اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس جدید اسفند 92

اس ام اس،اس ام اس جدید،اس ام اس جدید اسفند 92،اس ام اس های جدید،
پیامک جدید اسفند ماه،اس جدید،زر اس ام اس ،zarsms،استاتوس جدید


دمش گرم

بارونو می گم

به شانه ام زد و گفت خسته اى

امروز تو استراحت کن من به جات میبارم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.


رفتار من عادى نیست

وقتى این همه باران شانه هاى تو را میبوسد

و من همچنان چتر تنهایى برسر گرفته ام

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

من زندگی ام را به تو و تو را به تجربه ای ناتمام باختم

و اکنون گرفتار غمی هستم که زندگی ام را از من چپاول میکند




بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت نخواستم بد شه رفتارم

نمیخواستم بفهمی تو که من طاقت نمیارم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92.
.

مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش

خوب ها را همه دوست دارند

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.


دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم

جویای توام اگرنپرسی خبرم

خالی نشود خیالت ازچشم ترم

درقلب منی اگرچه جای دگرم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.


پنداشتى که چون  ز تو بگسستم

دیگرمرا خیال  تو در سرنیست

اما چه گویمت که جز این آتش

برجان من شراره دیگرى نیست

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

سوختنم را دیدى و خندیدى

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهى دید

دیدارما به وقت سوختنت

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

ھممون ازخیانت شدن بهمون ناراحت میشیم

اما ازاینکه کسی بخاطرمابه یکی دیگه خیانت کنه

خوشحال میشیم عجب آدمای خودخواھی ھستیم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

من به همه روزهای هفته نیاز دارم

به همه ی ساعتها با تمام جزئیاتش

تا بگویم چقدر در نبودت دلتنگم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

من نمیخاستم بدانی دوستت دارم

اما امان ازاین چشمهای دھن لق!

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

به سلامتی بچگیامون که غم بود،اما کم بود

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

دلتنگ که باشی

هیچکس جز دلدار به دادت نمیرسه

دلداده ی دلتنگیاتم

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

باید رفت!

باید رو به راه شد

رو به راهی که مقصدش تو باشی

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه!

یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

چقدر دوست داشتنی هستند
آدم هایی که شبیه حرف هایشان هستند

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

هی لعنتی

رفتی؟

به درک!

وعده ی ما آن روزی باشد که برای نوازش دستهایم مهربانیم

و حتی شنیدن صدایم مثل سگ له له بزنی!

آنروز اگر پشت گوشت را دیدی مراهم خواهی دید!

.

.

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید اسفند92

.

.

نشسته ام

خسته ام!

دیگر قایق نمیسازم!

پشت دریاها هرخبری که می خواهد باشد ، باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق می خواهم چکار؟

مرا همین جزیره ی کوچک تنهایی هایم بس است !





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد