اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 17 اسفند 92

فال روز شنبه 17 اسفند92،فال روزانه،فال ایام هفته،
فال روز شنبه 17 اسفند92،طالع بینی،فال ماه های تولد




فال روزانه،فال روز شنبه 17 اسفند 92
  

فروردین:


شاید اگر از شما بخواهند امروز با یک گروه همراهی کنید. البته هنوز هم یک ناراحتی پنهان شده از آنان در دل دارید چرا که به خواسته هایتان هیچ اهمیتی داده نمی شود. نیازی به راه خودتان ندارید، فقط کمی به توجه و ملاحظه نیاز دارید. احساساتتان را بیان کنید تا روزتان خراب نشود.

 

اردیبهشت:


اگر امروز برای احساسات خودتان مسئولیت تمام قبول کنید روزتان به خوبی سپری خواهد شد. باید عصانیتتان را تحت کنترل قرار دهید و آزردگیتان را نشان ندهید. اگر می خواهید که امروز دوستان و عزیزان خوبی دست و پا کنید، باید در احساساتتان صادق باشید. اگر واقعا دلتان این را نمی گوید و اگر می خواهید موفق تر باشید، به هیچ کس جمله دوستت دارم را نگویید.

 

خرداد:


امروز روز بسیار اجتماعی خواهد بود و با همکاران اوقات خوشی خواهید داشت و با خودشان به هرجا که بتوانند شما را می برند. هنوز هم در امور خصوصیتان مشکلات روحی دارید، بنابراین شاید امروز بخواهید که به تنهایی کار کنید. دیگان را دوست داشته باشید تا آنها نیز دوستتان بدارند. سخت کوش باشید تا به نتایج خوبی برسید.

 

تیر:


دوستانتان با همراهی کردن با برنامه هایتان غافلکیرتان می کنند. احساسا می کنید که در محل کار یک نفر بدخلق و ناراضی وجود دارد و باید به عمق مساله پی ببرید. شاید مشکل این باشد که او می خواهد در کار کردن به شیوه ی خودش روی پروژه ها آزادی داشته باشد و مجبور نباشد از دستورات شما اطاعت کند. با توجه و با شفقت باشید. نتایج خوبی برایتان خواهد داشت.

 

مرداد:


اگر امروز نمی توانید تصمیم بگیرید که در زندگی به چه راهی بروید، احتمالا به این دلیل است که کشمکش ها بین شما و معشوقه تان این تصمیم را پیچیده می کند. اگر می خواهید که از این جنگ برنده بیرون بیایید هنوز هم مشکلات عمیق تری در پیش رو خواهد بود و یکی از آنها ترس از تنها شدن است. نگران شدن درمورد مسایل مختلف نشانه این است که چه هویتی دارید و با این حال، اگر مشکل را با خنده به پایان برسانید، نتیجه بخش خواهد بود.

 

شهریور:


امروز در محل کارتان در پشت پرده کار کنید. اگر امروز چیزی نگویید که کسی را برنجاند و باعث نشود که دیگران به شما توجه کنند تاثیر بیشتری خواهید گذاشت. اگر بفهمند که شما بیشتر از انها می دانید، شما را در لیست کسانی قرار می دهند که باید پروژه ها و وظایف را تمام کنند! این خوب نیست، بهتر است آرام باشید و در خفا کارهایتان را بکنید.

 

مهر:


امروز به سمت دو مسیر متفاوت کشیده می شوید. نمی توانید هر دو مسیر را انتخاب کنید، ولی هر کدام از آنها به طور برابری فوق العاده هستند. خیلی عجله دارید که تصمیمی بگیرید اما آماده این نیست که یکی از راه ها را انتخاب کنید. می خواهید که امروز تصمیمتان را به تعویق بیندازید، اما مشکل اینجاست که با تصمیم شما دیگران هم تحت تاثیر قرار می گیرند. فقط یک تصمیم بگیرید و پیش بروید.

 

آبان:


روزهایتان خیلی گیج کننده هستند و امروز این گیج کننده گی از همیشه بیشتر است. نمی دانید که عشق و روابط در محل کار چیزی جز دردسر ندارند. سعی می کنید بفهمید امروز به کجا می روید و دیگران چه انتظاراتی دارند. هنگام پاسخ دادن به سوالات و مسایل موجود سعی کنید خلاق باشید. هیچ جواب و راه حلی را فقط به خاطر ساده تر بودنش انتخاب نکنید. درمورد آخر و عاقبت آن هم بیندیشید. درمورد اینکه مکالمات با همکاران و معشوقه تان به کجا ختم می شوند حیرت زده خواهید شد.

 

آذر:


در وسط تنش های خانواده گی هستید و این باعث می شود که شما مذاکره کننده شوید! یافتن پاسخ های خلاقانه برای مسایل کنونی خیلی سخت است. با دور شدن از میدان جنگ، به این جنگ های احساسی خاتمه دهید. نگذارید تا وقتی که نمی خواهید تحریکتان کنند. به این توجه کنید که مشکلات اصلی کدام هستند.

 

دی:


اگر احساساتی دارید که بین خوبی و ناراحتی در حرکت هستند، اگر آنها را با کسی درمیان بگذاید باعث می شوید که پیچیده تر شوند. از آنجایی که خیلی برایتان مهم است دیگران را نارحت نکنید، خودتان را متقاعد کنید که احساساتتان را برای خودتان خصوصی نگه دارید. باید به این ایمان پیدا کنید که احساسات درونی شما به هیچ کس ربطی ندارند. ریسک پذیر باشید.

 

بهمن:


امروز یک بی توافقی ساده می تواند تبدیل به یک جروبحث بزرگ شود. هر دو طرف مشاجره را می بینید ولی به نظر می رس که این اهمیتی ندارد و نتیجه بخش نیست. وقتی که همه چیزتان به خطر می افتد خیلی سخت است که واقع بین باشید. اتفاقات از آنچه که می بینید بیشتر و پیچیده تر هستند، بنابراین نگذارید که این اتفاق بد حواستان را پرت کند. برای فهمیدن عمق ماجرا باید از سطح قضیه پایین تر بروید.

 

اسفند:


فقط در خانه نشینید و لب و لوچه را در هم جمع نکنید. سعی کنید روزتان را مودتر و موثرتر کنید. اگر در ابتدا مسئولیت هایتان را به انجام برسانید احساس خیلی بهتری خواهید داشت. بعد از ظهر بیرون بروید و خوش بگذرانید. یا اگر هوا سرد است می توانید به باشگاه بروید و ورزش کنید. کاری را انجام دهید که از یک جا نشستن خلاصتان کند.




نظرات 1 + ارسال نظر
روشا انزلیچی 1392/12/17 ساعت 02:30

سلام.بد نبود.ممنون.روشا از شهر باران.بندر انزلی.:-D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد