اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه سنگین 1393،اس ام اس عاشقانه سنگین اردیبهشت 93،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه 1393،اس ام اس عاشقانه سنگین،اس ام اس عاشقانه سنگین 93،پیامک عاشقانه 93،پیامک عاشقانه 1393،پیامک عاشقانه سنگین،پیامک عاشقانه سنگین 93،پیامک عاشقانه سنگین 1393،پیامک عاشقانه فاز سنگین 93،پیامک عاشقانه فاز سنگین 1393


من وقتی مخاطبم پیشم نیس هی با خودم تخیل می کنم چه جوری حالشو بگیرم
 چه جوری ضایش کنم، چه جوری لهش کنم...
اما وقتی پیشمه میشم اسب آبی!!!
لعنتی قاپمو دزدیده. خدایا این چه وضیه؟؟!!
.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.
روزگارم ترسناک است
همچون پیک آخر شراب
نمی دانم مستم میکند یا خراب؟!

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.
  
خوش به حالت
پیش خودت هستی

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.

غریبه ها که هیچ...
بهترین رفیقت هم به اندازه دو سه خط بیشتر حوصله ات را ندارد...

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.

یه سری آدما رو نباید بالا برد
باید بالا آورد...
.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.

از این عشق های تو خالی...
نمیبینیم دگر حالی...

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.


ماهی هم به ارزوی دیرینه اش رسید
ارزوی پرواز ولی عجب چنگالی داشت عقاب!!!

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.


اینقدر که من به پو میرسم
که اگه به درسام رسیده بودم الان رتبه اول کنکور سراسری بودم خخخخخخخخخ

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.

دلتنگی درد عجیبی است
آدم را...
آرام آرام... ناآرام میکند

.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.
بچه که بودیم همیشه از آسمون بارون میومد
بزرگ که شدیم بارون از چشامون میاد
.

.

اس ام اس سنگین عاشقانه 1393

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

.

.

تو نمیتوانی خوشبخت باشی! چون لانه ات را با نامردی بر خرابه آشیانه دیگری ساخته ای!
پس هرلحظه منتظر ویرانیش باش!!!!!!


منبع:zarsms.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد