اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 1393

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 1393 ،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس جدید عاشقانه 1393،اس عاشقانه 93،پیامک عاشقانه 1393،اس ام اس های زیبای عاشقانه،اس ام اس جدید عاشقانه خرداد 93،اس جدید عاشقانه خرداد 93،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه ولنتاین 1393



تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است . . .

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

صبحی که شروعش با توست

خورشید دیگر اضافیست !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب
  

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

در انتظار آغازی دیگرم

انتخاب مجدد جفت ها

تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

اگر موهایت نبود

باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت

سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

تنها پاهای سست میدانند

چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

چیزی در سینه ام

به شکلی بدخیم تو را می خواهد !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

آغوشم درست به اندازه خودت جا دارد

قدِ تمام مچاله شدن هایت

قدِ تمام حفاظتی که از تو آرزو دارم

و قدِ تمام احساسی که از بدرد چیزی خوردن مرا خوشحال می کند !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که

خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !

سیلویا پلات

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو

من نمی گویم فردا روز دیگریست

فقط می گویم تو روز دیگری هستی

تو فردایی… همانکه باید بخاطرش زنده ماند !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

عشق + تو = زندگی

من – تو = دیوانگی

زندگی + تو = آرامش

زندگی – تو = مرگ

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت

که اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !

مرحم نباش ، رحم نکن …

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

تو میدانی از مرگ نمی ترسم

فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

دنیا فهمید خیلی حقیر است

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

جاده لحظه به لحظه با من می آید

گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!

.

اس ام اس عاشقانه ۹۳

.

بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟

دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد