اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس انتظار 93

اس ام اس انتظار،اس ام اس انتظار 93،اس ام اس انتظار 1393،اس ام اس جدید انتظار 93،اس ام اس جدید انتظار 1393،اس ام اس جدید انتظار اردیبهشت 93،اس جدید انتظار،اس جدید انتظار 93،پیامک انتظار،پیامک انتظار 93،اس ام اس انتظار و بی قراری ،



عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
هیچ دلی بی بهانه نمیتپد ، نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


   
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم

.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!
آهـــــــایـــــــــــــ.. .
با توام…
تــــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!
من به خاطرتــــــــو
آتـــــــش گـــرفته ام….
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.

زر اس ام اس

من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت…
تو قرار داشتی و من بی قراری…
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
دو رکعتــ گـ ـ ــریه برایـــِ خـــاطـره هـــایمـ
یکــ قنـــوتــ ســکوتــ برایــِ یـــادتــ
دو سجــــده بی قـــراری برایــِ عشـ ـ ـقِ بربــــاد رفتــه
یکــــ تشـهد برایــِ مــ ــرگــِ دلـ ـ ـ ـ م. . .
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.

ZARsms.net
دیگر نمی نویسمت …!
هرکس ..
به چشمــهایم نگاه کند !
تو را خواهد خواند…
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
می نویسم از تو ای زیبای من ، می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار، می نویسم بی قرارم بی قرار
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم
.
اس ام اس بی قراری

اس ام اس بی قراری ۱۳۹۳
.
یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …خسته شده خدایا ….
فقط تو میتونی به دادش برسی
بیا و بمون کنارم واسه همیشه… نگو  نمیشه …
ZARsms.net


منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد