اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس پ نه پ جدید 93

اس ام اس پ نه پ،اس ام اس پ نه پ 93،اس ام اس پ نه پ 1393،اس ام اس پ نه پ جدید،اس ام اس جدید پ نه پ،اس ام اس جدید پ نه پ 93،اس ام اس خنده دار پ نه پ،جوک های جدید پ نه پ،جوک های خنده دار پ نه پ 93،جوک های جدید خنده دار پ نه پ ،اس پ نه پ،اس پ نه پ جدید،اس پ نه پ 


فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی کولر گذاشتین خونتون اینقدر خنک شده ؟ گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

(طنز په نه په جدید)

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر. میگه شمام دستشویی داری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

 سر جلسه به جلوییم می گم سوال ۳ بلدی ؟ میگه آره می خوای ؟

میگم پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

زر اس ام اس

رفتم عابربانک، یارو داره جون میکنه با دستگاه کلنجار میره بعد ده دقیقه برمی گرده میگه شما هم کار داری؟ پ ن پ پیک موتوری ام وایسادم نامه اداری تونو تایپ کنین ببرم.

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

لیلی به مجنون گفت : همه این کارارو می کنی برا من ؟
مجنون : پَ نه پَ من عاشق آنجلینا جولی ام ، تو حریف تمرینی هستی !

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی ؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه . میگه مگه خرابه ؟
پــــ نَ پـَــــ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

(طنز پ نه پ)

بعد از اینکه دو ساعت تو صف عابر بانک واستادم تا پول بگیرم یارو برگشته می گه:آقا ببخشید سالمه؟ میگم پ ن پ مریضه اینم صف عیادت کننده هاست

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

یه طوطی گرفتم دوستم اومده دیده میگه ا طوطیه گفتم په نه په یا کریمه با فتو شاپ تقیرش دادم

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

رفتم چین گارسون دو تا چوب آورده خواهرم میگه یعنی باید با اینا غذا بخورم؟گارسون میگه پ ن پ چینگ چانگ چاچانگ چیونگ چانگ

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

زر اس ام اس

بعد از اینکه دو ساعت تو صف عابر بانک واستادم تا پول بگیرم یارو برگشته می گه:
آقا ببخشید سالمه؟ میگم پ ن پ مریضه اینم صف عیادت کننده هاست

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

یارو اومده می بینه همکارم توی اتاق نیست باز می پرسه خانم فلانی نیست؟
پـــ نه پـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بیاد

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم ، بابام میگه : سوختی ؟
میگم : پ نه پ رفتم مرحله بعد !!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.
رفتم باغ وحش از نگهبان می پرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟
میگه بازدید کننده ای ؟
میگم پَ نَ پَ از اقوامش هستم اینورا کار داشتم گفتم سری بهش بزنم

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

فتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟
می گه واسه کشتنش می خوای؟
پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

دوستم میگه رفته آفریقا آدم خوار ها گرفتنش میگه یعنی میخواین منو بخورین آدم خار ها گفتن پ ن پ.هو هو بومبا بومبا هی هی ها ها بامبا بومبا

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

ZARsms.net

 دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!

 .

اس ام اس پ نه پ

اس ام اس پ نه پ ۹۳

.

* رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

ZARsms.net


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد