اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز جمعه 29 فروردین 93

فال روز جمعه 29 فروردین ،فال روزانه،فال ایام هفته،فال روز تولد،فال ماه تولد،فال امروز من ،فال امروز من چیست،فال روز 29 فروردین93،


فال روزانه،فال روز جمعه 29 فروردین 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید
  

فروردین:


پیشنهاد می شود که تمام انرژیتان را جمع کنید و تلاش کنیدیک پروژه را بطور موفقیت امیز تمام کنید. این احتمال وجود دارد که کاملا انرژی خود را از دست دهید. اگر نتوانید پروژه را با موفقیت به انتها برسانید، بعدا احساس ناامیدی بر شما غلبه خواهد کرد.


اردیبهشت:


باید روی جاده، در محل کار یا حین ارتباط خیلی احتیاط کنید. در اموری که هیچ ربطی به شما ندارند شرکت نکنید. هنگام صبح اگر به موقع لحن خود را تغییر ندهید یا یکدندگی خود را محدود نکنید، جروبحث ها تبدیل به جنگ کورکورانه می شوند.


خرداد:


به دنبال پول باداورده نباشید. در خطر این هستید که در لحظه ی آخر سودی که در انتظارش هستید را از دست بدهید. اگر در هر بار اشتباهات مالی بسیاری کنید، مجبور می شوید بالاخره از دیگران پول قرض بگیرید یااینکه به شدت مراقب کیفتان باشید.


تیر:


امروز برای آنهایی که تصمیم گرفته اند به چیزی که می خواهند برسند خیلی مهم است. با داشتن جرات، عزم و منابع می توانید به هدفتان برسید. توصیه می شود ه=که بعد از آن استراحت کنید و برای سختی هایتان به خودتان پاداش بدهید.


مرداد:


امروز هرگونه کارتان پر از هیجانات شدید خواهد بود. در ساعات عصر باید از خود انتقاد کنید و دیپلماسی، احترام برای افراد مسن و سلیقه ورزشی نشان دهید. از خرید های مهم اجتناب کنید و آزمایشاتتان را انجام دهید.


شهریور:


مهم نیست چه چیزی باشدف باید به کاری که شروع کرده اید ادامه دهید. آماده باشید تا خطر کنید. وقتتان را برای کینه یا هرچیزی که ناراحتی در پی دارد تلف نکنید. درانتهای روز از مکالمات دوستانه، خبرهای جالب و ایده های جدید خلاقانه لذت ببرید.


مهر:


امروز قادر خواهید بود تا با غلبه بر تعدادی مانع به هدفتان برسید. در طول روز روحیه جنگجویتان را حفظ کنید و نگذارید هیچ چیز اراده شما را تحت تاثیر قرار دهد. تنها به این صورت است که می توانید حرفه ای بودن خود را ثابت کنید و در یک جروبحث پیروز شوید.


آبان:


امروز همه چیز را شرایط برایتان تعیین می کند. صرف نظر از اینکه چقدر در تلاشید یک شیوه زندگی متعادل تر و راحت تر بدست آورید، مجبورید که با آن کنار بیایید. اماده باشید که تا عصر با شرایط پر استرس کاری مواجه شوید.


آذر:


احساساتتان را تحت کنترل داشته باشید تا روحیه تان را از دست ندهید. احساساتی مثل ترس از جنگ، خشم و حسادت می توانند به راحتی شانستان برای موفقیت را سلب کنند. در انتهای روز موقعیت خیلی خوبی بدست می آورید تا استعدادهای ذهنی، طبیعت هنری و حس شوخ طبعی خود را به رخ بکشید.


دی:


باید اماده باشید تا در برابر حمله ها مقاومت کنید و یک راز را حل کنید. در طول روز از آنجایی که دیگران تمام فعالیت ها را آغاز می کنند احتمال بختتان یار نیست و حق انتخابی ندارید. از تهمت اجتناب کنید. نباید از آن خوشتان بیاید.


بهمن:


در طول روز باید ثابت قدم باشید و تمام تلاشتان را بکنید. موانع احساسی و دیگر موانع دلیلی برای رها کردن چیزی که شروع کرده اید نمی شوند. در صورت امکان، سعی کنید بی احتیاط نباشید و هرگونه مساله فنی یا مشکل با دیگران را حل کنید.



اسفند:


باید احساساتتان را برای میزان قدرتشان امتحان کنید. حتی آرام ترین شما میتوانند خشمگین شوند. در زندگی شخصی و فضای کاری، حرفه ای و مالی احتمال دعوا وجود دارد. خشم، حسادت و رقابت کاری بسیار تخریب کننده خواهند بود.



منبع:zarsms.net


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد