اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس فراموشی و دلشکسته بهمن 92

اس ام اس فاز بالا،اس ام اس فراموشی و تنهایی،
اس ام اس جدید بهمن ماه،اس ام اس فراموشی بهمن 92،
اس ام اس فراموشی عاشقانه 92،اس ام اس فراموشی عاشقانه،
اس ام اس های زیبای بهمن1392




واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان می آییند و می رونند

اما خاطره خوش باهم بودن هست که می ماند

افتخاری بود در کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

شنیــده بودم که خاک سرد است

ایـــن روزها اما انگار آنقـــدر هوا ســـرد است

که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

فراموش کردن تو هنر می خواهد

و من بی هنرترین انسانم




بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب




 

تمام سپاس من از کسی است

که به من نیاز نداشت

اما فراموشم نکرد

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

عادت می کنم

به داشتن چیزی و سپس نداشتنش

به بودن کسی و سپس به نبودنش

تنها عادت می کنم

اما فراموش نه

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

اشک خشک می شه

خنده محو می شه

اما یاد تو فراموش نمی شه

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش می کنیم

همه ی کارهایمان به این خوبی بود

چه خوب بود

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

تقدیم به همه فراموشکارای دنیا

وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری

یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را

گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد !

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت

می گم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم می شم

مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم می شم

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

خواستم خودمو گول بزنم

همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای

و گفتم فرامــــــوش

یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادم

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد

در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت

و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد

ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

وقتى که می گى

دیگه برای همیشه فراموشش کردى و هیچ احتیاجى بهش ندارى

و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش می کنى

دقیقا همون زمانیه که بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

خاطره تنها مدرکی است

که فراموشی را محکوم می کند

پس بمان در خاطرم

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

تنها یک برگ مانده بود

درخت گفت : منتظرت می مانم

برگ گفت : تا بهار خداحافظ

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود

.

.

اس ام اس فراموشی بهمن 92
اس ام اس فراموشی و دلشکسته

.

.

تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد