اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 12 اردیبهشت 93

فال روز جمعه 12 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال امروزمن ،فال امروز من چیست،فال ایام هفته،فال ایام هفته اردیبهشت 93،فال روزتولد،فال ماه تولد،فال روز 12 اردیبهشت 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه ،فال روز جمعه 12 اردیبهشت 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


سخاوت شما محدودیت نمی شناسد. امروز نسبتا قادرید تا میزان زیادی پول خرج هدایای زرق و برق دار یا یک چیز منحصر به فرد کنید. شاید در نهایت به دوستتان کمک کنید یا اینکه از دوستان درخواست حمایت مالی کنید. هنوز هم پول امروز تمرکز شما نیست.


اردیبهشت:


عزم و اراده ی شما که برای رسیدن به اهدافتان مورد استفاده است امروز به راحتی مایه ی غرور می شود. بعلاوه اگر بعنوان یک انسان محافظه کار شناخته می شوید، به سختی می توانید با دیگران هم رای شوید. سبک زندگی خود را تحت فشار نگذارید و طبق روش دیگران پیش بروید.


خرداد:


اتفاقات امروز شما را خوش بین تر، مطمئن تر و روشنفکرتر می کنند. وقت خیلی خوبی برای همکاری فعالانه با خارجی ها و مردم دوردست است. شما فرد جذابی برای صحبت کردن خواهید بود و تبدیل به الگویی برای مردم خواهید شد. مشکلات مردم ربطی به شما ندارد مگر اینکه خودتان انتخاب کنید که اینطور باشد.


تیر:


امروز برای تیرماهی های صادق، کنجکاو و اجتماعی روز مقدسی است. باید جزییات بسیاری را یاد بگیرید، اخبار جدید را بدانید و دانش خود را غنی تر کنید. ممکن است بطور غیر منتظره ای یک راز کشف کنید یا با یک فرد کنحصر به فرد دوست شوید.


مرداد:


امروز تمرکز بیش از حد روی امور عشقی، قدرت، پول و ظاهر جسمانی بیش از آنکه فایده ای داشته باشد برایتان مضر است. روی توانایی های عقلانیتان تمرکز کنید تا بتوانید با شرایط امروز سازگار شوید. شاید دوستان جدید پیدا کنید یا یک همراه بدست آورید.

شهریور: محبوبیت شما بستگی این دارد که چقدر مورد نیاز و غیرقابل جایگزین شدن هستید. مهارت های منحصر به فرد شما می توانند کمک کنند ارتباطات مفیدی برقرار کنید و یا خودتان را در یک محیط با پرستیژ پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید با یک ابزار، کامپیوتر یا برق کار کنید.


مهر:


امروز برای توسعه ی روابط شخصی (دوستی یا عشقی) خوب است. پول را واردمسائل نکنید، اگر این قضیه غیرقابل اجتناب است آنرا با احتیاط انجام دهید. احساسات دوستانه شور و عشق و غرایز قدرتمندانه را با هم مقابل می کنند که پر از نزاع های ناگهانی یا استرس هیجانی خواهد بود.


آبان:


امروز شما حتی در محدوده ی خودتان احساس ناامنی می کنید. این مساله شاید به این دلیل باشد که لازم است از قلمروتان محافظت کنید یا اینکه تغییراتی در آن ایجاد کنید. اگر روز را با یک پروژه مبتکرانه اغاز کنیدیا کسی را مهمان کنید، روزتان پر از استرس خواهد شد.


آذر:


نیازتان به تازگی و تعامل با دیگران باعث ایجاد ارتباطات و مسافرت های کوتاه می شود. خودتان را نه تنها برای تجارب لذت بخش، بلکه برای کمی مشکلات نیز اماده کنید. ممکن است بامشکلات فنی مثلا خرابی ماشین یا بلیط پارک مواجه شوید.


دی:


از ریاضت دوری کنید. افراط هزینه بر است و امروز دوست دارید که برای زیاده روی هایتان پول زیادی خرج کنید. پیش بروید و این کار را بکنید، ولی تنها تا میزانی که بودجه تان اجازه اش را می دهد. اگر می خواهید عزیزی را سورپرایز کنید یا هدیه ای برای فرزندتان بخرید نباید خیلی پیرو برنامه ی ذخیره پول سخت خود باشید.


بهمن:


امروز مستعد آسیب های فراوان است. خوشبختانه شما پر از خوش بینی هستید و توجه اقبالتان به شما زیاد است. هنگام ورزش کردن و یا انجام کارهای خانگی، یا هنگام رسیدگی با حیوانات یا انجام ابتکارات خیلی مراقب باشید و احتیاط کنید.


اسفند:


اگر در تعاملات انسانی مهارت ندارید نباید به آن اجازه دهید که اذیتتان کند. گشوده، باادب و دوستانه باشید تا مردم به سمتتان بشتابند. اعضای خانه، والدین، مردم و یا منابع آنلاین تبدیل به منبع های اطلاعاتی و دانش جدیدی برایتان می شوند.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد