اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهار شنبه 16 بهمن


فال تولد ، فال قهوه ، فال روزانه ، فال ایام هفته



فال روز چهارشنبه 16 بهمن


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید
 

فروردین:

امروز شما به طرف روابط عاشقانه و موفقیت های بزرگ کشیده می شوید، ولی همیشه ایده واضحی از چگونگی رسیدگی به آنها را ندارید. شانس زیادتان که تا

عصر هنگام همراه شماست، نمی تواند دربرابر نیرنگ و خیانت فردی از شما محافظت کند.


اردیبهشت:  

باید از هرگونه آزمایش مالی برحذر باشید. در غیراین صورت موقعیت مادی شما به شدت آسیب خواهد دید. امروز برای ترکانش های مالی با بانک های خارجی و تبادل پول با مشتریان خارجی نیست. هنگام کارکردن با مشتریان دوردست خیلی مراقب باشید.


خرداد:

امروز شما به نظرات دیگران یا همسر خود وابسته خواهید بود. همسرهای شاد همه کارهای خود را با هم انجام می دهند و از هیچ مشکلی هراس ندارند. اگر اقومتان اصلا متعادل نیستند، مراقب باشید که هیچ نزاعی را آغاز نکنید. در کسب و کارهم ستاره ها هشدار می دهند که خطر فریب خوردگی یا عدم صداقت رقبایتان خیلی بالاست.


تیر:

امروز برای شما خیلی متنوع و پر از سروصدا و تغییر در محیط خواهد بود.مثمرثمر بودن شما به میزان انعطاف و توانییتان برای معاشرتی بودن خود و اطرافیانتان بستگی دارد. دانش زبان خارجی شما و هم چنین مهمان نوازی شما امروز خیلی به دردتان می خورد.


مرداد:

اگر مردادماهی هستید، باید اولویت را به خلاقیت و برقراری رابطه با افراد خارق العاده بدهید. به این طریق می توانید عطشتان برای آزادی، عشق، مکالمات گرم، بازی یا تجارب جدید برطرف کنید. انرژی و توان خلاقانه تان امروز به حداکثر خود می رسد، ولی هنگام استفاده از آنها خیلی محتاط باشید.


شهریور:

امروز برای شما روز وارد شدن به جروبحث یا شروع یک پروژه جدید در محل کار نیست. ممکن است احساس کنید که در خانه تنش، عصبیت، خصومت و تندخویی زیاد شده. اگر رابطه تان در قبل خیلی مطلوب بوده است، ازین به بعد فضای خانواده برایتان غیرقابل تحمل خواهد شد.


مهر:

امروز برای مسافرت و فعالیت های کاری خیلی مناسب است. به دنبال احتمال انجام کارهای سریع همراه با ماجراجویی،برخوردهایجذابوآشنایانجدیدو امیدوارکننده هستید.


آبان:

رخدادهای امروز برای شما بسیار پویا و گاهی اوقات غیرقابل پیش بینی خواهد بود. الان برای کار کردن با آرامش روی پروژه هایتان وقت خوبی نیست. باید تا عصر خودتان را با شرایط وفق دهید. در چگونگی حل مشکلاتتان خلاق باشید، غریزه تان راه را به شما مشان خواهد داد.


آذر:

امروز سلامتی و همه اتفاقات خانه تعیین کننده رفتارتان خواهند بود. میل شدید شما برای کنار آمدن با مشکلات ناگهان نتیجه مثبتی برایتان پیش می آورد. تلاشهایتان برای رفتار کردن با صداقت و شان ممکن است رفتار حاکی از طفره و با استاندارد دوگانه کسی را خنثی کند.


دی:

باید بگذارید کنجکاویتان شدت یابد. خودتان را در مرزهای خشک قواعد و مقررات حبس نکنید. اگر احساس می کنید به شما ظلم شده یا چیزی به دردسرتان انداخته، به دنبال راهی باشید که از آن خارج شوید، انتخاب هایتان را مقایسه کنید و در صورت شکست از مسیر فرار استفاده کنید. از اشتباهات دیگران درس بگیرید.


بهمن:

از موقعیت اصتفاده کنید و از همراهی با همدستانتان لذت ببرید. آنها عاشق ایده های شما هستند و بسیار مجذوب جذابیتتان هستند. اگر در میانه ماه متولد شده اید باید بحث های بااهمیت را تمام کنید. الان وقت خیلی خوبی برای تعهدات جمعی است، ولی باید تنها در شرایطی باشد که با افراد قابل اتکا سروکار داشته باشید.


اسفند:

ویژگی هایی مثل شجاعت، پشتکار،نوآوری،ابتکاروخلاقیت،انعطافپذیری،دوستی،آموزشوپرورشوتنوع برای امروز پذیرش اند و بسیار به آنها نیاز دارید. بسیاری از این خصیصه ها طبیعتا مال شما هستند، ولی بعضی ها را باید یاد بگیرید (مثل تواناییتان برای رفتن به صورت فعالانه سمت اهدافتان).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد