اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 17 بهمن ماه 92


فال روزانه، فال ایام هفته بهمن ماه ،فال روز پنجشنبه 17 بهمن ماه ،
فال روز پنجشنبه 17 بهمن 1392،فال روز پنجشنبه 17 بهمن 92



فال روز پنجشنبه 17 بهمن 92


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  


فروردین:


امروز مسایل عادی و معمولی برایتان جذابیتی ندارند. صرف نظر از سن یا جنسیتتان، تمام شما در رویای یک چیز خارق العده هستید. تاهنگام عصر، افکارتان درباره آینده توجهتان را از تمرکز برروی لحظه آنی منحرف می کند.


اردیبهشت:


موشکافی و احتیاط همیشگی شما امروز تنها عصر به درد می خورد. درحالی که انتهای روز هنوز نرسیده، کمی بیشتر روابط احتماعی برقرار کنید، محیط را نگاه کنید و نتایجی برای خود بگیرید. الان وقت خوبی برای آغاز یک پروژه جدید، تبادل تعهدات بلندمدت یا ورود به یک اتحاد جدی دیگر نیست


خرداد:


امروز روز تغییرات خیلی بارز و قابل توجه است برای بعضی از شما تغییرات در کار و رشد حرفه ای خواهد بود و برای بعضی دیگر شرایط زندگی یا برنامه های خانگی تغییر می کنند.


تیر:


امرو نباید از هیچ احساس ناخوشی غافل بمانید. بهتر است سری به پزشک بزنید یا به داروخانه بروید. سعی کنید که روابط متعادلی با همکاران یا کارمندان برقرار کنید. کینه ها را دور بریزید.


مرداد:


امروز هیچ چیز نمی تواند سر راهتان قرار بگیرد تا نتوانید استعدادهایتان را به رخ بکشید. هیچ چیز هم نمی تواند مانع لذت بردنتان از بودن درکنار عزیزانتان شود. احساس انرژی زیاد و شادی میکنید. در انتهای روز سعی کنید توجه بیشتری به سلامت جسمانیتان بکنید.


شهریور:


امروز روز گرفتن تصمیمات حیاتی نیست، مخصوصا اگر این تصمیمات با خانه، خانواده و محل سکونت باشند. دردسرهای اخیر شاید تا عصر ادامه داشته باشند و باعث شوند نتوانید روی هیچ چیز تمرکز کنید. اگر در اواسط ماه بدنیا آمده اید، باید فشارهای ذهنی و جسمی را به حداقل برسانید.

مهر:


فضای امروز برای مطالعه، تبادل نظر، تماس ازراه دور و مسافرت های کوتاه خیلی مناسب است. هرگونه فعالیت که چشم اندازتان را گسترش می دهد بسیار تشویق می شود. هنگام عصر ممکن است که دردسرهای ناگهانی زناشویی یا خانگی کمی مضطربتان کنند.


آبان:


امروز شاید لازم باشد که توجهتان را روی معامله با افراد خارجی، واردات کالا ودارو، وسایل آموزشی و معنوی یاهرچیز دیگر شبیه اینها متمرکز کنید. مشکلات را به محض بلند شدنشان حل کنید و توجه ویژه ای به جزییات کنید. خرید بزرگ برنامه ریزی شده اصلا توصیه نمی شوند.


آذر:


امروز اصلات وظیفه اصلی شماست. حساسیت و بی ثباتی شما نقص هایتان هستند. امروز روز خوبی برای ادامه کاری است که قبلا آغاز کردید. متوقف نشوید و روحیه تان را نبازید. قطع رویایتان به حقیقت خواهد پیوست.


دی:


امروز به سختی به موفقیت برای شما ختم خواهد شد. خیلی هم پریشان و حواس پرت می شوید. اگر خسته هستید، به درخاست برای قدم زدن، یک گپ کوتاه یا مطالعه، نه نگویید. اگر دوست دارید که به یک ماجراجویی بروید، آنرا در ذهنتان انجام دهید و نه دنیای واقعیت!


بهمن:


امروز را به عنوان یک موقعیت عالی خواهید دید که در آن با دوستانتان ماعشرت می کنید و با هم مثل یک تیم کار می کنید. شانس این را خواهید داشت که درمورد بسیاری جزییات بحث کنید که قبلا از دستتان فرار کرده بودند. شاید علاقه تان به علوم، سیاست، جامعه شناسی، امور نظامی، پزشکی یا ستاره شناسی وغیره افزایش پیدا کند.


اسفند:


در طول روز انرژیتان آرام آرام کاسته می شود. خواسته ها و آرزوهایتان همان ها باقی می مانند، ولی شانستان برای محقق کردن آنها درهمان لحظه ضعیف تر و ضعیف تر می شود. ولی دراین باره اصلا نگران نشوید. باید برنامه های شجاعانه خود را بازاندیشی کنیدو آنها را بهتر فرمول بندی کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد