اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 19 اردیبهشت 93

فال روز جمعه 19 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال روزانه ۹۳،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال روز 19اردیبهشت ۹۳،فال

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه ،فال روز جمعه 19 اردیبهشت 93


more

  

فروردین:

آخر این ماه یعنی قدرت ذهنی و مالی. امروز سرمایه گذاری های اخیرتان را مرور کنید و فرد دانایی را در نظربگیرید که در برنامه ریزی برای بازنشستگی کمکتان کند. موقعیت هایی را پیدا کنید که در یک مدت زمان کم سود زیادی عایدتان می کنند. تا دو هفته آینده زمان ایده ال برایتان می سرد که برای مقام آماده شوید.


اردیبهشت:

به گل و گیاه موجود در خانه تان توجه کنید. اگر گیاه شناس هستید، مطمین شوید که با گیاهی که به شما داده شده است چه کار باید بکنید. پیشنهاد دوستتان برای کوه نوردی را بپذیرید. می توانید این را به عنوان یک تفریح جدید انتخاب کنید. این ورزش برای بدنتان خیلی خوب است و در زندگی انرژی بیشتری به شما می دهد.


خرداد:

آیا احساس تحت فشار بودن می کنید. مجله هایی که هیچ وقت نمی خوانید را نخرید. این مقداری از زمان و پولتان را آزاد می کند. فقط به دنبال برنامه هایی باشید که برای زندگیتان مفید هستند. به خودتان بودجه بدهید. به فیس بوک معتاد نشوید. در این شب هایی سرد به پیاده روی بروید. این کار خیلی باحال تر از نشستن و خیره شدن به صفحه مانیتور است.


تیر:

برنامه هایتان را سبک نگه دارید. سرکشی های سرزده توسط دوستان و خانواده و خریدهای بزرگ می تواند به برنامه هایتان اضافه شود. ترشی هایی که انداخته بودید را باز کنید و با دوستان دلی از عزا درآورید. این کارهای کوچک زندگیتان را بهبود بخشیده و تغییر ایجاد می کند و به سرعتتان می افزاید.


مرداد:

امروز واقعا وقت خوبی نیست که درباره عوض کردن شغلتان فکر کنید. ولی می توانید ایده ی اینکه راه خودتان را بسازید در سر داشته باشید. قبل از برداشتن هرگونه قدم بزرگی خیلی مراقب باشید. اگر خیلی کوچک بیندیشید به هیچ جایی نمی رسید، ولی اگر خیلی بزرگ هم بیندیشید ممکن است تحت فشار قرار بگیرید. قبل از هرگونه برنامه ریزی به تمام جوانب امور بیندیشید.


شهریور:

در این اوقات سعی کنید که دوستان و همکارانی که خیلی ناراحت هستند را کمی خوشحال کنید. نتایج کارتان به روحیه خودتان نیز کمک می کند و می توانید دوستان جدید پیدا کنید. اگر دارای ایده های مفید فراوانی هستنید، یک دفترچه بردارید و تمام ایده های گذرایتان را بنویسید. می توانید در کارهای روزانه تان میزان زیادی خرد پیدا کنید.


مهر:

امروز هیچ اتفاق بد مهمی وجود نخواهد داشت. بااین حال باید به تمام کارهایی که می کنید توجه کنید. در هوای اطراف و سوء تفاهم هایتان جروبحث هایی شکل خواهد گرفت. اگر در حین حمل کیسه زباله با تلفن حرف بزنید، کیسه پاره خواهد شد! می توانید کارهای زیادی را باهم بکنید، ولی اگر احساس جمع و جور بودن نمی کنید، اتفاقات بد خیلی بامزه ای برایتان رخ خواهد داد.


آبان:

روابطتان را واضح و بی پرده نگه دارید. نگذارید که سوءتفاهم ها این روز خیلی باشکوه را خراب کنند. از شنوندگانتان بخواهید حرف هایتان را تکرار کنند تا هردوی شما بفهمید چه فته اید. امروز با پولتان خردمندانه رفتار کنید. خیلی برای خریدن هدیه پول خرج نکنید تا همه ی اندوخته هایتان تمام نشوند.


آذر:

کلید این ماه دیوانگی است و امروز هم ازین قاعده استثنا نیست. تا عید کریسمس تنها 5 روز مانده و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. گرایش به این دارید که تشکرکردن یا خواهش کردن را فراموش کنید. اگر تواضع را به عنوان اولویت امروزتان درنظر بگیرید خیلی برایتان کمک کننده خواهد بود. بگذارید اطرافیانتان حس کنند که قدردانشان هستید. ممکن است امروز هدیه بزرگی دریافت کنید.


دی:

امروز از همه بخواهید که در تمیزکردن خانه کمکتان کنند. مجبورشان کنید که جوراب هایشان را بشورند و بشقاب ها را در سینک ظرف شویی بگذارند. بعد از تمیز کردن همه چیز با یک کار طولانی، یک ماساژ روغنی داشته باشید و یک مهمانی راه بیندازید.


بهمن:

امروز درباره ی وضع ظاهریتان خیلی حساس شده اید. شاید مهمانی های پیش رو دورهمی ها باعث نگرانیتان شده اند. هیچ دلیلی برای ترسیدن و نگرانی وجود ندارد. قیلفه تان عالی خواهد بود و آنهایی که مدتهاست شما را ندیده اند، تحت تاثیر قرار می گیرند.


اسفند:

از توجه یک آشنای جدید لذت ببرید! شاید متوجه شوید که این فرد جدید نسبت به شما خیلی جدی تر و مصمم تر است که یک رابطه آغاز کنید. دلگرم کننده باشید. شاید آخر آن چیزی باشد که مدتهاست به دنبالش بوده اید.

 

منبع:زر اس ام اس

NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد