اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

جوک های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92،اس ام اس جدید فک و فامیل ،
اس ام اس های فک و فامیل داریم 92،جدید ترین جوک های فک و فامیل داریم 93
خنده دارترین اس ام اس های فک و فامیل داریم،جوک های فک و فامیل ،
جوک های فک و فامیل داریم اسفند ماه
اس های خنده دار فک و فامیل داریم اسفند ماه



بابام صلاح ما رو میخواد، برای جهنم میخواد ما رو آماده کنه انقدر بخاری رو زیاد میکنه .. من میدونم
.

.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.

.


داشتم کارت پایان خدمت بابامو میدیدم بهش میگم بابا واقعا قدت ۱۶۰ سانته ؟ میگه بچه مگه تو ۱۶۰ سانت دوره شاه رو میفهمی ؟
.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.

شاید باورتون نشه ولی امروز بابام به عنوان اعتراض به کثیفی اتاقم یه مرغ زنده گرفت اومد انداخت تو اتاقم !
مرغه هم قد قد قد قد کنان راه افتاد تو اتاق !
من
این چیه بابااا ؟
بابام: مـــــــــرغ !!
اتاقی که طویله باشه کنار توی گاو جای یه مرغ خالیه
من: :|
مرغ: :))
بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 

 


با خواهرم رفتیم عطاری به فروشنده میگه ۱۰۰۰تومن زردچوبه بده ۱۰۰۰تومن فلفل سیاه بده ؛ فروشنده کشیده داده بعد خواهرم میگه چقدر میشه ؟

.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.
با بابام نشستیم داریم والیبال میبینیم (ست ۲ که زمینا عوض شده) ، بعد تیم ها یکیشون لباساشون قرمز بود یکی دیگه سفید پاسورِسفید ها هم لباسش قرمز بود . مامانم اومده داره با دقت نگاه میکنه بعد یهو میگه : عه ! طفلک این قرمزه اینور جا مونده . . .
فک و فامیله داریم ؟
.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.

به خاله ام که در آمریکا زندگی می کنه با کلی ذوق و شوق گفتم : خاله ! من خیلی دوست دارم بیام اون جا زندگی کنم . برگشته می گه : خوب این جا کسی رو داری بری پیشش ؟
.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.

بابام : آب یخ نخور چاق میشی!!!!
من: واسه چی؟ چه ربطی داشت؟؟!!!
بابام: آب یخ میخوری، چربیات یخ میزنن سفت میشن چاق میشی…!!!!
.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.
بچم دو سالشه الان یه ماهه به من میگه دایی محسن
نه دایی داره نه محسن داریم !!! امکان داره آدم تو این سن توهم بزنه ؟
فک و فامیله داریم؟
.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.

یکی از فامیلامون خیلی سال پیش که راهنمایی بود موقع امتحانا تقلب نوشته بود تو برگه های کوچیک با خودش برده بود سر جلسه،یکی از سوالا اومده بود فامیله تنبلو خجسته من حال نداشته جوابو بنویسه،برگه تقلبشو چسبونده بود به برگه امتحان جلوی سوالشم نوشته بود جواب ضمیمه شده،معلمشم فهمیده بود تقلب کرده انداخته بودتش،یه همچین فامیلای فراخ و داغانی دارم من

.
.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.
.

داشتم دفتر خاطرات خواهرمو میخوندم ، تو اوجش بودم که نوشته بود :

تو که الان داری فضولی میکنی و میخونی زور نزن چیز خاصی گیرت نمیاد !

منو میگی هول شدم دفترو بستم فکر کردم منو میبینه از تو دفترش …

.

.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.

.

پسرخالم کلاس اوله گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه

مامان طرف گوشیو جواب داده پسرخالم میگه ببخشید علی هست ؟

مامانش میگه شما ؟ میگه من بغل دستیشم !

آینده تاریکی برای این بچه متصور هستم

.

.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.

.

مادرم روزی 10 تا میس کال داره

هشت تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه

دو تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه

تازه می گه : با این گوشی کار من راه نمی افته یه آیفون 5 باید بخرم

خداییش این فک و فامیله من دارم

.

.


.

.

ینی جایزه هایی که مامانم برای WC رفتن به موقع خواهر زاده 3 سالم در نظر میگیره

فدراسیون های جهانی برای قهرمانان جهان در نظر نمیگیرن

.

.

اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.

.

به مامانم میگم میخوام یه خونه جدا بگیرم و مستقل بشم

میگه برو … برو مستقل شو … برو ایدز بگیر !!!

.

.


اس ام اس های جدید فک و فامیل اسفند 92

اس ام اس جدید فک و فامیل

.

.

از تشیع جنازه پدر بزرگم برمی گشتیم

عمه ام داشت خودشو از شدت ناراحتی می کشت

یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه!

یهو عمه صاف نشست گفت : تازه الان بهم ریختس




نظرات 2 + ارسال نظر
نارین 1393/01/09 ساعت 00:40

دوسشون داشتم مطالب رو مرسی.

ا سلام وخسته نباشید
وب خوب و به روز دارید و از مطالب جالب و زیباش استفاده کردم.با دیدنش علاقه مند شدم که باهاتون تبادل داشته باشم .. اگه شما هم مایل به تبادل هستید به ما اطلاع بدبد..
نام لینک ما :دانلود برای منو تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد