اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس چهارشنبه سوری

اس ام اس چهارشنبه سوری،اس ام اس جدید چهارشنبه سوری،اس ام اس چهارشنبه سوری 1393،اس ام اس چهارشنبه سوری 1392،اس ام اس چهارشنبه سوری 92،اس ام اس های جدید چهارشنبه سوری،اس ام اس جدید چهارشنبه سوری 92،اس ام اس جدید چهارشنبه سوری 93،پیامک چهارشنبه سوری،پیامک جدید چهارشنبه سوری،پیامک جدید چهارشنبه سور ی92،اس ام اس باحال چهارشنبه سوری،اس ام اس خنده دار چهارشنبه سوری،اس ام اس سرکاری چهارشنبه سوری


دقت کردین که حتی تصور درس خوندن توی شب ۴شنبه سوری آدمو دچار یه نوع تشنج عصبی میکنه ؟؟؟

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


ما امسال میخوایم واسه چهارشنبه سوری یکی از پرایدامونو آتیش بزنیم ، تازه شاید پوست پسته هامو بریزیم توی آتیش که بیشتر گُر بگیره …
الان متوجه سطح اقتصادی ما شدید یا بیشتر مسئله رو بشکافم ؟؟؟

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم و کینه ها را بسوزانیم و زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم و آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم !



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

هروقت تونستی سینه خیز از روی آتیش بپری اونوقت میتونی به خودت اجازه بدی که فکر کنی که من دوسِت دارم !
بعله ، یه همچین آدم شاخ و نایسی هستم من !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

تق تق فش فشه / فاصلمون کم بشه
هیزم و نفت و آتیش / دوست دارم خداییش
سیب زمینی به سیخه / عکس گلت به میخه
غماتو بیار فوتش کن / کینه داری شوتش کن
هوا بهاری میشه / سرما فراری میشه
زردی ازت دور بشه / هرچی میخوای جور بشه

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


یک عدد شلوار خمره ای سایز ۸۰ ، راه راه ریز آبی سفید ، جیب 30 سانتی ، خشتک تیوبلس سه لایه کِشی مخصوص پرش از موانع چهارشنبه سوری ! فوری فروشی …
معاوضه با باغ پسته یا ویلا در شمال کشور + یک فروند پراید !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


یکی از فانتزیام اینه که ۴شنبه سوری جلوی پای یه خانم باردار بمب ساعتی بندازن و منم خودمو طی یک حرکتی اسلوموشن پرشی پرت کنم روش ولی قبل از رسیدن بهش منفجر بشه و صورتم مثل این انفجارهای تام و جری سیاه بشه و زل بزنم توی دوربین تا من باشم دیگه از این فانتزی های جانفشانانه از خودم منتشر نکنم !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

واست آتیش روشن کردم که آخر زمستونه
چهارشنبه ی آخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش و اعصاب ، بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

یه وقت نری از رو آتیش بپری !!!
آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتیش بپره ؛ رم میکنه !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم ؛ آخه جیگر طاقت حرارت نداره !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


بهار را با چهار شنبه سوری
تابستان را با آفتاب سوزانش
پاییز را با رنگهای آتشینش
و زمستان را با گرما ی دلنشین اجاق ها میشناسم !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


سوختن غصه هات تو آتیش چهارشنبه سوری آرزومه !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم و همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم ؛ میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

یکی از فانتزی هام اینه که شب ۴شنبه سوری بشینم خودمو برای امتحانات پایان ترم آماده کنم !
یه همچین دانشجوی دوراندیش و فرصت طلبی هستم من …

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.

یشاپیش حلول چهارشنبه سوری سال ۹۲ را بر شما ترقه بازان و نارنجک زنان عرصه مردم آزاری تبریک و تهنیت عرض مینماییم !

سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قرمزا میزاشتن زمین بعد با آجر میزدن روش !!!

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم و شبیه سازی انفجارهای قاره ای و آزمایش بمب های اتمی بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم چهار شنبه سوری مبارک !

.

.
اس ام اس چهارشنبه سوری 92

.

.


با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه سوری قبل از پریدن از روی آتش به موارد زیر توجه کنید :
سایز خشتک
زاویه پرش
استفاده از شورت مامان دوز در زیر شلوار
دوری از هر گونه هیجان و جو زدگی علی الخصوص جلوی دخترا
فاصله مناسب تا شعله های آتش در هنگام پرش
توکل به خدا ، آبروی شما آبروی ماست …
(ستاد پیشگیری از حوادث غیر مترقبه !)





نظرات 2 + ارسال نظر
Atila 1392/12/27 ساعت 20:12

مجید 1392/12/27 ساعت 14:36 http://www.peypak.com

سیستم تجارت الکترونیک پی پاک با هدف گسترش کسب و کار اینترنتی در

تاریخ 92/10/1 تاسیس و شروع به کار نموده است

چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش پی پاک به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.

مزایای سیستم همکاری در فروش پی پاک :

1- دارا بودن محصولات بسیار جذاب، جدید، متنوع، معتبر و پربازده
2- پرداخت 30 تا 70 درصد از فروش محصولات ارسال شده به عنوان پورسانت
3- تسویه حساب روزانه به درخواست کاربر با درآمد حداقل 10 هزار تومان
4- پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن و آیدی یاهو به صورت 24 ساعته
5- سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد
6- امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف
یکی از مزایای ویژه این سیستم بر خلاف سیستم های همکاری در فروش دیگر در این می باشد که سفارشاتی که در پنل وبمستر ثبت می گردد همکاران ما پس از تایید تلفی سفارش را به حالت ارسال شده قرار می دهند و وبمستر نهایتآ تا 5 ساعت بعد قادر خواهد بود پورسانت سفارش را دریافت نماید ( حتی در روز های تعطیل )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد