اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه ۶ اردیبهشت ۹۳

فال روز شنبه ۶ اردیبهشت ۹۳،فال روزانه،فال ایام هفته اردیبهشت ۹۳،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد،فال ایام هفته ،فال روز ۶ اردیبهشت ۹۳

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز شنبه 6 اردیبهشت 93

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز پر از زیاده روی است. از دست رفتن مال و پول ممکن است تاثیر مخربی روی جیبتان داشته باشد حتی اگر ناچیز باشد. مخصوصا این قضیه وقتی امکان پذیر است که در گدشته سیاست مالی بدی در پیش گرفته باشید.


اردیبهشت:


شرایط امروز شما را به سمت گپ زدن، زیاده روی و علاقه به یک زندگی زیبا می کشاند. ممکن است کارهایتان تابعی از تنبلی، حساسیت بیش از حد یا علاقه به آسایش باشد. مقاومت درباره ی وسوسه لوس کردن خودتان برایتان سخت می شود. علایق نفیس شما همیشه با سلیایق دمده همسرتان یکی نیست، پس سعی کنید با هم سازش داشته باشید.


خرداد:


دردسرهای اخیر شدت خود را از دست می دهند ولی هنوز هم تا هنگام عصر با شما باقی می مانند. باید ثابت قدم باشید. علی رغم تمام هیجانات منفی وابسته به آن، کاری که آغاز کرده اید را تمام کنید. سعی کنید راه هایی را برای حل کردن مشکلتان اتخاب کنید که خشونت کمتری داشته باشند.


تیر:


شرایط امروز کمک می کند که احساسات واقعی خود را ابراز کنید. شاید مجبورید ککه با کم رویی خود بجنگید یا اینکه به طور هدفمند رسوم خارجی راکنار بگذارید. این کار در نهایت نتیجه خوبی خواهد داشت. صرفا به این نیاز دارید که دنیای احساسی خود را با تمام تنوع آن کاوش کنید. علی رغم تمام احتیاط ها، با اطمینان خاطر استراحت کنید. کسی که دوست دارید در نهایت احساساتتان را درک می کند.


مرداد:


نباید امروز برای هیچ گونه تعهدات فامیلی، عشقی و تلاش های مالی مهم انتخاب کنید. نیروی درونیتان شما را باز می دارد. شاید شرایط تبدیل به موانعی شوند که از پیش روی شما ممانعت می کنند.


شهریور:


مسایل مالی، روابط یا جنس مخالف یا ارتباطات خانوادگی ممکن است امروز در مرکز توجه قرار گیرند. شاید مجبور شوید که به مسافرت بروید یا در مذاکراتی شرکت کنید. شرایط اصلی برای حل مشاجرات نداشتن مظنونیت، تعصب و بی اعتمادی هستند.


مهر:


می توانید پیش بورید کمی زندگی مالی خود را آزاد تر کنید. وسوسه کسب چیزی که تمایلات شما را ارضا می کند امروز شدت می یابد(بیش از نیازهای روزانه). درآمدهای تازه ممکن است برای پرداخت بدهی ها خرج شوند. یاد بگیرید که بین درآمد و دارایی هایتان تعادلی ایجاد کنید.


آبان:


محدودیت بیش از حد و پرخاشگری زیاد امروز جایی در برنامه شما ندارند. نرم تر باشید، بویژه اگر می خواهید علاقه کسی را به خود جلب کنید. تعاملتان با دیگران را گرم تر و احساسی کنید. یک لبخند یا هدیه کمک می کند زبان مشترک را سریع تر از اینکه سعی داشته باشید نظرتان را اثبات کنید پیدا کند.


آذر:


به تمام کارهای سخت و بدترین رسیدگی کرده اید و الان وقت استراحت است. می توانید سعی کنید اختلافات مالی و حرفه ای را حل کنید و بهتر است این کار را با ویژگی های خوبتان انجام دهید. از انجایی که تنش درونیتان در حال کم شدن است، آماده هستید طبق قانون آونگ کار شدید دیگری را انجام دهید.


دی:


خلق و خویتان در کل پایدار است و نور در انتهای این تونل باعث می شود که بیش از همیشه احساس خوبی داشته باشید.


بهمن:


مه و گرد وغبار سوءتفاهم بین شما و دوستان در حال رفع شدن است، یک اختلاف کاری حل شده است و یک ماجراجویی عشقی منجر به هیجانات مثبت بسیار زیادی خواهد شد.


اسفند:


امروز مستعد این هستید که به جای ذهن هوشیارتان توسط احساسات هدایت شوید و این احساسات بسیار زشت هستند. به یاد آوردن دردسرهای اخیر ممکن است تا عصر گریبانگیرتان باشند. درمورد آن سخت نگیرید و خودتان را پر از هیجانات منفی و ناخوشایند نکنید.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد