اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه (سری پنجم)

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس روز عشق 2015،اس ام اس عاشقانه جدید،
اس ام اس جدید عاشقانه،دل نوشته های جدید عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 93 ،
اس ام اس عاشقانه اسفند 92،اس ام اس




چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

با مهربانیت معجزه میکنی ، من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

اشک ها قطره نیستند

بلکه کلماتی هستند که می افتند

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

تو نیستی و هراسی در دلم افتاده

حال مادر لالی را دارم که کودکش را در انبوه جمعیت گم کرده باشد . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

پیامک زیبای عاشقانه

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

اسم مرا هم ثبت کنید در گینس ، میتوانم در آغوش او جان بدهم آسان


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

گروه اینترنتی خورشید را دوست دارم 

به اندازه خورشید زمین مان


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان

حتی شده تا نیمه ی این راه بمان

دلتنگ تو بودن به خدا ممکن نیست

نه ، آه نکش ، آه نرو ، آه بمان


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط …

بی اندازه دوستت دارَم


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست

به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر . . .


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌کند !


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

غم ، حادثه ، تردید ، من و تنهایی

یک شیشه ی می لبالب و تنهایی

من مانده کنار جاده ی خاطره ها

با یک چمدان سوز و تب و تنهایی


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای تو

بهم میگویی : شما


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

تکثیر تو در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

چه اعجازیست

بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری

گونه هایم گل می دهد . . .


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

شعر را کوتاه دوست دارم

موهای تو را بلند


.

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

.

گاهی دو حس از جنسِ هم

چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !

کار از کار میگذرد و ..

تو از من



نظرات 1 + ارسال نظر
رومینا 1392/12/11 ساعت 10:01

خیلی سایتتون عالیه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد