اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93

فال روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال روزانه ۹۳،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال روز 18 اردیبهشت ۹۳،فال

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه ،فال روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 93


more

  

فروردین:

چیزهایی مثل محبوبیت، نامی نیک و روابط با افراد خاص و جامعه برای شما بسیار مهم خواهد بود. می توانید به همه اینها برسید و ساعات کاری را با برنامه معمولتان صرف کنید. احتمالا کارهای زیادی خواهید داشت و اصلا خسته نخواهید شد.

اردیبهشت:

ساعات صبح و عصر یک زمینه هیجانی متعادل برایتان فراهم می کنند که بسیار به آن نیاز دارید. وقت خوبی برای گذراندن اوقاتی مفرح همراه با جنبه های عملی و همچنین نیاز به داشتن توجه اضافی به جزییات است.

خرداد:

ساعات عصر برای شما پر از بی ثباتی و تحریک پذیری خواهد بود. الان خیلی وقت مناسبی برای آغازهای تازه نیست. باید روی کارهای خانگی ساده تمرکز کنید. می توانید محل کارتان را تمیز کنید و پر کردن فرم های اداری هم ممکن است در برنامه تان باشد.

تیر:

ساعات روزتان می تواند پر از کارهای روزانه معمولی مثل کارهای خانه، و خانه داری باشد. چیزهایی مثل درمان، مسافرت، مکالمات کاری، دادوستدکالاهایکوچک، تحقیقات اطلاعاتی و کاغذبازی می توانند در برنامه امروزتان باشند.

مرداد:

ساعات عصر برایتان مثبت ترین ساعات روز خواهند بود. در این هنگام می توانید از موقعیت هایی استفاده کنید که در آنها به راحتی با افراد جالبی تعامل داشته باشید و یافته هایتان را به آنها نشان دهید. افراد مجرد ممکن است امشب معشوقه خود را پیدا کنند. سعی کنید که از به هدر دادن پول و زمان در هنگام صبح اجتناب کنید.

شهریور:

امروز احساس راحتی زیادی می کنید و مطمئنا این جذاب ترین ویژگی شما در تمام روز خواهد بود. تعادلتان را حفظ کنید و عقیده تان را بر هیچ کس تحمیل نکنید. فقط کارهای خودتان را به شیوه ای آرام و محجوبانه انجام دهید.

مهر:

امروز روزی نیست که کاری را بکنید که درمورد آن صددرصد دانش ندارید. وقت خوبی است تا بعضی از پروژه های کوچک را تمام کنید و درنهایت اختلافات حل نشده را بخوابانید. در ساعات عصر هم بحث هایی خواهید داشت و در جمع حضور می یابید.

آبان:

هنگام صبح به طور ویژه ای احساس جذابیت می کنید. شاید بطور بی معنی با همه چیز ور بروید. اتفاقات عصر وسواسی ترین تغییرات را در اینکه چگونه تعاملات انسانی را درک می کنید در پی خواهند داشت. جنبه های بیشتری از آن را خواهید دید.

آذر:

امروز حس وظیفه شناسی در تمام روز راهنمای شما خواهد بود. آنهایی که ممکن است مسئولیت هایشان را فراموش کرده باشند توسط اطرافیانشان یاداوری خواهند شد- مثلا مدیر، همکار، مشتری یا والدین. برایتان سخت خواهد بود که احساس آزادی و استقلال کنید.

دی:

باید به این فکر کنید که روزتان را با تمام کردن کاری که آغاز کرده اید و تحلیل اتفاقات اخیر صرف کنید. اگر به جزییات عملی توجه کنید و چشمانتان را به روی حقایق باز کنید هردوی این ها موثر خواهند بود. برای یک تغییر ناگهانی در محیط یا اخلاقتان به هگام عصر آماده باشید.

بهمن:

در هرکاری که انجام می دهید مراقب باشید. باید سعی کنید که از قوانین پیروی کنید، حتی بی اهمیت ترین آنها. هرچه بیشتر تابع قانون باشید، نتایج بهتری نیز خواهید گرفت. هنگام عصر هم مسئولیت های جدیدی به دوشتان گذاشته می شود.

اسفند:

تا هنگام عصر چیزهای زیادی ذهنتان را به خود مشغول می کنند. هدف اصلی امروز این است که به طور مسئولانه بین واقعیت و توهم تمایز قایل شوید. داستان سرایی نکنید، به جای آن تلاش کنید تا به وضعیت واقعی مسایل واقف شوید. شاید حداقل برای آلان مجبور شوید که اقرار کنید به کسی وابسته هستید.

 

منبع:

ZARsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد