اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 13 اردیبهشت 93

فال روز شنبه 13 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال روزانه 93،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال روز 13 اردیبهشت 93،فال


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز شنبه 13 اردیبهشت 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


نیازتان به روابط دوستانه بسیار قوی باقی مانده است. با افرادی در تماس باشید که دیدگاهشان مثل شماست. وقت خوبی برای فکر کردن درباره ی آینده و همچنین امتحان کردن چیزی تازه است. ممکن است به شدت به موفقیت، ابتکار و پدیده های اجتماعی مختلف علاقه پیدا کندید.


اردیبهشت:


بعد از یک دوره خیلی سخت به طور موقت همه چیز کند می شود. خودتان را برای تنبل بودن و نداشتن اشتیاق پیشین تحقیر نکنید. فقط به استراحت بعد از آن همه فعالیت نیاز دارید. تلاشتان برای حفظ سرعت قبلی به حساسیت، ناامیدی و تغییرات خلق و خو می انجامد.


خرداد:


امروزبرای روابط اجتماعی بدون تعصب و با آرامش بسیار مناسب است. رفاه امروز شما بستگی دارد به اینکه چقدر گشوده و مهربان هستید. باید از رفتن به سمت علاقه های تجاری اجتناب کنید. حتی اگر پول برایتان اهمیت زیادی داشته باشد نباید آنرا برای تمام دنیا تبلیغ کنید.



تیر:


فضای امروز شما را برای نواندیشی و حتی شوک های ناگهانی در بغضی مواقع آماده می کند. اکثر شما به دلیل حساسیت درونیتان این پیام را احساس خواهید کرد. هرگز به نقطه ای نمی رسید که بخواهید به طرز شدیدی دیدگاهتان را عوض کنید، ولی ممکن است تا عصر خودتان نباشید.


مرداد:


امروز شریکتان کنترل را به دست می گیرد. ممکن است مثل سایه ای بی رنگ در کنارش باشید. غرورتان را اهلی کنید و آنچع زندگی برایتان مقدر کرده را بپذیرید. برای داشتن روابط آرام سعی کنید از لحظه ای که بیدار می شوید دوستانه و با سیاست رفتار کنید.


شهریور:


تلاشتان برای متفاوت بودن از بقیه باعث می شود به نظر طبیعی رفتار نکنید. شاید احساس کنید آزاد و آرام هستید، ولی رفتارتان برای دیگران ممکن است به نظر عجیب بیاید. شاید دوست داشته باشید برای کسی که دوستش دارید لطفی کنید. اگر او قدرشناس نیست این کار را نکنید.


مهر:


امور عشقی ممکن است تبدیل به تمرکزتان شوند. بودن یا نبودن این امور ممکن است تاثیر عمیقی روی سلامت روان و جسمتان داشت باشد. احساسات قویتان ممکن است مانع میلتان برای تعامل منطقی شوند. در خطر اشتباه گرفتن عشق از دوستی و برعکس هستید.


آبان:


امروز خیلی ثبات ندارید و درمورد اتفاقات رخ داده در خانه حساس شده اید. ممکن است همه چیز برای شما به شدت به نظر خانواده یا قصدهایشان داشته باشد. هرچه به عصر نزدیک تر می شوید، نیاز بیشتری به تنها بودن پیدا می کنید.


آذر:


کنار دوستان خوبتان یا اقوام نزدیک احساس فوق العاده ای دارید. چنین دعوت هایی را رد نکنید. باید درمورد اخبار جدید که تازگی به دستتان رسیده بیشتر فکر کنید. شاید برای گرفتن اطلاعات بیشتر باید در اینترنت جست و جو کنید.


دی:


امروز هرچیزی که معمولا شادتان می کند ممکن است احساس آرام و بی تفاوتی برایتان به همراه داشته باشد. شاید خودتان ندانید دقیقا چه می خواهید. در تمام مدت روز ممکن است میل های عجیبی پیدا کنید مثلا بخواهید نوع خاصی غذا بخورید.


بهمن:


مردها باید روی ایجاد درک کامل در خانه با زنشان کار کنند. برای اینکار باید با انزجارتان برای بعضی کارهای خانه مثل آشپزی بجنگید. باید بطور بهتری انتخاب و خریدن یک هدیه را به تعویق بیندازید. زنها ممکن است تا شب حساس و بی ثبات باشند و خلق و خویشان تغییر کند.


اسفند:


امروز می توانید درمورد آزادی کامل فقط رویاپردازی کنید. برای اکثر شما سخت خواهد بود تا به طور کامل آنچه که می خواهید را ابراز کنید، قلبتان را گشوده کنید و یا یک مخاطب خاص واقعی برای خود پیدا کنید. چیزی که تا لحظه ای پی بسیار زیبا، منحصربه فرد و هیجان انگیز می آمد ممکن است سریعا شما را ناامید کند.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد