اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

استاتوس عاشقانه بهمن 92

استاتوس جدید عاشقانه,استاتوس عاشقانه , استاتوس عاشقانه بهمن 92 ,استاتوس های عاشقانه فیس بوک , پیامک های عاشقانه بهمن 92

.
.
این پیام فقط یک یاد آوری است !!!
…… خیلی دوستت دارم ……

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!
.
.
استاتوس عاشقانه
.
.

در سرمای وجودم دلم عجیب هوای گرمای دستانت را کرده است . . .
.
.

استاتوس عاشقانه.
.

درد مرا شمعی می فهمد که برای دیدن یک چیزِ دیگر آتشش میزنند . . .
.
.

استاتوس عاشقانه.
.

هنوز هم مثل انشاهای دوران دبستان با نتیجه گیری مشکل دارم . . .
“ چرا رفتی ؟ ”
.
.

استاتوس عاشقانه.
.

بقیه در ادامه مطلب
 .
.
خواستم آرزوهایم را
به رخ روزهایم بکشم
دیدم
تو با روزها دست به یکی کرده ای
آنها خودت را دارند
و من فقط حسرتت را
زبانم بند آمد

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
تو گفتی دوستت دارم
و من باور کردم
گناه کدام یک از ما
سنگین تر بود؟

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
آنقدر جای تو خالیست
که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . ..

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم . . .
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار . . .
نترس ! جریمه اش با من . . . !

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب ، ساعت را روی “ هیچوقت ” کوک کنم . . .
.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
گاهی اوقات بی قانونی عجب بیداد می کند در عاشقی …
یکی دور می زند اما دیگری باید جریمه شود !

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
” تو “
دو حرف بیشتر نیست ، کلمه ی کوتاهی که برای گفتنش . . .
جانم به لب رسید و ناتمام ماند . . .
.
.

استاتوس عاشقانه.
.

گفت : فرق رویا با آرزو چیست ؟
گفتم : آرزو یک حقیقت نزدیک است
ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی !
گفت من رویا هستم یا آرزو ؟
گفتم رویایی که
به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است
.
.

استاتوس عاشقانه.
.
♥ خدایا :
تو را به صدای گنجشک ها
و به بوی خوش آرزوها سوگند . . .
او را از من مگیر
او دنیای من است . . .

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
ایـن شعر هـــا
بــرونــد بــه جــهنّم
مـــن فقـــط
دیــوانـه ی آن لحــظه ام . . .
که قـــلبت . . .
زیـر ســرم
دســت و پـــا بزنـد

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
من پای بدی های خودم می مانم
من پای بدی های تو هم می مانم
لیلی تو ندیدی که چه با من کردند …
مردم چه بلاها به سرم آورند ..
آواره ی آن چشم سیاهت شده ام …
بیچاره ی آن طرز نگاهت شده ام ….
هر بار مرا می نگری می میرم …
از کوچه ما میگذری می میرم …

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی !؟

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است
هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
زیبایی ات
دیکتاتوری است
که کلمات را در من به گلوله می بندد !
هر لحظه ،
شعری در من شهید می شود ❤

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
مدتهاست چهره ات را
  عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــــــــــــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .

.
.
استاتوس عاشقانه
.
.
وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !
محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق…
اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ…
نظرات 3 + ارسال نظر
یگانه 1393/07/23 ساعت 11:16

یه بار خوب............









شددوباردیگه..

fatiima 1392/12/29 ساعت 18:08



عریرم خیلی خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووود .
موفق باشید ...

Arshia 1392/11/21 ساعت 12:16 http://pc-iran.ir

خیلی زیبـــــــــــــــــــــــــا بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد