اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92(سری دوم)

اس ام اس عاشقانه،اس عاشقانه،اس ام اس عاشقانه اسفند92،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس های جدید عاشقانه
اس ام اس عشقولانه،جملات عشقولانه،پیامک عاشقانه،پیامک جدید عاشقانه،پیامک عاشقانه اسفند92


باور کن ضربان قلبم رو روی خنده های تو تنظیم کردم .بخند تا همیشه زنده بمونم

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

*پست ویرایشی*
دیدی غزلی سرود...؟؟؟
عاشق شده بود....
انگار خودش نبود...عاشق شده بود...
افتاد...شکست...زیر باران پوسید....
آدم که نکشته بود....عاشق شده بود...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

می گویم مطمئنی ؟ هیچ راهی وجود ندارد که دو خط موازی کمی زودتر از آخر دنیا به هم برسند؟

.

.

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

.

.

یه وقتایی تو زندگیت هست که عاشق میشی،ولی خوب که به دور و ورت نگاه میندازی میبینی خودتی و خودت،،،
خودت تنهایی مجبوری واسه به دست آوردن عشقت به جنگ یه لشکر بری،،،
اینجا یعنی ته خط،معلوم نیست تهش چی میشه.ولی هر چی که هست امیدوارم بازیو نبازی و پیروز میدون باشی،،،

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

باورتون میشه من یه عشقی دارم که خیلی عاشقمه ولی تا به حالnبار بهش خیانت کردم ولی عین خیالشم نیست...
میدونید کیه>؟
خدااااااااااااااااااااااااااااااااا...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد !


نهال کوچک خواستنت درختی تنومند شده ...
اشتباه میکردی زمان هیچ چیز را حل نمیکند ...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

زندگی نوشتن ندارد وقتی تمام روزهای خدا “من” دارد ولی “تو” ندارد …

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

وقتی می گویند نیست
کاغذ را گفته باشند یا برق را یا هرچه را ، فرقی ندارد
من یاد تو می افتم !

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

دلخور از نداشتنت نیستم , من از همیشه تورا داشته ام ...
یقین دارم در گذشته های دور مال من بودی
و دلخوشم به بیداری دوباره , آنجا نیز مال من خواهی شد ...
امروز اشتباهی مال من نیستی ...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

حالم بده نمیتونم حرف بزنم دیروز تصادف کردم میدونی کجا
تو جاده ی صفات اتوبانه خوبیات چپ کردم تو وفات خیلی دوسسسسسسسسسسسسست دارم

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

سردسته ی گرگها بودم دلباخته ی بره ای شدم از کوه پایین اومدم
زوزه کشیدن را به بره آموختم خود زوزه کشیدن را توبه کردم از همان کوه
صدای زوزه آمد بره را دیدم گرگ شده
حالا فهمیدم توبه گرگ مرگ است یعنی چه

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

اخم میکنی که که مهربانیت راپنهان کنی
مرا شما خطاب میکنی که هوایی نشوم
اما نمیدانی که اینها چقدر بتو
می آیند و من دیوانه تر میشوم !

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

اخم میکنی که مهربانیت را پنهان کنی
مرا شما خطاب میکنی که هوایی نشوم
اما نمیدانی که اینها چقدر بتو
می آیند و من دیوانه تر میشوم !

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

ما
به هم نمی رسیم
امّا
بهترین غریبه ات می مانم
که تو را
همیشه دوست خواهد داشت . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

چشمانم را به نابینایی خواهم فروخت. . . تا عشقم را با دیگری نبینم. . .

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

ببین این اسمش دله...
اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی…
اگه قرار بود بفهمه که نمیشه میشد مغز…
دله دیگه,نمیفهمه ...!!! ♥

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

خدایا مگه فراموشی از نعمتای بزرگت نیست...
پس چرا این نعمتو به من ندادی...
چرا نمیتونم فراموشش کنم...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

بـــرای خـانـه ام چـنـد متــر آسـمـان میـخـرم و یـک دوجــین سـتـاره..
نمـیخـواهـم اینـجـا غـریبـی کنـی مـاه مـن...!!

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

عشق ما باران نیست" که گاه ببارد و گاه نه"
مثل هواست"ساکت"اما همیشگی"

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

گفت عادی شو....
گفتم نمتونم...
گفت پس برو....
گفتم باشه عادی میشم...
الان اون با دوستمه و من هم عادی رفتار میکنم..
اما نمیدونید این عادی بودن چقد برام سنگین بود..
قیافمو میتونم عادی نشون بدم ولی قلبم اونقد لجباز بود که نتونست عادی رفتار کنه...
یه روز وایساد و من سکته ای شدم...
اما فک کنم قلبمم فهمیده بود دارم خودمو با این کار نابود میکنم...
واسه همین وایساد تا من دیگه نتونم برم ببینمش...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

من هرزه نیستم...اگه گذاشتم منو ببوسی...خواستم بدونی حس دوس داشتنت اینقدر قوی بود که از تمام اعتقاداتم گذشتم...و تو پشت سرم میگفتی چقدر هرزه بود خودش تنش میخارید....لایک

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

تـعـهــد داشـتــن قـشـنــگـــه . . .
حـتــی تـعـلــق داشـتــن . . .
ایـنـکــه بـدونــی مــال کـســی هسـتــی . . .
سـهــم کـســی هسـتــی و اونـــم مــال تـوئــه حــق تـوئــه . . .
مـهــم نـیـسـت ایــن تـعـهـــد امـضــاء بـشــه تـو یـه کـاغــذ پــاره . . .
اصـلــش جــای دیـگــه سـنــد خــورده . . . " وســـط دلاتـــون "

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

-_- مـــن کــه نفســـت بــودم ... با کــی هـــوایی شــــدی پــس ؟؟؟ -_- .

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

به شــــرافتـــم قســـم ...
شاعـــر نیستــــم ...
مــــن مینویســــم " تــــو " ...
خــــودش شعــــر میشــــود ...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

دلبسته به سکه های قلک بودیم/دنبال بهانه های کوچک بودیم
رویای بزرگتر شدن خوب نبود/ای کاش تمام عمر کودک بودیم.

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

مرد که باشی...
شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!
هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم، صدایم را کلفت تر میکنم تا مبادا...
لرزش دست هایم را ببینی!

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.


..و آبی...
.
.. جــــونم واســـتون بگــــه کـــه .:
.......... هــر چـــی بیشـــتر دوســـت داشتـــی
... کـــم کـــم از چشـــــاش میـــــــوفتــــــی..
................... کـــم کــــم واســش غــــــریبـــــه میشـــــــی
... کــــم کــــم .......

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

روزهایی را که تو نیستی ،
حیفم می آید زندگی کنم . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

نه هوا خراب است ، نه حواسم پرت است و نه کسی دلم را شکسته !
فقط
کمی از من هوای کمی از “تو” را دارد ....

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

وعشق!
قیچی شد...
زمانی که تو سنگ شدی....
ومن کاغذ بی رنگ....

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

گاهی یک نگاه
آنقـدر محوت می کنـد

که پابـه پای پلک هایش پیر می شوی ...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

هــــر کــه بـه مـــن مـی رسد بــویِ قـفـس مــی دهــد .. جـــز تـــو کــه پـــَر مـــی دهـــی تــا بِـپَـــرانی مــرا . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

دیدی غزلی سرود...؟؟
عاشق شده بود....
افتاد...شکست.....زیر باران پوسید....
آدم که نکشته بود ....
عاشق شده بود.....

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

دنیا مثل پاییزه
هم قشنگه هم غم انگیزه
قشنگیش به خاطر توست
غم انگیزیش به خاطر دوری از توست...

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

همیشه سخت ترین نقش نمایش
به بهترین بازیگر تعلق دارد

شاکی سختی های دنیا نباش

شاید تو بهترین بازیگر خدا باشی . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

پیامک عاشقانه اسفند92

.

.

دلم می خواد داد بزنم نفس دوست دارم ...
اما صدام در نمیاد و دوست دارمتو قورت میدم ...
همراه یه عالمه بغض اما نمیشه ،
پس اشکشون میکنم می بارم تا بیای...
هوای دوریت سرد...


شما هم اس ام اس های قشنگتون رو در قسمت نظرات بنویسید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد