اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 27 اسفند 92

فال روزانه،فال ،فال روز 27 اسفند 92،فال ایام هفته،فال روزانه من،
فال امروز من،فال امروز من چیست،طالع بینی امروز من،

فال روزانه،فال روز سه شنبه 27 اسفند 92


 برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


شما عاشق حل کردن مشکلات هستید و امروز هم مشکلات زیادی برای حل کردن دارید. بدون شتاب عمل کنید و عواطفتان را تحت کنترل درآورید. نیاز به این دارید که شرایط را تحلیل و یا بررسی کنید و تعیین کنید بهترین نتایج چه می توانند باشند. اگر خیلی در کارتان خوب و باکفایت کار نمی کنید باید کمی اضافه کار بگیرید.


اردیبهشت:


امروز برای تمام کردن کارها تمام حمایت های مورد نیاز دارید. مدیریت بالاتر تشخیص داده که باید به شما وقت، بودجه و کمک داده شود. امروز حس شوخ طبعی روحیه ی شما و همکارانتان را بهتر خواهد کرد. امروز برای دوستان و آشنایان خوبتان وقت دارید. باید از روتین ها و کارهای روزانه فرار کنید.


خردا:


چیزهایی که امروز می گویید تاثیر زیادی دیگران دارید. عشقتان برای صرف کردن انرژی برای کارها و وظایفتان نتایج مثبتی به بار می آورد. قبل از اظهار کردن نقطه نظراتتان باید اطلاعات زیادی بیاموزید، ولی با مقداری تحقیق کردن نیز می توانید دانش و استعداد کافی برای آن را بدست آورید. اینترنت برای تحقیقات عالی است.


تیر:


تمام حمایت هایی که برای تمام کردن پروژه های کاریتان نیاز دارید در دسترستان خواهد بود. برای تمام کردن این پروژه نیاز مبرم به این دارید که تمام منابع مالی و امکانات مورد نیاز را جمعکنید. عاقلانه این است که تا می توانید به جمع آوری اطلاعات بپردازید. می بینید که دیگران می خواهند شما برنده شوید و امروز می بینند که خیلی عاقلانه رفتار می کنید. حس شوخ طبعی روحیه تان را خیلی بهتر می کند. امروز برای خانواده و دوستان وقت کافی را خواهید داشت.


مرداد:


امروز برای حل کردن مشکلات از روانشناسی به هر شکل ممکن استفاده کنید. احساساتتان را برملا کرده اید و همه از آن خبر دارند. باید بخشی از برنامه تان رسیدن به روح و قلبتان باشد. برای تمام کردن کارها از تمام خلاقیتتان استفاده کنید. اطمینان کنید که خانواده تان را نیز درنظر می گیرید. اگر گشوده باشید موفقیت بیشتری بدست می آورید.


شهریور:


هردفعه کارها برای یک روز انجام دهید. روحیه ی خوبی دارید و برای تمام کردن کارها مورد نیاز باید این حالت را برای مدتی طولانی حفظ کنید. احساس می کنید که هیچ کس نمی تواند شما را از احساسات خوبتان دور کند. عشقتان را به دیگران ابراز کنید و از کارهایی که برایتان می کنند قدردانی کنید. امروز برای تمام داشته هایتان خدا را شکرگذار باشید.


مهر:


امروز تیم پشتیبانی ۱۰۰% طرف شماست. امروز حرفه تان به اوج می رسد و به نظر می رسد که هیچ خطایی از شما سر نمی زند! دوستانتان در مورد هدف هایتان کمکتان می کنند. ناراحتی ها را در سطح پایین نگه دارید.


آبان:


انرژیتان خیلی بالاست و سلامتیتان در اوج خود قرار دارد. امروز لباس های گرم بپوشید و نوشیدنی های گرم به مقدار زیاد بنوشید. هیچ کس دوست ندارد که در این موقع سال بیمار شو و با کمی اقدامات پیشگیرانه می توانید خودتان را سالم نگه دارید. به باشگاه بروید و ورزش کنید. ورزش انرژیتان را افزایش می دهد و سلامتتان را تضمین می گند.


بهمن:


امروزتان خیلی روز فعالی خواهد بود. نیاز به این دارید که اطمینان کنید که در فعالیت های روزانه تان سرویس های داوطلابانه را نیز بگنجانید. اگر احساس طغیان و شورش می کنید سعی کنید این احساس را سرکوب کنید. باید عضوی از خانواده تان باشید! کلید این کار صبوری است.


دی:


یادتان باشد که امروز دیگران نیز باید با شما صبور باشند. امروز آشوب زیادی اطرافتان وجود دارد. کمی رک و روراست هستید. این ویژگی ها می توانند خوب باشند، ولی امروز خیلی آزاردهنده خواهند بود. کار خوبتان را حفظ کنید و امروز زمانی را صرف استراحت کنید.


بهمن:


امروز بیشتر روی اهدافتان متمرکز شده اید. قادر خواهید بود برنامه ریزی هایی بکنید که شما را به این اهداف می رسانند. امروز دوستان و خانواده تان را در آغوش بگیرید و عشق عمیق قبلی و قدردانیتان را به آنها ابرازکنید. شاید کمی جا بخورند، ولی اگر بدانند که به آنها اهمیت می دهید قادر خواهند بود که کمکتان کنند و شما را بفهمند.


اسفند:


به سرعت در حال رسیدن به موفقیت شغلی هستید. امروز سخت کوشی خود را حفظ کنید و درمورد نتایج آن مثبت اندیش باشید. هفته ی دیگر را کاملا به استراحت بپردازید و برای تعطیلات پیش رو آماده شوید. البته مراقب باشید که پولتان را خیلی بی مهابا خرج نکنید.





نظرات 1 + ارسال نظر
amir 1392/12/26 ساعت 14:07 http://mansoursh.ir

سلام وبلاگ جالبی دارین اگه قصد تبادل لینک داشتین به وبم یه سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد