اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 3 خرداد 93

فال روز شنبه 3 خرداد 93،فال روزانه،فال روزانه خرداد 93،فال ایام هفته،فال روزتولد،فال ماه تولد،فال امروزمن،فال امروز من چیست،فال روز 3 خرداد 93


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز شنبه 3 خرداد 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز غریزه ی مالکیت شما با تمام قدرت بیدار میشود. چیزی که وجود ندارد را تصور نکنید. بدون کمک شما شرایط خیلی بحرانی می شود. فقط در صورت لزوم با کسی دعوا کنید، مثلا اگر کسی بخواهد پول یا اموال شما را ببرد.


اردیبهشت:


مراقب باشید، ممکن است کسی با شما دعوا بگیرد. انرژی تان را ذخیره کنید. نگذارید حیله ها و تحریکات گولتان بزنند. همچنین بی ادب، گستاخ و پرخاشگر نباشید. این ویژگیها در مرتبه ی اول به خودتان آسیب می رسانند.


خرداد:


امروز برای شما کار روی کارهای روزمره پر از استرس روحی و بدنی خواهد بود. اگر فکر می کنید که کار کردن برای یک پادشاه نیست، مطمینا زندگی ناامیدتان خواهد کرد. آماده باشید تا یک کار سخت را انجام دهید و برای حل کردن آن مصمم باشید.


تیر:


امروز در برابر استرس محافظت می شوید، ولی این بدین معنا نیست که باید بنشینید و هیچ کاری نکنید. پتانسیل شما خیلی تاثیرگذار است. اگر امکان آن وجود داشت آن را در یک مسیر سازنده و خلاق قرار دهید. این مسیر بسته به شرایط کنونی، می تواند مربوط به کار، ورزش، هنر آشپزی و غیره باشد.


مرداد:


امروز چیزهایی مثل کارهای خانه، بازسازی، و کسب و کار خانوادگی برحسته می شوندو یک روز پیچیده ولی سازنده در انتظار آنهایی است که یک کار و تلاش جدید را آغاز کرده اند. وقت آن رسیده که یک اساس را پایه گذاری کنید. یک مرحله ی لازم و غیرقابل اجتناب از پروژه هایتان.


شهریور:


شما که معمولا منتقد و قضاوت جو هستید امروز فضای سختی را تجربه خواهید کرد که پر از هیجان شدید و عواطف قوی است. اگر یک شرایط تاثیر مستقیمی روی شما نداشت هیچ دخالتی نکنید. تلاشتان را برای این ذخیره کنید که آنرا صرف مشکلات خود کنید.


مهر:


هنگام خرید جواهرو ابزار و دارو مراقب باشید. در خطر این هستید که محصولات خرابی به شما بدهند. از غذاهای پر ادویه و عجیب غریب استقبال کنید. تنها دلیلی که می تواند شما را از آنها دور کند شرایط بد سلامتیتان خواهد بود.


آبان:


شما به راحتی دیگران را نمی بخشید و به همین دلیل پرخاشگر، حسود، انتقام جو و کینه جو هستید. البته امروز بیشتر درگیر مکانیسم دفاعی هستید تا عمل گرایی. در زندگی حرفه ای و شخصیتان هیچ دیالوگ سازنده ای نخواهید داشت.


آذر:


هرچه آرزوهایتان قوی تر باشند باید تلاش بیشتری نیز برای رسیدن به آنها خرج کنید. بعلاوه هیچ نتیجه مثبتی تضمین نمی شود. با این حقیقت خوشحال باشید که حداقل تجربه ی باارزشی کسب می کنید.


دی:


نباید از عمل کردن با حداکثر ظرفیت خود بترسید. امروز به اندازه ی کاافی انرژی روحی و بدنی خواهید داشت. بااین حال، ممکن است استرس ذهنی زیادی تحمل کنید یا در یک شرایط بحرانی در کار قرار گیرید.


بهمن:


امروز بی شک یک راه آسان برای در صدر بودن خواهید داشت. اگر هدفتان برایتان مهم است یا پشرایط بحرانی است، ریسک کنید و یکی یکی موانع را پشت سر بگذارید. شاید در نهایت از پا دربیایید، ولی حداقل این است که مزه ی رد شدن از موانع را می چشید.


اسفند:


امروز مشاجرات در کار ممکن است پیش بیایند. بسیاری از شما مجبور می شوید که با تنش کلی بین خود و اقوام، شرکت ها، منشی و یا همسایه ها دست و پنجه نرم کنید. یک مسافرت می تواند منجر به دردسرهایی مثل مخارج اضافی شود.


منبع:zarsms.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد