اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس احساسی جدید

اس ام اس احساسی جدید،اس ام اس احساسی ،اس ام اس احساسی 93،اس ام اس احساسی 1393،اس ام اس احساسی جدید 93،اس ام اس احساسی جدید 1393،اس احساسی ،اس احساسی جدید،اس احساسی جدید 93،اس احساسی 1393،پیامک احساسی،پیامک احساسی 1393،پیامک احساسی جدید،پیامک احساسی 93


هم رنگ تمام آرزوهای منی/ غارتگرجان ومال و دنیای منی

بی تونفس کشیدنم ممکن نیست/ساده بگویم که همه دنیای منی . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

هیچ میدانی ؟

جای “عزیزم غصه نخور” های تو را

دیازپام گرفته است . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.
اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.
اگر دوستم داری بلند فریاد بزن حتی اگرنشنوم باورت می کنم  عشقم . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.
گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو

تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری  . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

لباس هایم که تنگ می شد

می بخشیدم به این و آن

ولی دل تنگم را ، حالا

چه کسی می خواهد !؟

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

زر اس ام اس

خوشحالم که ساعتها را جلو کشیده اند

حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی !
.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.
عطرهای خوب ، شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

دلم برای سادگی ام میسوزد وقتی

دستانت را برایم مشت میکنی

میپرسی: گل یا پوچ ؟

در دلم میگویم : دستهای تو . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.
پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو

نوازشگر شوند . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

اس ام اس احساسی جدید

.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

طعم سیب میدهد لب هایش و من گناهکارترین حوّای زمینم

بهشت همینجاست ، در آغوش تو با لب های ممنوعه ات . . .

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ

صبر کاسه هم لبریز شد . . . !

دوستت دارم

.

اس ام اس احساسی ۱۳۹۳

پیامک احساسی ۱۳۹۳

.

ZARsms.net

هر چه گویم عشق را شرح و بیان / چون به عشق آیم خجل مانم از آن

گرچه تفسیر زبان روشنگر است / لیک عشق بی زبان زان خوشتر است . . .


منبع:zarsms.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد