اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه جدید (سری سوم)

اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس عشقانه اسفند 92،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه،
دل نوشته های جدید عاشقانه،دل نوشته عاشقانه،اس های جدید عاشقانه،اس ام اس عاشقانه 93




از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند ، تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است . . .
تنهایی . . .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


  بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه ، حرف به حرف
تمام بغض هایم ، اشک هایم ، نگفته هایم را مرهم باش که من از برم این قصه ی تنهایی را . . .

.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.
عاشق که می شی هم حسود می شی ، هم خودخواه !
هم دیوونه ، هم تنها !


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  


هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم . . .

.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی

.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال

اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،

می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد

.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای ،

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


چشم هایم را به بیمارستان می برم…
نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد…
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی  . . .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.


تو بی من تنگدل، من بی تو دل تنگ / جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد / به خورشیدش بماند داغ این ننگ . . .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت

گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟

گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو

آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت . . .
.
.
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه اسفند 92
.
.

گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست / تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل / در دامنش آویز که با وی خبری است . . .





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد