اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 5 اردیبهشت 93

فال روز جمعه 5 اردیبهشت 93،فال روزانه،فال ایام هفته اردیبهشت 93،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد،فال ایام هفته ،فال روز 5 اردیبهشت 93

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز پنجشنبه 4 اردیبهشت 93

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید
  

فروردین:


امروز برای کل زندگیتان تعادل پیدا کنید. مدیتیشن برایتان خوب است و پیاده روی هم تاکتیک خوبی خواهد بود. اخیرا مشکلات خیلی زیادی داشته اید که فشار زیادی به شما وارد کرده اند. همیشه در شادی هایتان خلاق باشید.

 

اردیبهشت:


در محیط خانه تان تغییراتی ایجاد کنید. قبل از قبول کردن هر تعهدی، سعی کنید تمام حق انتخاب هایتان را درنظر بگیرید و بررسی کنید. بهتر است نگاهی به احساساتتان بکنید و مطمئن شوید که احساساتتان واقعی و صادقانه است.

 

خرداد:


امروز خیلی هیجان زده هستید. سر دوستان و خانواده تان شلوغ است، ولی به کمکتان نیاز دارند. امروز از یکی از دوستانتان بپرسید که می توانید برایش کاری انجام دهید یا نه! امروز تا می توانید عشق و مراقبت بدست آورید که به آن بسیار نیاز دارید.

 

تیر:


مروز برای مردم فریبنده و جذاب باشید. اتفاقات خوبی برایتان اتفاق خواهد افتاد و باید از خودتان مراقبت کنید. خوب غذا بخورید و ورزش کنید. دوباره یک کلاس یوگای جدید پیدا کنید و سعی کنید کمی به بدنتان انعطاف دهید. یاد بگیرید که با دیگران سازش کنید.

 

مرداد:


مسایل مختلفی بر سر راهتان قرار خواهد گرفت. مدرسه و روابط خانوادگی از جمله این مسایل است. ایده های جدید در زندگی به دردتان  میخورند. امروز را تبدیل به بهترین روز ماهتان کنید. نیاز به لحظات خوب در زندگی دارید.

 

شهریور:


احساس می کنید که امروز همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. در شغلی که خودتان انتخاب کرده اید پیش بروید و کاری کنید که در روابطتان همه چیز مرتب باشد. اگرچه امروز همه چیز به نفع شماست، ولی هرگز فردایتان را فراموش نکنید.

 

مهر:


وظایف کاری با سرعت و شدت تمام به سمت شما روانه می شوند. باید همه ی آنها را در زمان معین و دقیقا همان طور که خواسته شده به اتمام برسانید. مراقب باشید که بیش از حد تحت فشار کار قرار نگیرید. یاد بگیرید که زندگی، روابط و کارتان را در حال تعادل نگه دارید.

 

آبان:


یک آشنای قدیمی دارید که دوباره به زندگیتان برمی گردد. این بازگشت برایتان احساس رضایت و شادی در پی خواهد داشت. در برابر تغییرات انعطاف داشته باشید و درنتیجه خواهید دید که زندگیتان رو به بهتر شدن پیش خواهد رفت.

 

آذر:


انقدر همه چیز را به تعویق نیندازید! به هر دلیلی که باشد برای هر کاری زمان تحویلی وجود دارد و باید همه چیز را سر موقع تمام کنید. وضعیت رابطه تان ممکن است امروز تغییر کند و خواهید دید که دارید دوستی را ازدست می دهید. کاری کنید و نگذارید که این اتفاق بیفتد.

 

دی:


از وظایف کاریتان استفاده کنید تا از پله پیشرفت در شرکت بالا بروید. چالش ها و رقابت ها باعث قوی تر شدن شما می شوند. از شخصیتتان استفاده کنید تا خانواده و زندگی شخصیتان  را روبه راه و مرتب نگه دارید. حتما خانواده تان را خوشحال و شاد نگه دارید. به جلو پیش بروید و بدرخشید. امروز از گوشه های تاریک و افراد سخن چین دوری کنید!

 

بهمن:


اگر امروز ذهنتان را باز نگه دارید، خواهید دید که آینده برایتان آغوشش را می گشاید. امروز روز خوبی برای تحلیل شرایط کاری و خانه نیست. قبل از اینکه هر گونه  تصمیمی بگیرید، حتما همه ی جوانب را درنظر بگیرید. هشیار باشید که امروز باید خوب و سالم غذا بخورید! نوشابه و آبنبات اصلا مغذی نیستند.

 

اسفند:


امروز به کلی سایه و تاریکی اطرافتان را فرا گرفته است. این ممکن است به معنی اخلال در سلامتی و یا بروز مشکل در رابطه تان باشد. ممکن است همچنین بیابید که بالانس حساب بانکیتان به شدت پایین است و و یا اینکه برای پذیرفتن مسئولیت های بیشتر اصلا وقت ندارید. کمی زمان صرف به تعادل رساندن زندگیتان کنید.



منبع:zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد