اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 30 فروردین 93

فال روز شنبه 30 فروردین 93،فال روزانه،فال ایام هفته،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال قهوه،فال حافظ،

فال روزانه،فال روز شنبه 30 فروردین 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


امروز تمرکزتان فقط روی ارتباطات خواهد بود. می توانید انتظار داشته باشید مکالمات خوبی با اطرافیان، بچه ها و جوانان داشته باشید. میل خیلی زیادی دارید که درمورد ایده های عالیتان به تمام دنیا بگویید. شاید در نهایت روابط آنلاین را به همه ترجیح بدهید.


اردیبهشت:


بسیاری از شما به تنها چیزی که فکر می کنید آرامش و آسایش است، ولی برایتان واقعا سخت خواهد بود که آسایش داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید کمی استراحت کنید باید به شدت کار کنید. در این دوره ممکن است کند و تنبل شوید.


خرداد:


وقت خیلی خوبی برای روابط اجتماعی است. روابطتان با فرزندان و دوستان بسیار موثر خواهد بود. ممکن است در روابط حرفه ای با همکاران، مدیریت، پزشکان یا افراد سرویس دهنده مشکلاتی پیدا شود.


تیر:


امروز روابط با مردم بسیار بااهمیت تر از امور ویژه ی مالی مربوط به رفاه مادی است. دانش و روابط جدید در فضاهای اقتصادی و مالی نیز پرسود خواهد بود.


مرداد:


دوره تغییرات برای شما آغاز شده است. یک انگیزه ی هنری را در خود تغذیه کنید، باشجاعت به آینده نگاه کنید و بعضی اوقات با دوستانتان دور هم جمع شوید. وقت خیلی خوبی برای شنان دادن توانایی های هوشیتان است.


شهریور:


باید هرگونه برنامه برای قرار گذاشتن یا تلاش برای بهبود روابط شخصیتان را کنسل کنید. احتمالا این برنامه ها منجر به شکست های سنگینی می شوند. برعکس، یم مواجهه ی دوستانه بسیار رضایت بخش خواهد بود.


مهر:


امروز برای مذاکرات خیلی خوب است. شما باید این مساله را در یک زمینه غیررسمی داشته باشید: قادرید که سرگرمی را با کسب و کار به خوبی ترکیب کنید. ممکن است یک دوست جدید پیدا کنید. یا یک حامی داشته باشید. کار در یک گروه خیلی موثرتر از تلاش های فردی است.


آبان:


نباید در تغییر برنامه ها یا رها کردن اصولتان در عجله باشید. امروز روز امتحان است و باید استقامت و تحمل خود را نشان دهید. هرچه برای رسیدن به اهدافتان مصمم تر باشید، عبور از موانع هم برایتان سخت تر خواهد بود.


آذر:


شرایط امروز از خوش بینی درونی حمایت می کند. همچنین در بعضی شرایط لطیفه گفتن بسیار نامناسب است. تاوقتی که کارها و گفته هایتان گشوده و اصیل باشند، همه چیز عالی خواهد بود. روز خارق العاده ای برای رشد کردن، مطالعه، شرکت در سمینار و غیره است.


دی:


باید به یاد داشته باشید که کارهای روزمره هم می توانند سرگرم کننده باشند. اگر مردم بامزه، باهوش و روشن فکری دوروبرتان را گرفته اند، اصلا متوجه گذر زمان نمی شوید. وقت سودمندی برای آنهایی است که در زمینه های خلاقانه و فکری کار می کنند.


بهمن:


فضای آرام امروز برای ارتباط، ملاقات با مردم جدید و مطالعه با آرامش مناسب است. اجرا دربرابر شنوندگان زیاد بسیار موفقی آمیز خواهد بود. مهربانی وخردمندی شما را تبدیل به یک راهنما، سخنران، گوینده و همراه عالی می کند.


اسفند:


یک مکالمه جالب کمک می کند که تاریکی روزانه زندگیتان را روشن کنید. وقت آن است که کمی نجابت و نوآوری به کارهای اداریتان اضافه کنید. با همکاران جوانتر تعامل کنید، محل کارتان را خوب بشناسید، نرم افزار ها را آپدیت کنید و یا فقط عکس صفحه نمایشتان را عوض کنید.



منبع:zarsms.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد