اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس روز مرد و پدر 93

اس ام اس روز مرد و پدر 93،اس ام اس تبریک روز مرد 93،اس ام اس جدید روز مرد 93،اس ام اس روز پدر جدید 1393،اس ام اس تبریک روز مرد به شوهر

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTu9DkFPAnZt_BbNqaan2zpo12dgGgWy9CdXHaVJT257lT604oS

همسر خوبم  به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم،

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در روز پدر هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ،

به تو که هم گلی و هم مهربانی .

روز پدر مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی،

به مناسبت روز پدر تقدیمت می کنم


more

  

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست.

بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم

و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم .

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

ز گلشن هستی چو خدا دانه ی ما کاشت

بر ریشه ی ما آب،پدر مایه پدر بود

در باغ وجود آفت و نقصان وملالست

در دفع هم آرایه و پیرایه پدر بود

پدرم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر عزیزتر از جانم

فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم

و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد

و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر عزیزم زندگی کن و لبخند بزن به خاطر من که با لبخند تو زنده ام.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم.

دلم را به تو بهترین امینم سپردم.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

گل همیشه بهار ما پدر عزیزمان

باغی از گلهای معطر و روح نواز را به مناسبت روز پدر تقدیم تو میکنیم

و از صمیم قلب بهترینها را برایت آرزومندیم.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

بجزء تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر جان، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری.

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم،

تو را که زاده فصل سبز انتظاری.

تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند.

عزیزم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر مهربان و فداکارم

هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی،

خواهی دانست که چقدر دوستت دارم.

روز پدر را به تو یگانه حامی و پشتیبانم تبریک میگویم.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به  همسر عزیزم ، روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

تندیس جاودانه ایثار پدر جان

ما همه نیک می دانیم که هر چه داریم از تو داریم

و هر چه ما به دست آورده ایم همه آن چیزهایی است که تو به آنها نرسیده ای

و به خاطر ما از آنها گذشته ای و هیچ وقت به رویمان نیاورده ای.

پدر جان فقط می توانیم بگوییم سپاس سپاس برای این همه گذشت و ایثار.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر نازنینم

تو گرانمایه ترین تصویری

من اگر قاب تو باشم کافی است.

روزت مبارک.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر خوبم

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسفر زندگی ام

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد

به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت

خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را

با تمام وجودم دوستت دارم.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدر جان

تو به من آموختی که ساده زیستن زیبا است

و من پنداشتم ساده نوشتن هم همچون ساده زیستن زیباست.

این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم.

در روز پدر خداوند را با ناب ترین نیایش ها شاکرم و عاشقانه قلبم را تقدیمت میکنم.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

مهربانم زیباترین نقش زندگی ام با تو و عشق تو، رقم خورد.

یگانه تکیه گاهم ، عاشقانه دوستت دارم.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

دلبندم خوشبختی ما بی شک لطف خدا و ایثارگریهای توست.

سالم وتندرست باشی. روز پدر مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم

وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

 یادت در اندیشه من، نامت در قلب من،

بودن در کنارت آرزوی همیشگی من است.

روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

پدرم تو معبد نوازشات

سجده های شکرمو جا میارم

غربت نگاه بارون زده امو

به طلوع دستای تو میسپارم

پدرعزیزم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .

روزت مبارک باد.

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود

برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است

در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود

پدرم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی.

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.

روز پدر مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،

آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.

پدر عزیزم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

پدرم روزت مبارک

.

اس ام اس روز پدر 1393

اس ام اس روز مرد 1393

.

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.



منبع: ZARsms.net

NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد