اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 15 اردیبهشت 93

فال روز دوشنبه 15 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال روزانه ۹۳،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال روز 15 اردیبهشت ۹۳،فال

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه ،فال روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۳


more

 

 

فروردین:

امروز صروصدا و شیطنتتان خیلی قابل توجه نیست. نیازتان به اوقات آرام و ساکت در حال افزایش است. در این دوره آسایش درونی از آسایش بیرونی مهم تر می شود. موزیک آرام، مکالمات گرم، یک چرت طولانی و یا یک پیاده روی آرام می تواند کمک کند که این آرامش را خلق و حفظ کنید.


اردیبهشت:

باید راه حل های خشن را کنار بگذارید. اینها امروز دیگر به درد نمی خورند. بهترین اسلحهش ما نرمش، لبخند، آرام بودن، دوستانه رفتار کردن، مهربانی و غیره است. خانوم ها امروز بسیار جذاب تر به نظر می رسند.


خرداد:

فضای امروز هیچ گونه فعالیت فیزیکی یا ذهنی را با خود نخواهد داشت. به جای آن روزتان را لوس کردن ذهن و بدنتان صرف کنید. هیچ وقت یا پولی را برای آن ذخیره نکنید ولی در حتما در محدودیت های معقول بمانید. تعادل، تدبیر، محبت و مراقبت برای روابط شخصیتان اهمیت زیادی پیدا می کنند.


تیر:

امروز چارچوب ذهنیتان مثبت می شود و موقعیت های خوب زیادی انتظارتان را می کشند. امروز روز صلح و حل کردن مشاجرات است. تمام سوءتفاهم ها یا خودشان کنار می روند و یا اینکه باید خیلی آنها را جدی نگیرید.


مرداد:

برای بسیاری از شما امروز روز بحران است. البته این بحران بیشتر درونی است. خوشبختانه این باعث هیچ فاجعه ای نمی شود، ولی باید شانس بیاورید و تمام خطرها، تردیدها و نگرانی هایتان از بین بروند. برای از بین بردن این همه سختی، تخیلتان را رها کنید.


شهریور:

وقت خیلی خوبی برای روابط شخصی است. رویاها و امیدهای همسرتان به دلتان می نشینند و او محبت زیادی از شما دریافت می کند. متوجه می شوید که میلتان برای توجه، محبت و مراقبت دوطرفه در حال افزایش است.


مهر:

امروز لذت های حسی تاثیر عمیقی روی شما دارند. تواناییتان برای تفکر معقولانه ممکن است کمی تحت تاثیر قرار بگیرد. مغزتان را کاملا خاموش نکنید و سعی کنید که هنگام رسیدن به تمایلتتان از آن خوب استفاده کنید. در غیر این صورت تبدیل به زندانی خواسته های خود می شوید.


آبان:

وقت آن رسیده که احساسات، فانتزی ها و تخیل خود را رها کنید. می توانید این کار را با گذراندن وقتتان در یک محیط آرام و راحت، هنگام صحبت با فرزندان عزیز یا بیرون رفتن انجام دهید. افراد هنرمند ممکن است امروز یک معدن گنج واقعی کشف کنند و دوباره الهام دریافت کنند.


آذر:

نیازی نیست که برای یافتن آرامش روحی به جاهای خیلی دور سفر کنید. شما یک مسافر همیشگی هستید ولی به یاد داشت باشید که یک مسافرت می تواند تخیلی هم باشد. در خانه بمانید و یک فیلم خوب ببینید، یک رمان جالب مطالعه کنید، کمی موسیقی گوش کنید و فکر کنید که در بهترین مسافرت عمرتان هستید.


دی:

وقت خیلی خوبی برای روابط کاملا دوجانبه است. این مساله برای اکثر شما یک ضرورت اساسی است. به یاد داشته باشید که هم ذهنتان و هم بدنتان به بازیابی انرژی نیاز دارند. امروز باید روابط شخصی خیلی خوبی برقرار کنید.


بهمن:

امروز ارتباط معنوی و یک تبادل احساسی مثبت اهمیت زیادی برایتان پیدا می کنند. اعضای خانه تان را با مراقب و توجه دریابید تا آنها نیز همین کار را باشما کنند. اکثر شما درمورد پول بسیار سخاوتمند می شوید. قلب مهربانتان باعث می شود بیش از حد نیاز خرج کنید.


اسفند:

اتفاقات امروز کاملا مطابق با بهترین آروزها و امیدهایتان خواهند بود. نیازها و آرزوهایتان به سرعت تحقق می یابند. ارزش ندارد که به تلاشتان برای تحقق برنامه های بلندپروازانه ادامه دهید. به سرنوشت اعتقاد داشت باشید و تمام مشکلات را فراموش کنید.


منبع:ZARsms.Net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد