اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهارشنبه 14 اسفند 92

فال روزانه،فال روز چهارشنبه 14 اسفند ماه،فال روز چهارشنبه 14 اسفند 92،
فال امروز من،فال امروز من چیست ،فال حافظ،،فال ایام هفته ،فال روزانه


فال روزانه،فال روز چهارشنبه 14 اسفند 92



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


   

فروردین:


چرا انقدر بین شما و معشوقه تان مساله های مختلف به وجود می آید؟ ممکن است امروز یک پاسخ بیابید و یا اینکه این یک تقاضای شدید برای داشتن یک تعهد سنگین تر است. کسی از افراد خانواده ممکن است از شما درخواست مقداری پول و مقداری از زمانتان کند. درحال حاضر نمی توانید هیچ کدام را برآورده سازید. نگذارید که احساساتتان کنترلتان را بدست بگیرند و فقط جیبتان را کمی گشاده نگه دارید. اعتقاداتتان را نگه دارید و موقر باشید.

 

اردیبهشت:


در این نزاع هیچ کس جز شما نباید مورد سرزنش قرار گیرد. نگاهتان را روی یک هدف نگه دارید و تمرکزتان را روی انرژی به سمت یک قدم دیگر برای بالا رفتن از پله موفقیت جمع کنید. شاید به دلیل اینکه کل تمرکزتان را روی مسایل موفقیت شغلی است، چشم اندازتان را درمورد اتفاقات اطراف از دست دهید. به جای تنهایی پیش رفتن کار تیمی را ترجیح دهید.

 

خرداد:


در کارکردن روی پروژه هایتان خیلی خوب هستید. همچنین در شروع کردن پروژه ها هم خیلی خوب هستید. امروز برایتان روز خیلی خوبی است که پروژه ای خانگی را که مدتهاست انتظارتان می کشد آغاز کنید. برای انجام دادن امور از انرژی که در درونتان است استفاده کنید. وقت کمی دارید که دوباره سر کارتان برگردید.

 

تیر:


امروز مسئول آپارتمانتان هستید. می دانید که چه کار کنید و چه بگویید و به همین دلیل هر چالشی که پیش بیاید به راحتی و با اعتمادبنفس تمام قابل حل است. بنظر می رسد که اعتمادبنفس بالایی دارید و دنیا تحت نفوذتان قرار دارد.  تمام منابع  انرژی هایتان را جمع کنید، مطمئن شوید که کارهایتان اخلاقی است و به دنبال اهدافتان بروید. ثابت کنید که می توانید رییس ساختمان بشوید. بعد از کار به جاده بزنید و یک رستوران جدید پیدا کنید.

 

مرداد:


امروز ایده های جدید به همراه متخصصان و همکارهای جدیدی پذیرفته می شوند. ماهیت متفکرتان باعث می شود جنبه های خوب دیگران مشخص شوند و خواهید دید که عواطف شفقت آمیزی در تمام اطرافتان وجود دارند. مهربان باشید، ولی خودتان را قربانی دیگران نکنید. اطراف کسانی بمانید که هوشتان را تحریک می کنند.

 

شهریور:


بنظر می رسدکه امروز همه چیز سر جای خودش است و در زمان معین رخ می دهد. دارای مسئولیت های خانه هستید، وظایف کاری دارید و همچنین مسایل بچه ها هم هستند. باید تبدیل به یک اختاپوس شوید و شش دست داشته باشید! در پایان روز ممکن است اعصابتان به هم بریزد. مطمئن شوید که دیگر روزهایی شبیه این نداشته باشید. دست کشیدن از اهدافتان گزینه مناسبی نیست، ولی باید به خودتان زمان بیشتری بدهید. در هنگام نیاز از دیگران تقاضای کمک کنید.

 

مهر:


امروز نیروهای قدرتمندی تمام اطرافتان وجود دارند. شاید آن را تشخیص ندهید ولی روی تعیین جهت این نیروها کنترل تمام دارید. به جای اینکه بگذارید دیگران کارها را بکنند کنترل شرایط موجود در محل کار و خانه را خودتان در دست بگیرید. شاید ببینید که دیگران بیشتر از شما اشتباه می کنند و درصورتی که شما مسئول باشید، می توانید با سرعت بیشتری همه چیز را مرتب کنید.

 

آبان:


اگر می خواهید که کاری را انجام دهید قطعا می توانید راهی را برای آن پیدا کنید. امروز به نظر روزی اجتماعی می آید. شما برای اطرافیانتان پر از انرژی و دافکار شادی بخش هستید. اگر در یک رابطه متعهدانه هستید، رابطه قوی تر می شود به شرطی که کاملا صادق باشید. مراقب باشید و هیچ کس را در محل کار عصبانی نکنید. اگر در محل کار روابطی دارید که به مراقبت نیاز دارند، آنها را ترتیب دهید. شاید امروز بخواهید استراحت کنید، ولی باید به کارکردن ادامه بدهید. بین کار و سرگرمی و استراحت تعادل برقرار کنید.

 

آذر:


اگر کاری که دارید مربوط به درمان و بهداشت است، امروز یک کیس خیلی جالب پیدا می کنید که به رشته تان خیلی مربوط است. این ایده ها، نمونه و یا تئوری در هیچ کتاب و یا تستی که دارید پیدا نمی شود. امروز عواطفتان خیلی منطقی نیستند. همکارانتان خیلی هیجان زده هستند. درمورد کشفتان خیلی خوشحال هستید، اما معشوقه تان درمورد دانشتان ناامیدتان می کند. ناامید مشوید و به کارتان ادامه دهید.

 

دی:


هرگونه تردید در مورد نقشتان در رابطه باعث می شود به مشکل بربخورید. شاید به نقطه ای رسیده باشید که راه برگشتی نداشته باشید و انتخاب هایتان هم خیلی محدود هستند. نمی توانید کنترل امور را بدست بگیرید. امروز هیچ حرکتی نکنید، نیاز به این دارید که کمی صبر کنید تا اوضاع آرام شود و بتوانید ببینید در مقابلتان چه چیزی درست است. هیزم تازه به این آتش اضافه نکنید و بر آن نیفزایید. بگذارید اوضاع کمی بخوابد.

 

بهمن:


شاید امروز فقط بخواهید بایستید و فرار کنید. ولی فقط باید آرام باشید و به کارتان برسید. واقعا دلتان می خواهد که پروژه ی دیگری را انجام دهید و روی آن کار کنید. امروز به این نیاز دارید که آماده شوید و تمام کارها را انجام دهید. امروز یک پروژه را تمام کنید و سپس به وظایف دیگری رسیدگی کنید. خودتان را کنترل کنید و اولویت بندی کنید.

 

اسفند:


امروز در زندگیتان فرد جدیدی وارد می شود. شاید بخواهد که برنامه هایتان را عوض کند. اگر در یک رابطه متعهد نیستید، این فرد را به شام یا یک نوشیدنی دعوت کنید و یک دوست دیگر را هم صدا کنید. اگر متعهد هستید، از اینکه معشوقه تان می خواهید کاری را که درخواست می کند انجام دهید خیلی احساس رضایت نخواهید کرد. برای اجتناب از هرگونه جروبحثی با سیاست رفتار کنید. از این فاز ناراحت کننده خارج شوید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد