

می روی و گریه می آید مرا

ساعتی بنشین که باران بگذرد

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

اگرچه نیت خوبیست زیستن

اما خوشا که دست به تصمیم دیگری بزنیم !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد

وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

پیششان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !

.

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93

.

چه بگویم که زبانم دگر گویا نیست

قصه غصه و غم به همین آسانیست !


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد