اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس های جدید دوست دارم


اس ام اس دوست داشتن ، اس دوست دارم ،

اس ام اس دوست دارم ، اس ام اس عشقولانه



دیوانه نمى گوید*دوستت دارم*
دیوانه مى رود تمام دوست داشتن را
به هر جان کندنى
جمع مى کند از هر درى
میزند زیر بغل
مى ریزد پاى کسى که
قرار نیست بفهمد *دوستش دارد

.

اس ام اس دوست دارم

.

.


کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب



.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


دوست داشتنت
گناه باشد یا اشتباه ،
گناه می کنم ، تو را ؛
حتی اشتباه . . .
.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


نیلوفرانه دوستت می دارم . . .

من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم . . .

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭلی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


یکبار نوشتی دوستت دارم .

من هزار بار خواندمش . . .
من چند بار بگویم دوستت دارم تا تو یکبار بخوانی ام . . .

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


کسی آیا می داند ؟

پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :

یکی بود ، یکی . . .
بی خیال . . .
خلاصه اش میشود : دوستت دارم

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


حرفهای زیادی بلد نیستم . . .

من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید . . .
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم . . .

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


با تمام مداد رنگی های دنیا

به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


کسی آیا می داند ؟

پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ،
وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ،
وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای
.
.

اس ام اس دوست دارم

.

.


معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد . . .




نظرات 1 + ارسال نظر
مینا 1392/11/16 ساعت 13:05

:
یخیال:باحال بودن منم میگم دوست دادممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد