اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه (سری چهارم)

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس جدید عاشقانه،اس عاشقانه،پیامک عاشقانه،اس ام اس عاشقانه و احساسی 93،
اس ام اس عاشقانه اسفند 92،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس عاشقانه سنگین،اس ام اس عاشقانه فاز سنگین،اس ام اس عاشقانه جدید





نه آسمون به زمین اومده

نه زمین به آسمون رفته

نه آب دریا خشک شده

نه اتفاقی افتاده

هیچی نشده

فقط دلم برایت تنگ شده …

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 
.
 .

برو به جهنم !

چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 
.
 .

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !

عشقو باید باور کرد

بوسه رو باید حس کرد

احساسو باید لمس کرد

امــــــــــــــــــا دوست داشتنو باید ثابت کرد …




بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



آهسته گفت خدا نگهدارت و در را بست و رفت

آدم ها چه راحت مسئولیت خود را به گردن خدا می اندازند

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .
 .

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست !

نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .
 .

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی

محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی

ای دوست الهی در این عالم هستی

سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .
 .

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمی بینم

سرم قربان آن دشمن که بوئی از وفا دارد

رفیق بی وفا را کمتر از دشمن نمی بینم

سرم قربان آن دشمن که بوئی از وفا دارد

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .
 .

غزال خوش صدا توئی

شیرین تر از عسل توئی

بین تموم آدما  نگین بی بدل توئی

غزال خوش صدا توئی

شیرین تر از عسل توئی

بین تموم آدما  نگین بی بدل توئی

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .


عشق یعنی حسرتی در یک نگاه

عشق یعنی غربتی بی انتها

عشق یعنی فرصت اما کوتاه

عشق یعنی مرگ اما بی صدا

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

در عشق توام مرا پند چه سود

ز هر آب چشیده ام ، مرا قند چه سود

گویند مرا که بند بر پایش نهید

دیوانه دل است ، پای در پند چه سود

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

دریای شورانگیز چشمانت چه زیباست

آنجا که باید دل یه دریا زد همین جاست

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم

بیش از این از من مسکین

چه تمنا داری

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج

هر چه را من می نویسم

اشک پاکش می کند

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

ای کاش محبت اثری داشته باشد

معشوق ز عاشق خبری داشته باشد

کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر

قربان رفیقی که وفا داشته باشد

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .


این روزها هرکی منو می بینه می گه :

وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی

رمز موفقیتت چی بوده؟

من فقط لبخند میزنم و تو دلم می گم :

سال ها بازیچه شدن

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

این روزا تموم که شد میام میزنم رو شونت

می گم : جنبه رو حال کردی

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

شنیــده بودم که خاک سرد است

ایـــن روزها اما انــــــــــــــــــــــگار آنقـــدر هوا ســـرد است

که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

من اینجا تنهایی بدون تو دارم از پا درمیام

برگرد به حرمت خاطراتمان

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

ایـــن آخـــرین بـارم بـــود

دیــگـــر احسـاسـم را برای کسی عریان نمی کنم

صــــداقــــت در میان گرگان یعنــی حمــاقـــــت

.

.

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه 93
 .

 .

مرا بشنوی یا نه

مرا جستجو کنی‌ یا نکنی‌

من مرد خـــــــــداحـــــــافظــــــی همیشــــــگی‌ نیستم



نظرات 1 + ارسال نظر

وب خوبی داشتید...موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد