اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس تبریک سال نو 1393


اس ام اس تبریک عید 93 ، sms تبریک نوروز93 ، اس ام اس تبریک سال نو ،

اس ام اس تبریک سال نو 93 ، اس ام اس لحظه سال تحویل،

اس ام اس عید نوروز، اس ام اس تبریک عید نوروز،اس ام اس سال نو 93 ،

اس ام اس لحظه سال تحویل 1393، اس ام اس های جدید تبریک سال نو 93


 

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….

.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.

پیشاپیش می بوسمت  یکی این ور (‘; ‘ ) یکی اون ور( ‘ ;’) یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نو مبارک.

.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان زوده



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


  

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….
سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟
آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید


هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


یک عالمه عطر بید، تقدیم تو باد
تبریک بسی شدید، تقدیم تو باد
تنها دل و قلوه‎ایست دارایی ما این هم
دم صبح عید، تقدیم تو باد . . . .

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران
و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . . .

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


گلها همه با اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند
مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک / اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم
هر روزتان نوروز . . .
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم
یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال ۹۲ میان سراغت !
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.
به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


بهار ثانیه ثانیه می اید…
و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد…
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.


ماه من چهره برافروز که آمد شب عید / عید بر چهره چون ماه تو می باید دید / نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت / سال نو با طرب و غلغله شوق دمید
.

.

اس ام اس عید نوروز 93

.

.

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا 1393/01/01 ساعت 23:32

هر روزتان نوروز...
نوروزتان پیروز...
پسووردتان مرموز...
آپدیتتان هر روز...
ماشینتان لکسوز...
لکسوزتان کم سوز...
غم هایتان ریفیوز...

نجمه 1392/12/29 ساعت 13:34

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید / عید بر چهره چون ماه تو می باید دید / نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت / سال نو با طرب و غلغله شوق دمید:
فرارسیدن سال نو رابه شما تبریک می گویم خانم دم بخت هستم برایم دعا کنید سال 93 سال پرباری برایم باشد وازدواج کنم التماس دعا دارم

:
قلب:

ایشالا

عغفقفلغقفغ 1392/12/29 ساعت 11:04

سض

امسال بهار تنهاترینم،:تونیستی و شکوفه ها در تردیدند.........
بهارزندگیم بی من نوروزت مبارک!!

هاله 1392/11/26 ساعت 16:16 http://varzeshiya.blogfa.com

خیلی خوب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد