اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهارشنبه 28 اسفند 92

فال روزانه،فال ،فال ایام هفته،فال ایام اسفند ماه،فال 24 اسفند 92،فال امروز من،فال امروز من چیست،فال روزانه، فال روز 28 اسفند 92


فال روزانه،فال روز 28 اسفند 92


 برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


امروز روز فوق العاده ای برای این است که درنهایت استراحت کنید و از تمام تعهدات احساس رهایی کنید. تغذیه مناسب و خواب درست برایتان اهمیت زیادی دارد. از همه چیزهایی که دارید لذت ببرید. برنامه ریزی برایتان خیلی سازنده نخواهد بود و فقط باعث هدر رفتن انرژیتان می شود.


اردیبهشت:


امروز باید بیشتر مراقب خودتان باشید. سعی کنید که یک زندگی متعادل داشته باشید. کارهای مورد علاقه تان مثل قدم زدن در پارک، رابطه داشتن با دیگران و عادات و سرگرمی های قدیمی می توانند کمک کنند که امروز احساس خیلی خوبی داشته باشید. بااین حال، باظهور اولین علایم خستگی و نارضایتی باید از کاری که می کنید دست بکشید.



خرداد:


امروز تنهایی موقتی هیچ آسیبی به شما که بسیار معاشرتی هستید نمی زند. این بدین معنی نیست که باید از دنیا خودتان را مخفی کنید. فقط از بهانه گیری های غیرضروری و فعالیت های بی فایده خودتان را محافظت کنید. از یک کتاب خوب لذت ببرید، مراقبه کنید یا روی وبلاگتان کار کنید.


تیر:


برای شما که خیلی بابصیرت هستید سخت نخواهد بود که ببینید هرکاری که امروز می کنید باعث می شود فقط دور خودتان بچرخید. بسیاری از شما از خوابیدن در خانه، کارکردن در اطراف آن (بویژه آشپزی کردن) و مهمان داری کردن لذت می برید.


مرداد:


امروز رفاه زندگیتان تحت تاثیر کمبود انرژی قرار می گیرد. وقت آن رسیده که از کمی صحبت و مکالمه لذت ببرید. روی مسایل منفی تمرکز نکنید. کارهای غیرضروری را فراموش کنید و تنها کاری را بکنید که خیلی واجب است. قربانی یک احساس غلط وظیفه داری نشوید. به یاد داشته باشید که کامل بودن غیرممکن است.


شهریور:


امروز از پیروزی ها و لذت های کوچک لذت می برید. وقتی خوبی برای جمع کردن همه چیز است. بااین حال، بهتر است که از ریختن برنامه های جدید صرف نظر کنید. ستاره ها اشاره می کنند که برای تصمیم گیری زود است. خواسته ها و نیازهایتان هنوز شکل نگرفته اند.


مهر:


مشکلات ریز مالی امروز انتظاراتان را می کشند. شاید هم برایتان کمی دردسرساز باشد که با دوستان یا عزیزانتان هم عقیده شوید. اگر هنوز هم دل مشغول ایده ی تغییرات اساسی باشید، مهمانی یا دور همی دوستتان به شما اصلا خوش نخواهد گذشت.


آبان:


امروز وقت خوبی برای شرکت در رخدادهای عمومی نیست. خستگی یا سلامتی ضعیفتان ممکن است که نشان دهنده مشکلاتی در ازدواج یا عدم درکتان توسط دوستتان باشد.


آذر:


به شما توصیه می شود که از برنامه ریزی هایی که زندگیتان را تغییر می دهند دوری کنید و توجه بیشتری به جزییات داشته باشید. به مسافرت طولانی نروید و تادیروقت در مهمانی ها نمانید. ممکن است که در این صورت احساس شدید ناامیدی یا نداشتن آسایش به شما دست بدهد.


دی:


ممکن است احساس از دست دادن یک موقعیت تا آخر شب همراهتان باشد. بعضی اشتباهات در زندگی عشقی، امور مالی، فعالیت های ابتکاری یا تربیت فرزندانتان می تواند احساس نارضایتی عمیقی برایتان به همراه داشته باشد. تمام تلاشتان را بکنید تا همه چیز را دوباره سازمان دهی کنید و به خاطر اشتباهاتتان هم خودتان را سرزنش نکنید.



بهمن:


امروز مثل همیشه شما به امنیت و پایه ریزی مناسبی برای زندگی نیاز دارید. ستارگان توصیه می کنند که امروز را در خانه یا در یک کلبه ییلاقی بگذرانید. مسافرت می تواند احساس نوستالژیکی به شما بدهد. اگر روابط خانوادگی خیلی مطلوب نیستند، خودتان را درگیر نزاع نکنید. هیچ کس یک شبه عوض نمی شود.


اسفند:


امروز برای شما پر از ظرافت و آرامش همراه با کمی احساس غمگینی خواهد بود. شاید با کسی یا چیزی خداحافظی کنید یا کسی از شما دور شود. خرید کردن به شما توصیه نمی شود. مسافرت ناگهانی مفیدتر از مسافرت های خیلی برنامه ریزی شده خواهد بود.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد